2022-09-04, 20:26
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stellz
Hej, har ni tips hur man kan få kontakt med en ”SD”? Är ändå en snygg tjej, runt 30, bra kropp osv. Gillar pirret av att någon skämmer bort mig!

Har du någon övre åldersgräns på "Daddyn"?
Citera
2022-09-04, 20:34
Medlem
Trakessons avatar
Jag har fått mängder av sugarerbjudanden från 18-19-åringar på Tinder, Badoo, Gaper och andra appar. Hittills har jag aldrig behövt betala för sex eller sällskap men man vet ju aldrig om jag halkar över gränsen. Hur som helst skulle jag nog ta en tonåring hellre än en 30-åring om jag nu måste betala. En gratis 30-åring skulle jag däremot kunna tänka mig. Sorry TS, men så ser det ut.
Citera
2022-09-04, 20:47
Moderator
pbos avatar
Sorterar under Eskortservice och Prostituin inte Relationer och samlevnad.

Relationer och samlevnad --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2022-09-04, 21:14
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Hej, har ni tips hur man kan få kontakt med en ”SD”? Är ändå en snygg tjej, runt 30, bra kropp osv. Gillar pirret av att någon skämmer bort mig!
Registrera dig på någon av de två sajter som finns för ändamålet, så ska du se att det löser sig.

Beträffande åldern, så föredrar jag och flera andra, tjejer runt 30, som har mognat klart i skallen och med det är mer pålitliga på många sätt.
Senast redigerad av BlueSwede 2022-10-02 kl. 07:21.
Citera
2022-09-26, 15:17
Medlem
Citat:

Förstår inte alla som skriver att du är för gammal? Spelar ingen roll om du är 30 ser bra ut och ser ung ut, perfekt med lite mera bakom pannbenet 🤘
Citera
2022-09-30, 20:16
Medlem
Tack gode gud att en del av er iaf verkar uppskatta att åldern är en fördel!
Citera
2022-09-30, 22:47
Medlem
Citat:
Tack gode gud att en del av er iaf verkar uppskatta att åldern är en fördel!

Utbytet för de allra flesta blir ju klart större med en tjej kring 30 än 20.
Citera
2022-10-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Utbytet för de allra flesta blir ju klart större med en tjej kring 30 än 20.

Hittar dock ingen sida att registrera mig på.. helt värdelöst att ens försöka hitta en SG
Citera
2022-10-02, 00:32
Medlem
Citat:
Hittar dock ingen sida att registrera mig på.. helt värdelöst att ens försöka hitta en SG

Om du registrerar dig kommer du lätt att hitta en SD om du ser ok ut. De flesta är 18-24 och för mig som har kids i den åldern känns det helt otänkbart. Så för mig börjar intresset när någon passerat 30.
Citera
2022-10-02, 07:18
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Seeking.com, hittade du inte den?
Citera
2022-10-10, 20:03
Medlem
Hur hittar man sugar daddy när man är en större tjej?
Är ung, undergiven, har fina former och nästan inga gränser. Borde ju vara någons dröm.
Citera
2022-10-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightningZeus
Hur hittar man sugar daddy när man är en större tjej?
Är ung, undergiven, har fina former och nästan inga gränser. Borde ju vara någons dröm.
Kan garantera att du hittar vad du söker,satsa på 50+ och var trevlig så får du garanterat napp, lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in