Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Haha, en av mina första dyngfyllor var just på minttu, var 50% på den tiden. Tog över 20 år innan jag smakade på skiten igen.
Malen koriander funkar fint det är den färska jag har problem med.
Hehe ungefär som jag och Genever då! Det tog bra många år innan jag ens kunde titta på en enbuske efter en överdjävlig brutalfylla på det rävgiftet en gång i ungdomen!
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersArsenik
Tack så mycket. Det jävliga är att den riktigt goda maten är onyttig. Hur tänkte vår herre där

? Man blir ju lätt lite mjuk på mitten men det kan det fan vara värt
Så sorgligt sant! Allt gott är farligt nuförtiden! Snart törs man väl nästan inte leva längre då jag har hört att allt liv alltid slutar med död! Nåväl.. Skall man dö så är det lika bra att man dör av något som man gillar!
Citat:
Ursprungligen postat av
AndersArsenik
Tackar så mycket. Ja alltså man har inte en chans att komma i närheten av den korven. 300 spänn/kg är dyrt men vafan det man får är så jävla värt det.
Så jäkla värt det! Kul att dom äntligen fick klartecken för sin tillverkning i litet större skala! Det var tydligen litet överbyråkratiskt myndighetstjafs (Som vanligt

) i vägen först efter vad jag har förstått?
Franzén gör korv i den absoluta världsklassen, och deras wurrar är absolut värda vartenda öre!!