2020-08-06, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Katastrof. Skitirriterad. Vilken annan sajt rekommenderar ni?

Bumpar: Om inte sugardaters, vilken sajt skall man köra? Vet inte riktigt vilka de andra stora är? Seekingarrangment kollade jag, men verkar inte vara mycket folk.
Citera
2020-08-06, 16:17
Medlem
Fick detta svaret idag på mitt arga mail.

Hello

We had some technical issues during launch, and for that we are sorry.

We are working around the clock to fix and improve, and hope you will give us a chance.

--
Med venlig hilsen

SugarDaters Support

Blir ju bättre med tiden kan jag tro, men helt säkert ändå sämre än förr.
Förbannat jävla retligt är det.
Citera
2020-08-06, 18:40
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libalaban
Det är mer förnedrande för att det är sant. Du horar dig, du vill få pengar för att ge sex, du vill även ha andra saker i utbyte för bl.a. sex. Det är horeri.
Varför sådan dålig attityd? Om TS vill sälja sig för att kunna resa och leva loppan så låt gå för det.

Sluta vara så avundsjuka.

För att hitta någon som försörjer en för lite sex så är det väl bara att skicka e-post till direktörer, privatläkare och andra filurer med pengar och berätta vad som erbjuds och vad som önskas i gengäld.
Senast redigerad av Man-o-Hast 2020-08-06 kl. 18:44.
Citera
2020-08-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11

Hello

We are working around the clock to fix and improve, and hope you will give us a chance.

"We are working around the clock to fix and improve". Det hoppas jag verkligen. Det här är totalt fiasko. Jag kan ge dem att designen ser lite modernare ut, men resten? Jag får nu fram konversationer som jag raderade för länge sen, även från användare med raderad profil, och allt ligger huller om buller.

Är det ens någon inloggad på sidan? Jag ser nån enstaka grön plupp när jag söker på hela landet.

Katastrof.
Citera
2020-08-08, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dilutin
"We are working around the clock to fix and improve". Det hoppas jag verkligen. Det här är totalt fiasko. Jag kan ge dem att designen ser lite modernare ut, men resten? Jag får nu fram konversationer som jag raderade för länge sen, även från användare med raderad profil, och allt ligger huller om buller.

Är det ens någon inloggad på sidan? Jag ser nån enstaka grön plupp när jag söker på hela landet.

Katastrof.
jag har mailat dom och efterlyts mina gamla konversationer men dom säger det borde fungera nu...haha vilket skitsnack...dessutom går det knappst att skriva nya meddelande för mig
Citera
2020-08-08, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
jag har mailat dom och efterlyts mina gamla konversationer men dom säger det borde fungera nu...haha vilket skitsnack...dessutom går det knappst att skriva nya meddelande för mig
De svarar inte på mail längre...så dåligt o hoppas ingen betalar mer för att vara med
Citera
2020-08-09, 21:27
Medlem
Fick ett andra svar. Mig svarar de artigt i alla fall.

We cannot change back at this point, and have to fix the new site instead.

The end result will be that the new site should be way faster and easier to implement new features.

The truth is that we didn't test it enough before launch, and for that we are truly sorry.

We are working around the clock to fix everything as fast as possible.

--
Med venlig hilsen

SugarDaters Support
Citera
2020-08-14, 18:46
Medlem
Hej, jag har fått igång en dialog med en Suger Baby och sagt att att jag är intresserad av att bjuda henne på restaurang och resor och likande. Hon tackar för erbjudandet och är att intresserad.

Men hon frågar efter veckopeng? Månadspeng? Vad är rimligt att ge här?

Jag är en "vanlig" kille med normal inkomst. Hon är svensk kan tilläggas. Är 500 kr i veckan ok eller bara en förolämpning eller någon som har liknande upplägg?
Citera
2020-08-14, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Hej, jag har fått igång en dialog med en Suger Baby och sagt att att jag är intresserad av att bjuda henne på restaurang och resor och likande. Hon tackar för erbjudandet och är att intresserad.

Men hon frågar efter veckopeng? Månadspeng? Vad är rimligt att ge här?

Jag är en "vanlig" kille med normal inkomst. Hon är svensk kan tilläggas. Är 500 kr i veckan ok eller bara en förolämpning eller någon som har liknande upplägg?

Gissar du tänkte skriva 5000 kr i veckan. Ja det är rimligt.
Citera
2020-08-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Gissar du tänkte skriva 5000 kr i veckan. Ja det är rimligt.

Menar du 5000 eller 500 är rimligt?
Citera
2020-08-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Menar du 5000 eller 500 är rimligt?

Han menade nog att 5000 kr i veckan var rimligt. Själv har jag betalat 16000 kr per månad till en sugarbaby.
Citera
2020-08-15, 13:26
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erasmus11

Hello

--
Med venlig hilsen

SugarDaters Support

Fick mail med ursäkt plus två veckor gratis premium. Alltid något!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in