2012-09-05, 15:57
Medlem
Hitta sugardaddy

Jag har som sagt funderat på att sälja sex, men inte tagit steget än,
jag tror det kommer att kännas bättre om man har EN "sugardaddy" istället för att träffa olika varje gång (eller när det är aktuellt..)
Vad tycker ni är bäst?

Det jag också undrar är var man kan hitta en "bra sugardaddy"?

Samt vad en sådan relation kommer att kräva av mig, och vad jag kan förväntas få av honom?
Citera
2012-09-05, 16:12
Medlem
Ostkroks avatar
Det krävs att du ser riktigt bra ut, och går med på det han vill.
Åldern verkar ju inte vara ditt problem, jag menar det är ju lite av en ung slyna dom rika snuskgubbarna vill ha, iom att du är 94:a alltså.

Undrar hur många PM då får efter denna tråd av "rika" snubbar
Citera
2012-09-05, 16:19
Medlem
Biggless avatar
En är nog bättre än flera då de blir mer komplicerat.
Ja du måste ju gå med på de hela. De är lite av hela grejen så att säga

De beror ju på va du är beredd att ge honom? Du får ju pengar efter va du ger ?
Senast redigerad av Biggles 2012-09-05 kl. 16:22.
Citera
2012-09-05, 18:09
Medlem
HappyHandsomes avatar
Fördelen med att ha en är att ni kan köra oskyddat när du känner han. Det är en sak som gör att han vill komma tillbaka till dig istället för att hoppa runt. Sen kan du ju inte kräva fullpris, typ 2500:- för en timme, mera en kompis som betalar per träff, med ett lite större utbyte socialt, för er båda.

Du ska ju vilja ha sex med han, så begär bild på dina spekulanter. En bra "daddy" är en just du trivs med och känner att du får utbyte av. I gengäld ska du ju inte suga ut han på pengar och prylar, då ledsnar han nog fort.

Bestäm en fast summa från början, som du och han kan vara nöjd med. Tusen per träff, så vill han nog komma en gång i veckan. Men nu utgår jag från mig själv, vad jag skulle ge, finns säkert rikare gubbar.

Sen kan du utöka och hitta en till om allt känns bra. En Daddy om dagen, så slipper du jobba mer. När en hoppar av, hittar du en till. På en annons får du säkert tillräckligt många svar för att välja ut en som passar. Pröva den rosa sidan.
Citera
2012-09-05, 22:39
Medlem
BadAssChicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freetobeme94
Jag har som sagt funderat på att sälja sex, men inte tagit steget än,
jag tror det kommer att kännas bättre om man har EN "sugardaddy" istället för att träffa olika varje gång (eller när det är aktuellt..)
Vad tycker ni är bäst?

Det jag också undrar är var man kan hitta en "bra sugardaddy"?

Samt vad en sådan relation kommer att kräva av mig, och vad jag kan förväntas få av honom?
Nu talar jag från egna erfarenheter.

Att gå runt från person till person, det får du ihop pengar för. Men risken för att träffa på "onda" människor - de som bara är ute att lura dig - är extremt mycket större. Jag blev helt och hållet lurad för ett tag sen, han tog in mig i en skog när jag trodde att vi var på väg hem till honom och överskred alla överenskommelser vi hade. När det var klart gick han och pengarna såg jag aldrig av. Att jag gick dit en gång till när han sa att han ville betala var ju ännu mer korkat gjort av mig, om vi säger så..

En sugardaddy kan du första gången träffas över en fika, ni lär känna varandra och se om ni trivs i varandras sällskap osv. Man får inte lika mycket pengar men det är så mycket säkrare!

Enda jag har att säga; En person som inte betalar direkt kommer aldrig betala. De är bara våldtäcksmän som lyckats få tag i ett riktigt enkelt byte
Citera
2012-09-15, 18:24
Medlem
*** Enda tråden om sugardaddys och sugarbabes ***

Som rubriken lyder undrar jag om Sugar daddys e något som är relativt aktuellt i Sverige då det är vanligt för unga tjejer i USA etc
Citera
2012-09-15, 18:31
Medlem
ganglere2s avatar
Har sett en hel del annonser om detta på olika sidor. Iaf tjejer som söker en sd, som annonserar efter en "generös" man, som söker någon som vill ut och resa med henne o.likn. så det borde nog finnas.
Citera
2012-09-17, 08:15
Medlem
meramans avatar
För rätt tjej i rätt stad skulle jag kunna tänka mig vara just en sugar daddy. Men givetvis beroende på vad man får i utbyte av det hela.

Tror ej det finns så många sugar daddys i Sverige men fler som skulle kunna tänka sig vara det men inte hittar "rätt" tjej.
Citera
2012-09-17, 23:12
Medlem
Frågan är ju om det finns några sugar babes
Citera
2012-09-18, 10:34
Medlem
RuinationIPAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrahead
Frågan är ju om det finns några sugar babes

Det verkar finnas en hel del, som det verkar.... om man söker på den typen av sidor.
Undrar hur statistiken ser ut. Hur många som verkligen hittar och trivs i ett SD/SB-förhållande.
Citera
2012-09-18, 10:45
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Dom (två) gånger jag stött på detta fenomen med Sugar Daddy, så har det varit bögar.
Citera
2012-09-18, 11:08
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuinationIPA
Det verkar finnas en hel del, som det verkar.... om man söker på den typen av sidor.
Undrar hur statistiken ser ut. Hur många som verkligen hittar och trivs i ett SD/SB-förhållande.

Den typen av sidor? Vilken typ av sidor är det som svenska sugar babes annonserar på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in