Citat:
Ursprungligen postat av evitement
Hittills står jag inte direkt i centrum. Däremot är det som någon tidigare person sa; att själva resonemangen för och emot, tillsammans i grupp, är långt mer intressanta och spännande än vem jag faktiskt egentligen är.
"mer intressant och spännande" - för vem? Varför startade du ens en tråd om att det "jagar dig" att vara känd genom din bakgrund? Om du hade velat få handfasta tips och råd på FL så hade du döpt din tråd till
"Svårt att få vänner och behålla dem" eller liknande. Och inte nämnt kändisskapet alls.
Citat:
Jag gillar folk som har någonting innanför pannbenet och klarar att tänka, så i det hela stora är det intressant att läsa på Flashback, så länge det inte går till ta den i 2an-stadiet.
Dessutom har jag nog fått mig en smula allmänbildning. Har ingen anmärkningsvärd utbildning att luta mig mot.
Eller så
har du det, utbildning alltså, och vill blanda bort korten för att vi kommit för nära? Du låter ju t o m mindre klipsk i detta inlägg än i alla FL-inlägg tillsammans. Slump?
Citat:
Rent konkret; Jag har funderingar på om jag formulerade mig fel på FL angående hat-trådarna här och på andra ställen. Det kanske till större utsträckning är så att jag förekommer i ett stort antal trådar än att jag har någon helt egen dedikerad till enbart mig. I det stora hela är jag inte huvudpersonen, utan bara en bisak. Kännedomen om mig/händelsen är trots allt den samme vilket resulterar i många "aha" upplevelser när folk väl kunnat placera mig i tid och sak.
Åh, men nu blev det roligt igen. Fenomenalt! En kvinna som är så känd, att
flytt inom större delen av Europa är "kört" pga risken att bli igenkänd. En kvinna som är så känd, att hon får byta kommun och efternamn fler gånger än vanligt.
Nu har du helt plötsligt degraderat dig själv till en hangaround, en wannabe! Du har inga egna "hat-trådar", rimligtvis är du inte heller så älskad som du trott, antar jag. Och du är nu bara en
bisak!! Inte längre en huvudperson!! Fantastiskt.
Vilken helomvändning. Från intressant till fjortis.