Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-04, 18:24
Medlem
Herregud människa, vad är det du har gjort?!
Något gräsligt måste ha hänt, som får folk att dra sig undan när de får veta vem hon är osv. Tänkte först på Linda R men det kan inte stämma. Kan också vara en psyksjuk som tror sig vara förföljd etc.

Jag tycker vi hjälps åt och Googlar, det här löser vi!!
Citera
2013-01-04, 18:44
Medlem
Jag fastnade för att hennes man tog barnet och stack (tror jag läste det på "FL") efter händelserna för 10-12 år sedan.
Det utesluter kanske inte Kristi Brud men definitivt Anja, flickan som avlossade skotten i Knutby och Rosing/Thelenius.
Då hon påstår sig vara väl igenkänd, kan vi även utesluta wannabees från Knutby och random stureplansprofiler.
Jag pekar på könet, jag är säker på att det är en kvinna som är gömd bakom skärmkudden.
Citera
2013-01-04, 18:57
Medlem
4thFloors avatar
Hon pratar om att hon är ett "offer" i situationen, det är något som har hänt som andra har blivit dömda för... Tänk händelser runt millenieskiftet som det skrivits mycket om... Finns det någon sida som sammanfattar nyheterna år för år?

1999 - Malexandermorden, 2001 World Trade Center. Vi är där någonstans i tid antar jag.
Citera
2013-01-04, 20:05
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4thFloor
1999 - Malexandermorden, 2001 World Trade Center. Vi är där någonstans i tid antar jag.
Vilken svensk kvinna blev i samband med dessa händelser såpass vida känd i media att såväl läkare som förskolepersonal omedelbart känner igen henne?
Citera
2013-01-04, 20:44
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Vilken svensk kvinna blev i samband med dessa händelser såpass vida känd i media att såväl läkare som förskolepersonal omedelbart känner igen henne?

Men ditt bollmongo, dig själv. Jag nämnde händelserna för att hamna någorlunda rätt i tid. Någon händelse kring de åren.
Citera
2013-01-04, 21:12
Medlem
tlcswes avatar
Jag tror inte det är rosing heller efter jag läste detta några inlägg under det första:

Citat:
En del känner igen mig ändå, medan vissa bara har sett mig förut utan att kunna koppla vart... Avslöjar inte vart jag bor, eller vad jag heter i efternamn, mest för att folk inte ska googla mig. Då hinner man ibland etablera relation innan dom kommer på vart dom har sett mig. Försöker så gott jag kan slingra mig ur alla frågor om vart jag är uppvuxen osv.

Tror dem flesta skulle känna igen rosing. Tror de flesta vet hur hennes ankläppdaskläppar ser ut. För att inte tala om hennes silikonjävlarimplantat i brösten.
Senast redigerad av tlcswe 2013-01-04 kl. 21:27.
Citera
2013-01-04, 21:16
Medlem
Antagligen är det ett troll men en tanke som skulle kunna prövas är att det är Katarina Hurtig. Hon kanske har slängt om antal år och sådant och bara fokuserat på själva andemeningen.

Edit: Med närmare eftertanke verkar det stämma dåligt med texten som hon skrivit.
Senast redigerad av yabbis111 2013-01-04 kl. 21:20.
Citera
2013-01-04, 21:58
Medlem
BettyBoop80s avatar
Fan vad jag hatar Familjeliv, det forumet gör mig spyfärdig av någon orsak. Jävla tråd det där. Först var det bara en hög underbara människor med "kramizar på dig lilla gumman, det blir nog bra, kom och lek hos mig", sen gick nån igång om att folk har fördomar mot människor med HIV för att andra inte tycker att "HIV-mamman" är en vettig och pålitlig människa efter att ha ljugit om sin sjukdom (jag bryr mig inte om att hon har HIV, jag bryr mig däremot en jävla massa om att hon utsatte andra människor för fara och nej, det finns det ingen ursäkt för). Efter det spårar hela tråden ut i OT, chattande och tjafs som tillför nada. Nånstans i den härvan sitter en TS som "lider" över att hennes kändisskap förstör hennes liv...iaf var det hennes inställning de första timmarna...senare övergår hon till att bli lyckligare och lyckligare ju mer de andra försökte luska i vem hon var. Till sist blev hon så desperat över uppmärksamheten att om tråden inte handlat om henne på ett tag så kom hon in med inlägg som "åh, så skönt att ingen försöker luska ut vem jag är längre". Nä, det är ju ett normalt beteende för någon som inte vill ha uppmärksamhet att påminna om att man ska försöka komma på vem hon är.
Jag hatar mig själv lite för att jag ens lagt tid på att läsa men nu har jag det även om jag gav upp efter halva tråden. Antingen är allt bullshit eller är personen ute efter uppmärksamhet, kanske för att ingen känner igen henne så mkt som hon vill.

Om det är en händelse från 2000 som blivit så uppmärksammad att kvinnan fortfarande blir igenkänd väldigt ofta, till och med ute i övriga Europa, tja, då borde man hitta det ganska lätt på Google eller skulle någon minnas det. Men hittills har jag inte sett någon som verkar veta och jag har inte hittat något på Google. Nä, jag tror inte ett skit på detta och även om jag aldrig brukar skrika troll så hmmm...

OT: efter FL ikväll och all annan tid jag tillbringat på andra forum på nätet, vill jag bara berömma Flashback och alla mods som lägger tid på att hålla detta ställe under kontroll. Jag har inte hittat ett enda ställe som funkar så bra som här. Trådstarter med diskussionsunderhåll är det tydligen bara FB som är noga med, chatt och OT är mer vanligt än ovanligt på övriga ställen. Korspostningar är allmänt helt okej, många inlägg är kopierade rakt av och upprepas i 20 trådar, kvalitet/kvantitet är helt oväsentligt, försök att föra sakliga diskussioner leder till troll-anklagelser för att man vågar ha en avvikande åsikt osv osv. Det slutar alltid med att jag svär, ger upp och går hit istället. Och eftersom ett klagomål jag har är mot OT och jag just skrivit ett långt OT-inlägg så är jag helt okej med en varning. Det är det värt för att ge lite credd till ett ställe som förtjänar det!
Citera
2013-01-04, 22:04
Medlem
dwgs avatar
Vad är det för hattråd på Flashback som pratar om, den måste va lätt att få
fram tycker jag.
Citera
2013-01-04, 22:10
Medlem
Beckroth?
Citera
2013-01-04, 22:15
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laguapa
Beckroth?

OM, och det är ett stort OM, det där med att något hände runt 2000 är sant, stämmer det med Beckroth då? Jag trodde hennes galenskaper startade senare än så? Men hon ligger högt på min gissningslista också. Hattrådar stämmer ju bra iaf
Citera
2013-01-04, 22:18
Medlem
4thFloors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Jävla tråd det där.

Jamen skojar du?! Sida efter sida av nonstop tjafs. Sjukt jobbigt att läsa, har dom ingen chat för de som känner sig så lagda?

Oh well, synd om den där TS iaf om det nu var en seriös trådstart. Tycker det låter lite intressant iaf, tycker att det känns som en kvinna som blir skuldbelagd pga samröre med några rejäla dårar. Knutby känns inte helt avlägset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in