Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-01, 23:33
  #1
Medlem
Miztais avatar
Tja gubbar.

Skulle till att sätta på kärringen innan. Allt började bra och hon var duktigt kåter och skrek efter min fb-dase. Givetvis stoppade jag in den och allt gick till en början bra. Hon skrek och hade sig och det blev väldigt vilt. Efter en halvtimme eller så, så behövde jag sträcka lite på armarna. Jag gjorde detta, tog en klunk av min öl och stoppade in en stor prilla. När jag sedan skulle in i grottan igen, så upptäckte jag till min fasa, att fittan hennes var ungefär som Sahara i fuktighet.
Men inte hängde jag läpp för det, utan smaskade lite på hennes ökenråtta vilket verkade fukta upp den igen. Nöjd med mitt verk, la jag henne på sidan för att trycka på henne sidledes. Men dessa få sekunder det tog att vända på kärringen och hitta hålet, räckte för att det återigen skulle bli öken därnere.

VADFALLS?
Citera
2013-01-01, 23:44
  #2
Medlem
BrainDisorders avatar
Sånt som händer..

Inte lätt att hålla fuktigheten uppe i grottan för en rejäl FB-dase jämt.
Citera
2013-01-01, 23:47
  #3
Medlem
tzjs avatar
Oj, tack för att du delar med dig av detaljerna.

Fuktighetshalten i en bacongrotta kan nog variera rätt ordentligt. Även under coitus.
Ta det försiktigt bara.
Citera
2013-01-01, 23:52
  #4
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Oj, tack för att du delar med dig av detaljerna.

Fuktighetshalten i en bacongrotta kan nog variera rätt ordentligt. Även under coitus.
Ta det försiktigt bara.
Klart du ska ha detaljer!

Vad är coitus för något?
Citera
2013-01-01, 23:55
  #5
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztai
Klart du ska ha detaljer!

Vad är coitus för något?

Samlag på latin. Har jag för mig.
Citera
2013-01-02, 00:37
  #6
Medlem
Det är nog inget fel på henne, kroppen fixar inte alltid det där med att hålla det vått. Fint av dig att kalla henne kärring för övrigt.
Men köp glidmedel då, svårare än så är det inte.
Citera
2013-01-02, 00:43
  #7
Medlem
iKnugens avatar
Hon kanske inte tänder på tanken av att bli slickad av en man som har en snus i käften?
Känns väldigt vidrigt...
Citera
2013-01-06, 11:32
  #8
Medlem
rankovs avatar
sök dig till en ny oas, ca 2 cm längre ner.
Citera
2013-01-07, 01:40
  #9
Medlem
Wolfhaarts avatar
Snus och slicka, det är en riktigt man vi har att göra med här. Felet ligger alltså inte hos dig. Så mycket kan vi säga med säkerhet.
Citera
2017-03-13, 02:11
  #10
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztai
Jag gjorde detta, tog en klunk av min öl och stoppade in en stor prilla. När jag sedan skulle in i grottan igen, så upptäckte jag till min fasa, att fittan hennes var ungefär som Sahara i fuktighet.
VADFALLS?
Plus: kan berätta att om en stoppar prillan högt upp i grottan så blir den riktigt våter, då flyter de på!
Minus: Ser lite läskigt ut efter en stunds filande, ungefär som när den kör i tvåan o tanten e lite ostron påverkad i tarmen
Citera
2017-04-26, 12:04
  #11
Avstängd
använd något bra glidmedel vafan, annars så kanske du får köra ett längre förspel. det kan också vara ett tecken på att din kvinna är uttorkad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback