Flashback bygger pepparkakshus!
2013-01-06, 11:16
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kluff
Eller så skiter man utan hämningar och visar vem som är alfahanne i hushållet.

Precis!
Citera
2013-01-06, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamik
Precis. Här är en guide i hur man bajsar riktigt jävla manligt, ingenting för sittkissare alltså.

1. Sätt dig bak och fram på toalettstolen.
2. Lägg kabel så att den hamnar på den lilla plattformen vid toalettens mynning. (bild för att göra det enklare att förstå)
3. Torka och släng toalettpappret i papperskorgen så att det ser ut som att du inte har torkat dig.
4. Spola ej.

Pondus.

Tack för morgonskrattet
Citera
2013-01-06, 11:45
Medlem
puppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscen
Tändsticka fungerar alltid bäst.
Vänta dock med att tända den ty fisar exploderar
Citera
2013-01-06, 13:13
Medlem
AmadeusKriegs avatar
Bäst är väl att "courtesy flusha"?
Det vill säga att när man lagt iväg den största omgången, alltså själva initialskiten, det första lasset, så spolar man. Det funkar bäst enligt mig.

Citat:
A flush in the middle of the toilet-sitting process in order to reduce the aroma...usually performed on a "foreign throne" as a courtesy to the owner of said throne... in other words, to be polite and not stink up the host's crapper too much.
http://www.urbandictionary.com/defin...urtesy%20flush

/Bajsmästaren
Citera
2013-01-06, 14:21
Medlem
BajsFaders avatar
Det var ett jävla trixande med olika knep hit o dit. Är ni inte alpha nog att köra fair play eller? Skit som en vanlig människa, spola en gång! Den som oftast lyckas leverera tillräckliga mängder för att övervinna toalettens kapacitet, samt den som med hjälp av sin stank lyckas begränsa andra människors tillträde till toaletten under längst tid, den vinner. Fair and Square.

För övriga människor som avskyr denna sport, så som TS, kan rekommenderas inköp av Glade eller liknande produkt. Produkten lär få plats i er handväska.

/BajsFader
Citera
2013-01-06, 16:26
Medlem
Kan man inte vira in skiten i toalettpapper och lämna den på locket?
Citera
2013-01-06, 17:17
Medlem
fragaingensenares avatar
Men vad tusan gör det om det luktar sikt på toan? Stackars er som tycker det är pinsamt.
Citera
2013-01-06, 17:56
Medlem
Kalle81s avatar
Det smidigaste är att ha med sig de burkar som man förr hade till kamera-film. De får plats i din ficka. Kan gå åt två eller 3 st. Sen bara bära med sig. Garanterat lukttäta, eftersom de användes till att skydda filmen från både ljus och luft kan ingen lukt tränga ut. Jag har alltid med mig 2 st.
Citera
2013-01-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det smidigaste är att ha med sig de burkar som man förr hade till kamera-film. De får plats i din ficka. Kan gå åt två eller 3 st. Sen bara bära med sig. Garanterat lukttäta, eftersom de användes till att skydda filmen från både ljus och luft kan ingen lukt tränga ut. Jag har alltid med mig 2 st.
Vad har du i dessa burkar?

Fy fan för att gå runt och oroa sig över hur ens skit luktar... Stackars er
Citera
2013-01-06, 23:48
Medlem
Hummlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallexus
Steg 4. när ni bajsat klart så vänd er om försiktigt så inte bajslukten sipprar ut och spola.

Steg 5. ta nu och torka er riktigt snabbt och häll lite tvål ifrån handfatet runt om i toaletten, tvätta sedan händerna och skvätt runt lite i handfatet så det osar tvål.

Steg 6. ta nu och spola ner bajspappret tillsammans med tvålen ni hällde försiktigt i toaletten så det osar gott i badrummet/toan.

Sämst tips. Om man spolar 2 ggr på ett toabesök misstänker ju vem som helst att man lagt en riktig jäkla megakorv!
Citera
2013-01-07, 00:08
Medlem
temps avatar
Mitt enkla hemmagjorda tips är att spola i samma ögonblick som bajset lämnar din röv, dvs precis innan den slår i vattnet. Bajset försvinner lika fort som det kom ut.

Det skall dock nämnas att här får man känna av vilken sorts skit som är på gång. Denna metod lämpar sig inte vid en stund då det kan krävas tre fyra kletiga jävlar som lämnar anus i ojämn frekvens. Metoden är att föredra vid en stund där samtlig skit i anus lämnar anus i en tingest. När detta sker brukar man oftast känna det på sig.
Senast redigerad av temp 2013-01-07 kl. 00:12.
Citera
2013-01-07, 01:32
Medlem
H.E.L.s avatar
Öppna fönstret kan ju vara en ide med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in