Citat:
Ursprungligen postat av garganiac
Vafan!!! Det handlar inte om att släppa rånarna fria shit va många det är här som bara snackar massa skit! Det handlar om att inte utsätta allmänheten för fara. Rånaren är absolut INTE intresserad av att skjuta någon då det förmodligen skulle ge honom livstid! Han tar ju knappast med sig en slangbella vem fan ska han skrämma med den, jag tycker absolut inte om kriminella men polisen är makt missbrukande idioter som alltid tror dem kan göra hur dem vill har en mängd exempel från mitt eget/bekantas liv och jag är en laglig hårt arbetande människa. Jag tycker han gjorde fel som pepprar hur fan som helst mitt i centrum, alla som skjutit med pistol vet hur lätt det är att missa på långt håll vad fan händer då om det står en unge eller nån annan där!!!!
Herregud - hur gammal är du, 16, eller? Lär dig det svenska språket innan du sätter dig på några moraliska, höga hästar, lille vän! Jag får ont i ögonen av ditt sätt att skriva...
Hur vet du att rånarna inte skulle börja skjuta när de i ett senare läge känt sig än mer hotade/pressade i den uppkomna situationen, en situation de själva skapat - och då självklart får stå till svars för...
Varför skall polisen vänta på att bli beskjuten och möjligtvis skadad eller dödad? Eller någon annan civil, för den sakens skull?