• 1
  • 2
2013-01-08, 03:15
Medlem
Tja!

varit vaken sedan kl 12 idag (har lite fuckad dygnsrytm jag vet) student ni vet.
Tänkte träna imorrn bitti vid kl 7.30, är det värt att sova 2 timmar eller ska jag dygna? pallar jag vara vaken till kl 22.00 idag? för att få en normal dygnsrytm... Haft denna rytm nu i 6veckor kan jag tillägga...
Citera
2013-01-08, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexspektrum
Tja!

varit vaken sedan kl 12 idag (har lite fuckad dygnsrytm jag vet) student ni vet.
Tänkte träna imorrn bitti vid kl 7.30, är det värt att sova 2 timmar eller ska jag dygna? pallar jag vara vaken till kl 22.00 idag? för att få en normal dygnsrytm... Haft denna rytm nu i 6veckor kan jag tillägga...
Jag skulle sovit, kommer bli ungefär lika dant för mig då skolan börjar efter lovet imorgon.
Citera
2013-01-08, 03:31
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolov
Jag skulle sovit, kommer bli ungefär lika dant för mig då skolan börjar efter lovet imorgon.

Vi alla gymnasister eller studenter ställs inför detta problem. Sov och gå och lägg dig tidigt imorgon(idag).
Citera
2013-01-08, 04:12
Medlem
Citat:
Tja!

Rekommenderar att sova

Samt att försöka lägga dig i tid. Jag är under samma situation här. Under lovet har jag inte haft koll på vilka dagar det var förrän igår. Bara vaknat när det är mörkt och lägga sig när det är mörkt
Citera
2013-01-08, 04:17
Medlem
viking29s avatar
Hahah befinner mig i exakt samma situation och funderade på det här alldeles nyss! Blir nog att dygna för min del, skippar dock träningen imorn
Citera
2013-01-08, 05:04
Medlem
AIKDaniels avatar
träning blir det inte för min del men hade jag varit du så hade jag dygnat. ska själv egentligen upp om 2 timmar men tror nog jag ligger vaken istället för att få en kass sömn.
Citera
2013-01-08, 05:06
Medlem
LadyGanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
träning blir det inte för min del men hade jag varit du så hade jag dygnat. ska själv egentligen upp om 2 timmar men tror nog jag ligger vaken istället för att få en kass sömn.
vaknade fyra idag på efter middagen, har suttit vid datorn sedan kl 8 :P inte för att jag tror du bryr dig, men håller med om att bättre att dygna en få ca 1 timmas sömn...
Citera
2013-01-08, 05:11
Medlem
oloas avatar
Dygna såklart, så himla skön känsla när man lägger sig i sängen efter man vart uppe ett dygn, man slockar direkt
Citera
2013-01-08, 05:17
Medlem
HappyHappenings avatar
haha, blev att dygna innan jobbet för mig =) som tur är jobbar jag bara 5h idag hehe
Citera
2013-01-08, 05:43
Medlem
Division.Bells avatar
Jag har vaknat kl 3-4 på dagen i en vecka nu, vet ändå inte om jag orkar dygna.. är så satans drygt och tar 2 nätter innan man återhämtat sig till vanlig sinnesställning
Citera
2013-01-08, 05:47
Medlem
lirareflashbacks avatar
Citat:
Tja!

stanna uppe o somna tidigt dan efter
Citera
2013-01-08, 06:13
Medlem
Dygnade i förrigår och la mig klockan 22 igår och vaknade kl 16, det är rätt sjukt hur länge jag sov. Sitter i samma sits som du och måste upp om 1 timne nu. Dygnar nog istället för 1 timmes sömn även om det säkerligen skulle stärka mig ändå under dagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in