2024-03-03, 21:03
Medlem
Smyyy på SD är reggad som att hon vore i Stockholm men i själva verket så finns hon i Bukarest, Rumänien.
Hon kastade direkt ut ett rumänskt nummer och så fanns ett flöde av både nakenbilder samt bilder på ”hennes” 2 barn med gråt om 100euro för medicin o mat på mindre än 3 minuter.
Superblock direkt.
Senast redigerad av macckan21 2024-03-03 kl. 21:06.
Citera
2024-03-04, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av starmarket
Någon som knullat Superwoman från sthlm? Försöker få till en träff men går trögt.
Hon måste ju ha dragit av minst 10år på din påstådda ålder? Jag har också rotat lite där men det verkar mest vara snack.

Frågar igen åt en kompis. Tindrxbabe? Rosa hår och hatt på bilden. Någon som har erfarenhet?

Sedan undrar jag kring Babesandbubbles. Någon trivsam info där?
Citera
2024-03-05, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugarRay60
Hon måste ju ha dragit av minst 10år på din påstådda ålder? Jag har också rotat lite där men det verkar mest vara snack.

Frågar igen åt en kompis. Tindrxbabe? Rosa hår och hatt på bilden. Någon som har erfarenhet?

Sedan undrar jag kring Babesandbubbles. Någon trivsam info där?
Är vi på sugardaters nu? Hittar inga med de namnen. Har 3 st otroliga tjejer som jag träffar ibland
Citera
2024-03-05, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindansosen
Är vi på sugardaters nu? Hittar inga med de namnen. Har 3 st otroliga tjejer som jag träffar ibland
Spännande.
Vill du dela med dig av de namnen kanske i DM?
Citera
2024-03-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lindansosen

Du får gärna dela med dih här!
Citera
2024-03-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asakusa
Om det är Jassemine som hette Jastheone förut så tog hon emot i lgh på Östermalm när jag skrev med henne, drog öronen åt mig direkt när hon kunde ses i princip närsom.

Har träffat henne, stämmer att hon ska ha pengar i förväg för bokning. Men tjejen är legit, bor på östermalm!
Citera
2024-03-07, 13:28
Medlem
Yassemine, Jastheone, Jassemine har hon haft som användarnamn. Var ochså skeptisk i början, men tänkte äsch jag testar o skickar en slant. Bestämmer träff utanför henne, tog en promenad o så, sen vart det hem till henne! Legit tjej, väldigt kort i sina svar och rak på sak!
Citera
2024-03-07, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adiloow
Yassemine, Jastheone, Jassemine har hon haft som användarnamn. Var ochså skeptisk i början, men tänkte äsch jag testar o skickar en slant. Bestämmer träff utanför henne, tog en promenad o så, sen vart det hem till henne! Legit tjej, väldigt kort i sina svar och rak på sak!
Så om vi förstår dig rätt. Du har inte postat sedan 2012. Nu, sisådär 12 år senare dyker du in och meddelar att det är grönt ljus att skicka pengar till Jassemine på Sd i förväg. Mmmm. Låter trovärdigt. Well. Alltid lurar ni nån.
Citera
2024-03-08, 11:05
Medlem
En sak som förbluffar mig är de tjejer som skriver att de absolut inte vill ses IRL. De vill bara snacka och få pengar swishade till sig. Är det någon kille som gör det? Känns ju helt värdelöst.
Citera
2024-03-08, 11:33
Medlem
Citat:
Så om vi förstår dig rätt. Du har inte postat sedan 2012. Nu, sisådär 12 år senare dyker du in och meddelar att det är grönt ljus att skicka pengar till Jassemine på Sd i förväg. Mmmm. Låter trovärdigt. Well. Alltid lurar ni nån.

Yassemine som har ändrat nick flera gånger efter att blivit omnämnd här. Hon påstår sig jobba med investeringar på en stor nätbank, vill att man ska skicka bitcoin till ”henne” i förskott! Är
Sannolikt en snubbe bakom. Bara varningssignaler!
Citera
2024-03-08, 14:24
Medlem
Citat:

Hmm bara för jag inte har postat nått betyder inte att jag är oseriös? Jag valde att lägga ner min tid på att ge en recension! Jag varken tjänar elr förlorar något på det, tänkte bara skriva feedback precis som alla andra skriver om andra tjejer.
Citera
2024-03-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
En sak som förbluffar mig är de tjejer som skriver att de absolut inte vill ses IRL. De vill bara snacka och få pengar swishade till sig. Är det någon kille som gör det? Känns ju helt värdelöst.

Klart det är bluff, gå inte på sånt!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in