Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-08, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Tror nog att det mycket väl kan röra sig om Kissie eller Blondinbella, kanske Gynning.

Har någon av dessa bytt namn? Ja, "Kissie" och "Blondinbella" kan man ju hävda, men de bör väl i det närmaste betraktas som någon slags artistnamn.
Svaret på min fråga är följaktligen NEJ.
Citera
2013-01-08, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du jag skumläser bara denna tråd, Familjeliv har jag inte ens varit in på, jag slängde bara ut en gissning med tanke på att personen ifråga antagligen lagt ut många villospår.

Joo, men om man ska betrakta allt som villospår och/ eller övertolka informationen som gavs på FL kan man ju komma fram till vem som helst - precis vem som helst.
Citera
2013-01-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Joo, men om man ska betrakta allt som villospår och/ eller övertolka informationen som gavs på FL kan man ju komma fram till vem som helst - precis vem som helst.
Ja och de som är nog intresserade av denna tråd kan utesluta min och andras gissningar och även få nya tankebanor.......jag är förövrigt av den åsikten att detta är en bluff, ett troll, men man kan väl säga att det är 50/50 om denna människa verkligen finns.
Citera
2013-01-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nutrilett
Ditt val av användarnamn (franska för "försvarsmekanism" -- vilken bonnmorsa på FL har hjärna att kunna eller ens kolla upp det ordet?)

Vet inte vad du vill ha sagt, antar att ditt syfte är att vara nedlåtande, men TS på FL namngav sig inte där. Så...man kan knappast anklaga någon eventuell "bonnmorsa" på FL för att hon inte ha kollat upp nicket som "mystiska människan" har här...
Citera
2013-01-08, 20:07
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evitement
Jag önskar jag kunde svara utförligare utan att avslöja mig själv. Jag har inte gått ut gymnasiet och så ej heller 9:an. Tack för kommentaren, jag tar det som en komplimang, men det är fortfarande inte trolleri.

Du verkar rent allmänt väldigt förståndig, helt tvärs emot den person som jag ser i mitt huvud utifrån din TS på FL. Jag har svårt att se dig sätta dig själv i den sortens situation som jag har någon sorts känsla för att det handlar om. Som jag sagt tidigare så har jag fått Knutby-vibbar, men ingenstans uppfattar jag dig, utifrån dina inlägg här, som den sortens människa som skulle bli lurad på det viset. Inte heller känns du som en A Österberg-typ som skulle bli indragen i kriminalitet. Tror att min magkänsla var fel, kanske fortfarande är det, och oavsett så får jag nog acceptera att jag aldrig kommer att bli någon äkta FB-dektektiv!

Oavsett så har det ju varit rätt skoj att spekulera, och jag håller med dig i det du tidigare sa att man fått sig lite mer allmänbildning i den här tråden, samt att man tagit sig en rejäl funderare kring hur man bemöter folk. Önskar dig allt gott, och är glad att du fått en del råd som du kanske kan förbättra din situation med.
Citera
2013-01-08, 20:32
Medlem
Kanske lite väl tidigt, men var det inte någon kvinna som förekom flitigt i media i samband med Estonia?
Citera
2013-01-08, 20:46
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galatea2
Kanske lite väl tidigt, men var det inte någon kvinna som förekom flitigt i media i samband med Estonia?

S H*dreni*s menar du? Intressant, men finns det negativa åsikter om henne?
Citera
2013-01-08, 20:57
Medlem
Efter att ha läst inläggen som évitement har skrivit tror jag att det rör sig om en person som har varit känd ganska lokalt och kanske framträtt i nationella media vid ett fåtal tillfällen. Jag tror att hon överskattar sitt kändisskap i Sverige som helhet men säkerligen inte i den region händelsen utspelade sig. De tidningar hon berättar att hon vänt sig till är koncentrerade till mellersta/södra Sverige.

En sak jag undrar över, FL TS, är om var du väldigt ung när du blev intervjuad i media? Jag kan tänka mig att det är svårt att sålla i vad man ska delta i och inte när man är ung. Har man dessutom varit med om en jobbig händelse innan och kanske inte heller har ett nätverk som stöttar måste det vara ännu svårare.

Jag hoppas att du kan hitta stöd och hjälp irl eftersom du efterlyser den. Så att du komma underfund med vad du kan göra för att undvika att människor försvinner när de kommer på vem du är.
Citera
2013-01-08, 20:59
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evitement
Jag önskar jag kunde svara utförligare utan att avslöja mig själv. Jag har inte gått ut gymnasiet och så ej heller 9:an. Tack för kommentaren, jag tar det som en komplimang, men det är fortfarande inte trolleri.
Kan det vara så att utbildningen införskaffats i ett annat land där skolgångstakten inte direkt går att överföra på svenska årskurser.
Citera
2013-01-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
S H*dreni*s menar du? Intressant, men finns det negativa åsikter om henne?

Det har du rätt i. Knappast några hattrådar heller. Jag läste något om att det var svårt att bli av med arkiverade inslag i SVT-play, och jag hittade bara tre händelser som kan vara aktuella där. Estonia, Knutby och Tsunamin.
Citera
2013-01-08, 21:12
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Efter att ha läst inläggen som évitement har skrivit tror jag att det rör sig om en person som har varit känd ganska lokalt och kanske framträtt i nationella media vid ett fåtal tillfällen. Jag tror att hon överskattar sitt kändisskap i Sverige som helhet men säkerligen inte i den region händelsen utspelade sig. De tidningar hon berättar att hon vänt sig till är koncentrerade till mellersta/södra Sverige.

Och hon nämnde Filip Hammar samt Susanne Reuter vilket ger mig vibbar av att hon är i Reuters ålder och har gjort något med Hammar

Eija-Riitta Berliner-Mauer!!!
Citera
2013-01-08, 21:23
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Och hon nämnde Filip Hammar samt Susanne Reuter vilket ger mig vibbar av att hon är i Reuters ålder och har gjort något med Hammar

Eija-Riitta Berliner-Mauer!!!

Hoppas, hoppas. Hennes man är ju faktiskt också 'avliden'.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in