Citat:
Ursprungligen postat av Hajen29
Håller med 100%
Det var fel av polisen att Skjuta mitt i stan bland vanliga människor!
Två poliser med vanliga vapen mot 4st rånare med Automatvapen kunde sluta att fler av rånarna skjuter mot poliserna och fler oskyldiga kunde skadas! Bättre att skicka förstärkning och inleda jakt på rånarna!
Rånarna visade med hänsyn till oskyldiga människor än poliserna!
du är fan i mig helt djävla korkad,
"Rånarna visade med hänsyn till oskyldiga människor än poliserna" så du tycker att om man springer in i en affär med automatvapen, riktar dessa mot personal/kunder, då visar man hänsyn mot oskyldiga människor? Dessutom så riktar man vapen mot polisen, visar man då hänsyn mot oskyldiga? Ditt inlägg är inte det dummaste jag läst, men det tar lätt plats på topptio.
Nu fick polisen en av fyra, de andra tre tycks ha kommit undan än så länge, skulle polisen lagt ner sina vapen, kanske ställt sig att dirigera trafiken också, så att rånarna inte skulle riskera att köra på någon oskyldig?
"och fler oskyldiga kunde skadas" vad jag ve så skadades inga oskyldiga, bara en som förtjänade en kula i pannan, eller du menar att han var oskyldig, kanske bara råkade gå förbi i likadana kläder och hoppa in i fel bil??? Skulle inte tro det. Du snackar en massa skit och har ingen koll på vad som hänt och vad som gäller.