Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-02, 23:27
  #1
Medlem
Aireess avatar
Hejsan.

Jag har ett litet problem som jag behöver hjälp.

Det är så att jag har alla mina filmer på min Time Capsule, och så skulle jag kolla på en film, med hjälp av VLC, men då hackar det bara, filmen går i några sekunder, och sen stannar den, och den laddar...

Är det möjligt att kolla på filmerna via time capsule, eller måste jag lägga ut filmen på datorn innan..?

Tack i förhand.
Airees.
Citera
2013-01-03, 13:29
  #2
Medlem
Aireess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Hejsan.

Jag har ett litet problem som jag behöver hjälp.

Det är så att jag har alla mina filmer på min Time Capsule, och så skulle jag kolla på en film, med hjälp av VLC, men då hackar det bara, filmen går i några sekunder, och sen stannar den, och den laddar...

Är det möjligt att kolla på filmerna via time capsule, eller måste jag lägga ut filmen på datorn innan..?

Tack i förhand.
Airees.

Jag har nu testat att spela en film som är liten i storlek, och det funkade utan problem, vad måste jag då göra för att dom andra filmerna ska funka?

Tack i förhand.
Airees.
Citera
2013-01-03, 13:46
  #3
Medlem
Aireess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airees
Jag har nu testat att spela en film som är liten i storlek, och det funkade utan problem, vad måste jag då göra för att dom andra filmerna ska funka?

Tack i förhand.
Airees.

Ok, detta är konstigt, jag spelade samma film nu, som jag gjorde igår kväll, och den funkade bättre nu, inte bra, men bättre! Hackade lite i slutat av filmen.

Är det nån som vet vad som kan va fel, och hur jag fixar det helt?

Tack i förhand.
Airees.
Citera
2013-06-02, 22:54
  #4
Medlem
Hur får du in filmerna på time capsule? jag köpte en tc nyligen och lyckas endast använda den till säkerhetskopiering. Hur gör du för att uttnyttja den som serverhårddisk?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback