Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-04, 15:05
Medlem
http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m68177877-1.html

Många undrar över vem denna människan är. I tråden beskrivs det att hon mår dåligt över hur hon känns igen ute och döms efter vad hon varit med om. Hon har även bytt namn flera gånger och flyttat. I tråden på familjeliv har hon dock ändrat detaljer, men om någon känner igen storyn så är det kanske inte så svårt ändå att komma på vem det är. I trådstarten på familjeliv säger hon även att det ska finnas hat-trådar här på flashback som handlar om henne. De trådarna ska även ligga överst om man söker på hennes namn på ex google, vilket enligt trådstarten också ska ge ett par hundratusen träffar.
Någon som vet vem det är?
Citera
2013-01-04, 15:12
Medlem
Kristi brud
Citera
2013-01-04, 15:16
Medlem
papaemerituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beron
Kristi brud

Min första tanke med
Citera
2013-01-04, 15:17
Medlem
Ja det var en tanke. Men det finns för mycket i tråden som inte är överens med henne.
Citera
2013-01-04, 15:40
Medlem
Kristi brud. Klart hon ändrat en del i uppgifterna på kärringsajten FL.
Citera
2013-01-04, 15:43
Bannlyst
Jag är rätt säker på att det är Anja Pärsson
Citera
2013-01-04, 15:51
Medlem
papaemerituss avatar
Har skummat igenom inläggen på FL nu. Verkar som att TS är troll.
Citera
2013-01-04, 16:02
Medlem
Kändis!
Kan inte vara någon annan än Linda Rosing eller vad det hon nu heter
Citera
2013-01-04, 16:32
Medlem
BettyBoop80s avatar
TS på FL skriver 12-13 år sen, är det verkligen så länge sen Knutby-historien? Men iofs kan hon fejka lite för att man inte ska fatta direkt vem det är. Fast jag trodde Kristi Brud hade barn redan i Knutby? Fattar det som att det FL-TS inte får träffa föddes efter "skandalen" och är henne första.
Jaja, jag tror att detta antingen är helt påhittat eller är det någon som tror att hon är mer känd än vad hon är. Något som hänt runt år 2000 som gör att hon är känd i hela Europa och blir igenkänd överallt? Tja...jag hade inte känt igen någon så långt senare och minns inte ens en så stor skandal från den tiden
Citera
2013-01-04, 16:39
Medlem
Mediemannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trynet84
http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m68177877-1.html

Många undrar över vem denna människan är. I tråden beskrivs det att hon mår dåligt över hur hon känns igen ute och döms efter vad hon varit med om. Hon har även bytt namn flera gånger och flyttat. I tråden på familjeliv har hon dock ändrat detaljer, men om någon känner igen storyn så är det kanske inte så svårt ändå att komma på vem det är. I trådstarten på familjeliv säger hon även att det ska finnas hat-trådar här på flashback som handlar om henne. De trådarna ska även ligga överst om man söker på hennes namn på ex google, vilket enligt trådstarten också ska ge ett par hundratusen träffar.
Någon som vet vem det är?
Detta borde gå att få fram ganska enkelt och rätt snart.
Det som är märkligt är att den tråden på nämnt forum för tillfället är uppe i hela 1030 (!) svar på 1 ½ dygn. Varför sådant enormt intresse? Åtskilliga kommentarer är dock av en kaliber som får Flashbacks kändisskvaller-forumdel att framstå som snillen spekulerar.

Tittar man på den trådskaparens inlägg rent språkligt, tyder det på en något äldre tjej, alternativt ung kvinna. Sannolikt i ålderskategorin 30–40 år. Svenskfödd.

Trådarna (pluralis, ja) på Flashback om henne (enligt henne): Vilka är de?
(Normalt brukar kändisar dessutom bara ha en kändistråd på Flashback.)

Någon större kändis att tala om är det nog inte.

Det vore ju bra om Flashback löste vem det är före Familjeliv.
Citera
2013-01-04, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen
Det som är märkligt är att den tråden på nämnt forum för tillfället är uppe i hela 1030 (!) svar på 1 ½ dygn. Varför sådant enormt intresse? Åtskilliga kommentarer är dock av en kaliber som får Flashbacks kändisskvaller-forumdel att framstå som snillen spekulerar.

Tittar man på den trådskaparens inlägg rent språkligt, tyder det på en något äldre tjej, alternativt ung kvinna. Sannolikt i ålderskategorin 30–40 år. Svenskfödd.

Hennes språk får mig att tro att det inte är ett troll i alla fall. Hon skriver så vårdat. Men det är förstås ingen garanti.

Om man börjar med stora kändistrådar på flashback så tänker jag genast på Cecilia Beckroth. Hennes tråd var väl gigantisk. Men hade det hänt henne något traumatiskt?

Knutbytråden är ju stor också, men jag tror absolut inte på Kristi brud. Hon verkar inte vara typen som mår dåligt över att bli igenkänd.

Linda Rosing tror ju flera här, men hon är väl ? lyckligt gift nu?

Nej, jag vet inte. Finns säkert många som har bättre koll på kändistrådarna än jag. Jag blir lite nyfiken, vet inte varför. Men det är lite pusseldeckare över att lista ut vem det är. Tråkigt nog för henne, förstås. Hoppas inte hon mår väldigt dåligt på riktigt. Men då skriver man väl inte en tråd där man öppnar för att alla ska börja fråga vem hon är..? Eller det gör man kanske...
Citera
2013-01-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mediemannen

1030 svar ja. Men om man lusläser varje inlägg så kan man snabbt dra bort hälften av svaren från att vara relevanta för TS. Det är ett gäng som tjafsar om helt andra saker. Skulle också vilja veta vilka dessa trådar är som TS nämner som ska vara här. Tror inte heller att det är en större kändis - mer att TS tror att hon är mer känd än vad hon är pga folket som tar avstånd från henne när de inser vem hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in