2013-12-09, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeout
Ser du inte skillnad på f och g borde du skaffa glasögon

Va???? Vad menar du?
Citera
2013-12-10, 01:56
Medlem
Jag tycker helt enkelt att det är vidrigt.
Citera
2013-12-11, 11:36
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Problemet är inte mäns "krav". Problemet är kvinnor som inte klarar att stå upp för sig själva och som inte klarar att vara som de vill vara utan att ständigt försöka vara till lags.

Vill man raka så gör det.

Vill man inte raka, låt bli.

Men vilket det än är ska det vara för att man själv vill det och inte för att man är rädd för hur man ska uppfattas.
Jag förstår vad du menar, men grejen är att väldigt mycket av det vi gör bottnar i hur vi vill uppfattas. Allt från att vi klär oss på ett visst sätt, hur vi pratar, hur vi beter oss osv. Om du arbetar på en bank är du välrakad och klädd i kostym för att det förväntas av dig. Samma sak med intimrakningen även om det är en helt annan sak.

Vidare är jag rätt övertygad om att unga män har ungefär samma tryck på sig när det gäller sådant. Jag är absolut inte säker, men jag tror merparten av de unga männen är rätt noggranna när det gäller hur de ser ut mellan benen.
Citera
2013-12-11, 14:39
Medlem
Knugen-Skuks avatar
Jag vill inte ligga/gosa med en hårig människa, mer komplicerat är det inte.
Citera
2013-12-11, 21:29
Medlem
De flesta kvinnor tänder på håriga män och de flesta män äcklas utav håriga kvinnor. Får man inte göra sig attraktiv för sin partner? Då kanske jag ska sluta raka skägget och håret tills jag ser ut som jesus för jag känner mig så objektifierad.

Du blev säkert feminist för ingen man ville ha dig.
Citera
2013-12-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
Antar att du ser ut sådär, det är därför du klagar.

Sen varför är alla feminister så jävla fula? Blir ni feminister på grund av att ni är fula ?

I lost i there
Citera
2013-12-12, 11:17
Medlem
Förstår inte riktigt svårigheten med frågan..
Trender utvecklas helatiden, Det som anses vara sexigt idag kommer förmodligen inte vara densamma om 50 år.
Just därför tycker jag att kvinnor ska raka sina ben! För att det är sexigt!

Och det är inte bara män som tycker det, utan även kvinnor! Majoriteten av kvinnor jag känner tycker att dom känner sig mycket sexigare med rankade ben, så varför inte? Varför göra en sån stor grej av något som ingen skadas av?

Fast Problemförstoring är väl en sysonym av ordet Feminism?
Citera
2013-12-12, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maauritz
Förstår inte riktigt svårigheten med frågan..
Trender utvecklas helatiden, Det som anses vara sexigt idag kommer förmodligen inte vara densamma om 50 år.
Just därför tycker jag att kvinnor ska raka sina ben! För att det är sexigt!

Och det är inte bara män som tycker det, utan även kvinnor! Majoriteten av kvinnor jag känner tycker att dom känner sig mycket sexigare med rankade ben, så varför inte? Varför göra en sån stor grej av något som ingen skadas av?

Fast Problemförstoring är väl en sysonym av ordet Feminism?

Tror du på allvar at stora hårbollar under armarna någonsin kommer anses sexigt av en normal man?
Citera
2013-12-12, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Tror du på allvar at stora hårbollar under armarna någonsin kommer anses sexigt av en normal man?

Förhoppningsvis aldrig under min livstid
Citera
2013-12-12, 12:08
Medlem
Citat:

Vadå? Lite hår under armarna ger ju bara en fin uppfattning om hur hon ser ut på ädlare ställen.
(Förutsatt att hon inte är en hora som även rakar fittan då. )

Nej det här med rakning är något som gick snett när pedofil-generationen blev myndig.

Rakapparaten tillhör mannen. Kvinnan skall hålla fingrarna borta. Den kan gå sönder eller bli slö / smutsig.
Senast redigerad av ManManne 2013-12-12 kl. 12:12.
Citera
2013-12-12, 12:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Vadå? Lite hår under armarna ger ju bara en fin uppfattning om hur hon ser ut på ädlare ställen.
(Förutsatt att hon inte är en hora som även rakar fittan då. )

Nej det här med rakning är något som gick snett när pedofil-generationen blev myndig.

Rakapparaten tillhör mannen. Kvinnan skall hålla fingrarna borta. Den kan gå sönder eller bli slö / smutsig.

Vad har en rakad fitta med en pedofila att göra? Ser du inte några skillnader mellan en liten flicka och en utvecklad kvinna så borde du skaffa glasögon!

Vad har föresten horan med det här att göra? Är ca 35% av alla tjejer horor i dina ögon?
Citera
2013-12-12, 12:25
Medlem
Citat:
Vad har en rakad fitta med en pedofila att göra? Ser du inte några skillnader mellan en liten flicka och en utvecklad kvinna så borde du skaffa glasögon!

Vad har föresten horan med det här att göra? Är ca 35% av alla tjejer horor i dina ögon?

En icke könsmogen flicka har inte könshår. Porrindustrin har utnyttjat rakhyveln för att framställa illusionen av en icke könsmogen flicka länge. Horor var de första att ta efter. Vad finns det mer som inte går att förstå?

Det naturliga är att tända på könshår. Inte det omvända. Borde vem som helst förstå.
Senast redigerad av ManManne 2013-12-12 kl. 12:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in