2013-01-17, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badoldhog
Vi är födda med hår på kroppen och det kan i sig ALDRIG bli äckligt. Hur man håller sin behåring i schack är upp till var och en och ALLA kvinnor är vackra, var och en på sitt eget sätt.

Inlägg likt denna som bara skriker Poe's lag gör det svårt att hålla en vettig diskussion.

OT:
Jag rakar mitt ansikte dagligen eftersom min flickvän tycker stubben är obehaglig när vi t.ex. kysser varandra, inget konstigt med det.
I samma bana rakar hon benen eftersom jag tycker det är obehagligt med ben som sticks när man ligger i sängen.

Tror även de mest inbitna feministerna hade börjat klaga om alla män slutade ansa hår för att alla tillslut så ut så här:
http://blog.timesunion.com/television/files/2007/10/cavemen.jpg
Citera
2013-01-18, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LYrexo
För att ingen man vill knulla en apa.

Kvinnor vill inte heller knulla apor ska du veta
Citera
2013-01-18, 21:21
Medlem
DenLedes avatar
Själv tänder jag fertila attribut hos kvinnor såsom hår på muffen, former och bröst.
http://s14.postimage.org/uzn3i0lf5/Kosmopolit_nr_1_1988.jpg

Är för mig helt ofattbart hur tjejer idag försöker som ut som barn i underlivet.
Citera
2013-01-24, 20:29
Medlem
Stör mig sjuk mycket å ni killar som skriver "Det är inte sexigt att vara orakad" Varför ska vi tjejer se sexiga ut hela tiden? Vi är inge sexobjekt. Vi har inte lika höga krav på er killar, långt ifrån. Inte konstigt att unge tjejer (som jag t.ex) mår dåligt om man får hår någonstans där man tror det är "ovanligt". Lite hår kan ni fan stå ut med, det får ju vi göra
Citera
2013-01-24, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DenLede
Själv tänder jag fertila attribut hos kvinnor såsom hår på muffen, former och bröst.
http://s14.postimage.org/uzn3i0lf5/Kosmopolit_nr_1_1988.jpg

Är för mig helt ofattbart hur tjejer idag försöker som ut som barn i underlivet.
Jag föredrar tjejer som har rakat sig och lämnat lite hår ovanför. Mycket trevligare än en regnskog. http://www.xvn.tv/wp-content/wpt_cache/100/459/busty-japanese-slut-trimmed-pussy-hardcore-fucked-01.640x427.jpg
Citera
2013-01-24, 20:44
Medlem
idylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zassa112
Stör mig sjuk mycket å ni killar som skriver "Det är inte sexigt att vara orakad" Varför ska vi tjejer se sexiga ut hela tiden? Vi är inge sexobjekt. Vi har inte lika höga krav på er killar, långt ifrån. Inte konstigt att unge tjejer (som jag t.ex) mår dåligt om man får hår någonstans där man tror det är "ovanligt". Lite hår kan ni fan stå ut med, det får ju vi göra

Ja, det är ju en jävla nyhet att vi människor tänder på andra människor som vi finner sexiga? Det är väl få av oss som ser andra kvinnors musfrisyrer än våra partners. Menar du att du inte har några preferenser över huvud taget angående dina sexuella kontakter?
Citera
2013-01-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av summertimesadness
Jag är så trött på objekifering av kvinnor. Objektifering som leder till manshat och kvinnoförakt. Objektifiering som jag och andra kvinnor tvingas utstå varje dag.

Och för att ta ett exempel, varför är det så provocerande om en kvinna väljer att inte raka sig. Inga män rakar sig ju i lika stor utsträckning som kvinnor! Men normen säger att kvinnor ska raka sig och bara göra så att män är nöjda. Jag vet att många blir provocerade om en tjej inte har rakat benen eller under armarna. Så ni som erkänner att ni blir provocerade av detta: VARFÖR?
För att kvinnor måste vara fina och tillfixade? Varför ska det ens vara relevant om du tycker hon är sexig eller inte (personligheten är ju det samma)

Kan det ha något att göra med:
Varför kan kvinnor inte få gå utan tröja precis som män utan att det ska bli något konstigt?
Varför kan inte kvinnor få vara sexiga och snygga utan att objektiferas?
Varför kan inte kvinnor få vara feta och fula utan att män ska kommentera det?
Varför ska kvinnliga kändisar och politiker bedömas efter utseende istället för åsikter?

JAG TROR ATT NI BLUNDAR FÖR HUR MYCKET NI OBJEKTIFERAR KVINNOR HELA TIDEN.

Så: varför tycker du att en människa som kvinna ska raka benen medans du som man inte ska göra det?

Du behöver väl inte raka dig. Men du kan ju inte tvinga mig att tycka att tycka om det? Om du har ett linne på sommaren med hårtestar som sticker ut så kommer jag nog att se lite smått äcklad ut om jag tvingas krama dig, men jag respekterar ju dig ändå eller hur? Om kvinnor äcklades utav mina håriga ben så kanske jag skulle raka dem, men nu gör de ju inte det, snarare tvärtom.
Citera
2013-01-25, 09:52
Medlem
Citat:

Men SE INTE SEXIG UT DÅ din dumma jänta. Självfallet är ni sexobjekt. Vi män är också sexobjekt.
Det enda man kan göra är att själv bestämma sig för hur man ska relatera till det. Skiter man i sitt utseende nästan totalt och bara fokuserar på exempelvis studier och lärande (många professorer gör det) ? Eller gör man som en modell och försöker att se så perfekt ut som möjligt? DET ÄR DU SOM VÄLJER!
Citera
2013-01-25, 10:05
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Det är väl ingen som vill tvinga dig att raka dig någonstans? Folk skriver vad de tycker om och inte tycker om, det står andra helt fritt att bry sig om det eller skita i det.
Citera
2013-01-25, 11:07
Medlem
För att kroppshår är äckligt och inte feminint. Vad an denna extrema fascination för att alla män smider en ond konspiration mot kvinnor? Detsamma gäller åt andra hållet också för den delen.
Senast redigerad av amandaa- 2013-01-25 kl. 11:21.
Citera
2013-01-25, 12:16
Medlem
ImWorthlesss avatar
Enkelt svar på enkel fråga.

För att det inte är fräscht eller attraktivt att se en kvinna med hår under armarna.
Eller hår på benen som man kan fläta till en ryamatta..
Framförallt en stor buske full i torkat piss mellan benen..

En kvinna som rakar sig under armar samt på ben, ser fräsch ut och medveten ut..
En kvinna som ansar eller slätrakar muffen inkl. röven är hygienisk och omtänksam i den utsträckning att killen slipper äta torkat piss och kånkelbär till middag.

Till er bittra feminister.
Om ni slutar hatar män så mycket som ni gör och tar ert pick o pack från er bostad och visar er ute, träffar lite killar/män, så kommer ni se att även dom rakar sig, ansar och gör sig behagliga för kvinnan.

Varken män eller kvinnor vill ha ett grottroll!
Citera
2013-01-25, 14:02
Medlem
Kavalleristens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Enkelt svar på enkel fråga.

För att det inte är fräscht eller attraktivt att se en kvinna med hår under armarna.
Eller hår på benen som man kan fläta till en ryamatta..
Framförallt en stor buske full i torkat piss mellan benen..

En kvinna som rakar sig under armar samt på ben, ser fräsch ut och medveten ut..
En kvinna som ansar eller slätrakar muffen inkl. röven är hygienisk och omtänksam i den utsträckning att killen slipper äta torkat piss och kånkelbär till middag.

Till er bittra feminister.
Om ni slutar hatar män så mycket som ni gör och tar ert pick o pack från er bostad och visar er ute, träffar lite killar/män, så kommer ni se att även dom rakar sig, ansar och gör sig behagliga för kvinnan.

Varken män eller kvinnor vill ha ett grottroll!

Bra skrivet.
Eller hur fan killar gör lika mycket för att haffa brudar som brudar gör för att vara fina för killar. Gör det att vi killar lever under ett matriarkat eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in