Citat:
Ursprungligen postat av evitement
Jag önskar jag kunde svara utförligare utan att avslöja mig själv. Jag har inte gått ut gymnasiet och så ej heller 9:an. Tack för kommentaren, jag tar det som en komplimang, men det är fortfarande inte trolleri.
Du verkar rent allmänt väldigt förståndig, helt tvärs emot den person som jag ser i mitt huvud utifrån din TS på FL. Jag har svårt att se dig sätta dig själv i den sortens situation som jag har någon sorts känsla för att det handlar om. Som jag sagt tidigare så har jag fått Knutby-vibbar, men ingenstans uppfattar jag dig, utifrån dina inlägg här, som den sortens människa som skulle bli lurad på det viset. Inte heller känns du som en A Österberg-typ som skulle bli indragen i kriminalitet. Tror att min magkänsla var fel, kanske fortfarande är det, och oavsett så får jag nog acceptera att jag aldrig kommer att bli någon äkta FB-dektektiv!
Oavsett så har det ju varit rätt skoj att spekulera, och jag håller med dig i det du tidigare sa att man fått sig lite mer allmänbildning i den här tråden, samt att man tagit sig en rejäl funderare kring hur man bemöter folk. Önskar dig allt gott, och är glad att du fått en del råd som du kanske kan förbättra din situation med.