Citat:
Ursprungligen postat av freetobeme94
Jag har som sagt funderat på att sälja sex, men inte tagit steget än,
jag tror det kommer att kännas bättre om man har EN "sugardaddy" istället för att träffa olika varje gång (eller när det är aktuellt..)
Vad tycker ni är bäst?
Det jag också undrar är var man kan hitta en "bra sugardaddy"?
Samt vad en sådan relation kommer att kräva av mig, och vad jag kan förväntas få av honom?
Nu talar jag från egna erfarenheter.
Att gå runt från person till person, det får du ihop pengar för. Men risken för att träffa på "onda" människor - de som bara är ute att lura dig - är extremt mycket större. Jag blev helt och hållet lurad för ett tag sen, han tog in mig i en skog när jag trodde att vi var på väg hem till honom och överskred alla överenskommelser vi hade. När det var klart gick han och pengarna såg jag aldrig av. Att jag gick dit en gång till när han sa att han ville betala var ju ännu mer korkat gjort av mig, om vi säger så..
En sugardaddy kan du första gången träffas över en fika, ni lär känna varandra och se om ni trivs i varandras sällskap osv. Man får inte lika mycket pengar men det är så mycket säkrare!
Enda jag har att säga; En person som inte betalar direkt kommer
aldrig betala. De är bara våldtäcksmän som lyckats få tag i ett riktigt enkelt byte