• 1
  • 2
2013-01-06, 05:14
Medlem
Ja som rubriken lyder så har jag ett extremt bra tips till er av den lite mer blyga sorten som inte vill att det ska stinka gammal säck potatis efter att ni bajsat hemma hos någon som ni tycker det är lite pinsamt för.

Steg 1. Du tar en rejäl bit papper och sänker ned försiktigt över vattnet i toaletten så det inte finns risk att det plumsar högt när ni ska klämma ut bajset.

Steg 2. När du sätter dig på toaletten se till att sätta dig så långt bak som det går så det inte finns utrymme bakom dig för bajslukten att sippra ut, för sedan ihop båda låren/benen med varandra så att ni täcker vägarna för bajslukten att sippra ut framifrån.

Steg 3. här gäller det att ni bajsar lugnt och försiktigt så det inte finns risk för en fjärt att sippra ut samtidigt som då kan föra ett ordentligt oväsen då bajset är kletigt och toaletten fungerar som en megafon (att sätta på kranen utifall du har mycket gaser i magen är också ett alternativ att förminska ljudeffekterna ifrån ditt anus)

Steg 4. när ni bajsat klart så vänd er om försiktigt så inte bajslukten sipprar ut och spola.

Steg 5. ta nu och torka er riktigt snabbt och häll lite tvål ifrån handfatet runt om i toaletten, tvätta sedan händerna och skvätt runt lite i handfatet så det osar tvål.

Steg 6. ta nu och spola ner bajspappret tillsammans med tvålen ni hällde försiktigt i toaletten så det osar gott i badrummet/toan.

Detta är min första tråd så har ingen som helst aning om vart den skall ligga så en mod får gärna flytta den.
Kom ihåg att det funkar galant för er som måste i nöden bajsa hemma hos någon som du inte vill ska känna lukten av bajs efter du varit där utifall du tycker det är pinsamt.

Gör också tråden ett tillfälle till folk att berätta roliga historier om hur ni skämt ut er via toalett besök

(stavfel och andra grammatiska fel bjuder jag på då jag ej har en fullkomlig utbildning)
Citera
2013-01-06, 05:36
Medlem
Har du något tips på att torka sig tyst om man har hårig röv och det enda pappret som finns är typ LIDL papper med mcdonaldskvalitet? Låter som starkt TV brus typ och väcker hunden fan.
Citera
2013-01-06, 05:43
Medlem
du gör det svårare än vad det är. spola sekunden innan tollen faller mot vattnet och när du är klar så spola igen. sen öser du ner tvål i toan och i händerna, tvätta i varmt vatten och spola sen igen, ingen lukt kvar för mig iallafall!

Men tack för ett trevligt tips!
Citera
2013-01-06, 06:14
Medlem
Kluffs avatar
Eller så skiter man utan hämningar och visar vem som är alfahanne i hushållet.
Citera
2013-01-06, 06:24
Medlem
ojns avatar
Saknar helt diskussionsunderlag.

Till huvudforumet.
/Moderator
Citera
2013-01-06, 06:48
Medlem
Dynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Precis. Här är en guide i hur man bajsar riktigt jävla manligt, ingenting för sittkissare alltså.

1. Sätt dig bak och fram på toalettstolen.
2. Lägg kabel så att den hamnar på den lilla plattformen vid toalettens mynning. (bild för att göra det enklare att förstå)
3. Torka och släng toalettpappret i papperskorgen så att det ser ut som att du inte har torkat dig.
4. Spola ej.

Pondus.
Citera
2013-01-06, 06:56
Medlem
Tändsticka fungerar alltid bäst.
Citera
2013-01-06, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Precis. Här är en guide i hur man bajsar riktigt jävla manligt, ingenting för sittkissare alltså.

2. Lägg kabel så att den hamnar på den lilla plattformen vid toalettens mynning. (bild för att göra det enklare att förstå)
3. Torka och släng toalettpappret i papperskorgen så att det ser ut som att du inte har torkat dig.
4. Spola ej.

Pondus.
Jävla äckel, tänker mig dig hemma hos din flickväns föräldrar för första gången och pondusskiter..
Citera
2013-01-06, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik

4. Spola ej.

Pondus.

Jag förvånade mig själv med hur roligt jag tyckte detta var. I kontrast till hur tråden startade och hur jag föreställde mig de stackarna sitta där och klämma lår och spola vatten fann jag din post fantastisk.
Tack för skrattet.
Citera
2013-01-06, 07:25
Medlem
Parabolas avatar
aldrig haft problemet, jag brukar skita med båda locken nere
Citera
2013-01-06, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Har du något tips på att torka sig tyst om man har hårig röv och det enda pappret som finns är typ LIDL papper med mcdonaldskvalitet? Låter som starkt TV brus typ och väcker hunden fan.
Haha, garvade fan!

Ta lite vatten på pappret. Det mjukar upp håren lite grann!
Citera
2013-01-06, 09:29
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff

Och att behålla sin ställning som alfahannen så ropar man i folk till toan, så alla får känna på den härliga doften man har fodrat fram.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in