2013-01-11, 18:35
Medlem
idylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
hemskt vidrigt att sådana sliddjur som dig tillverkas fortfarande. vi hade år överallt förr när vi var apor. troligen skulle du glädjeligen stått i din grotta och proklamerat håriga fötter och hårig tyg så också.
vi har genomgått en förändring sen dess.
och ja, vi män ska bestämma hur ni rakar er fitta. det står jag för.
dessutom är det bara skabbiga feminister som inte rakar vulvan.

Vad spelar det för roll för dig om kvinnor du inte ser nakna rakar fittan eller inte? Eller ska mannen bara bestämma över 'sin egen' kvinna?
Citera
2013-01-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idyll
Vad spelar det för roll för dig om kvinnor du inte ser nakna rakar fittan eller inte? Eller ska mannen bara bestämma över 'sin egen' kvinna?

vad spelar det för roll för dig att dom rakar fittan? varför ska feministhoror lägga sig i vad flickor gör med sina vulvor?
det är vi män som ska använda och slicka köttstycket, då har vi mer att säga till om. jag trodde allvarligt att alla lärt sig vid det här laget...att könshåret skall bort
Citera
2013-01-11, 18:49
Medlem
Citat:
vad spelar det för roll för dig att dom rakar fittan? varför ska feministhoror lägga sig i vad flickor gör med sina vulvor?
Vilka feminister har sagt att flickor inte ska få göra vad de vill med sina vulvor? Den enda som vill bestämma över andra här är du.

Citat:
jag trodde allvarligt att alla lärt sig vid det här laget...att könshåret skall bort
Nå, nu vet du att det inte är så.
Citera
2013-01-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cementblock
Vilka feminister har sagt att flickor inte ska få göra vad de vill med sina vulvor? Den enda som vill bestämma över andra här är du.

Nå, nu vet du att det inte är så.

pinsamt. att kvinnor var så lata och äckliga hade jag aldrig trott. hoppas aldrig nån av manligt kön vill ta på er.
Citera
2013-01-11, 18:59
Medlem
idylls avatar
Citat:
det är vi män som ska använda och slicka köttstycket, då har vi mer att säga till om. jag trodde allvarligt att alla lärt sig vid det här laget...att könshåret skall bort

Det spelar ingen roll över huvud taget för min del ifall kvinnor jag inte ska se i intima situationer rakar fittan eller ej. Varför skulle det göra det?
Citera
2013-01-11, 19:15
Medlem
Citat:
Var det ni som ska bestämma och så gnäller du på feministerna?

Evolutionen såg till att det fortfarande finns rikligt med hår där av en anledning. Samma sak med hår under armarna. Det leder bort fukt och luftar så det inte blir instängt och skabbigt. Ögonbrynen är till för att leda bort fukt och svett från ögonen. Håret på huvudet håller värmen. En del hårväxt som finns kvar är säkerligen inte mycket till nytta men könshåren behövs definitivt.
Citera
2013-01-11, 20:18
Medlem
Citat:
hemskt vidrigt att sådana sliddjur som dig tillverkas fortfarande. vi hade år överallt förr när vi var apor. troligen skulle du glädjeligen stått i din grotta och proklamerat håriga fötter och hårig tyg så också.
vi har genomgått en förändring sen dess.

Föröka dig aldrig. För mänsklighetens skull.
Citera
2013-01-13, 19:29
Medlem
Tycker ärligt inte att det är viktigt huruvida kvinnor rakar sig eller inte... Jag gillar kvinnor som är sig själva. Jag tänder på personen och inte på eventuell kroppsbehåring. Har faktiskt bett ett flertal flickvänner att sluta raka sig. Tycker det är bra mycket sexigare med en kvinna med lite hår än någon som gör sitt för att vara så prepubertal som möjligt.
Citera
2013-01-16, 01:31
Medlem
Personligen tycker jag kvinnor ska raka sig för att jag tycker det är ett feminint, attraktivt utseende.

Det är inte ett dugg provocerande med kvinnor som inte rakar sig. Däremot är det motbjudande.

En individ rakar sig (själv) om den (själv) vill, och andra individer samtycker till samlag med individen om de vill.

Det låter väl jämställt, demokratiskt och rättvist?
Citera
2013-01-16, 19:14
Bannlyst
Jag har inget mot det, men bara det inte är fööör hårigt. Gillar inte rakat heller direkt. Blir fel känsla när man håller på, ingen friktion.
Sen att det har blivit så fult, undra om det kan ha något med invandrigen att göra?
För de är ju ofta äckligt fula OCH håriga. It's a fact. Men det får man inte säga i gammelmedia iaf...
Citera
2013-01-17, 11:14
Medlem
Badoldhogs avatar
Citat:
pinsamt. att kvinnor var så lata och äckliga hade jag aldrig trott. hoppas aldrig nån av manligt kön vill ta på er.

Antingen är du den mest felnavlade människa jag någonsin råkat på, eller så skriver du sånt här skit för att få lite mothugg, för inte kan du va så stock dum som du framställer dig i denna tråd?

Ps. jag är MAN så jag är inte någon feminist som är ute efter o munhuggas lite med dig, jag gillar rakat men tvingar inte någon till något, och man behöver inte kavla ut ämnet så mycket mer än så.
Vi är födda med hår på kroppen och det kan i sig ALDRIG bli äckligt. Hur man håller sin behåring i schack är upp till var och en och ALLA kvinnor är vackra, var och en på sitt eget sätt.
Senast redigerad av Badoldhog 2013-01-17 kl. 11:18.
Citera
2013-01-17, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badoldhog
Antingen är du den mest felnavlade människa jag någonsin råkat på, eller så skriver du sånt här skit för att få lite mothugg, för inte kan du va så stock dum som du framställer dig i denna tråd?

Ps. jag är MAN så jag är inte någon feminist som är ute efter o munhuggas lite med dig, jag gillar rakat men tvingar inte någon till något, och man behöver inte kavla ut ämnet så mycket mer än så.
Vi är födda med hår på kroppen och det kan i sig ALDRIG bli äckligt. Hur man håller sin behåring i schack är upp till var och en och ALLA kvinnor är vackra, var och en på sitt eget sätt.

Nej jag orkar inte heller tjafsa så ska försöka att inte låta otrevlig.
Vi är födda med hår men allt eftersom vi utvecklas som art, så får vi mindre och mindre hår på kroppen. Vi behöver inte könshåret längre, för nu har vi varma underkläder och byxor som skyddar mot kyla och smuts. Så det är onödigt helt enkelt. Att det är äckligt är såklart min åsikt.
Kön ska vara renrakade för det är fräschare och snyggare. bättre helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in