Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-09-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Bästa och enklaste lösningen är att införa den typen av lagar som man hade i Tyskland dvs icke vita var välkomna att bo och verka i Tyskland, arbeta och betala skatt som alla andra. Dessa åtnjöt även välfärdsförmåner samt sjukvård och lagligt beskydd så länge de gjorde rätt för sig. Skillnaden var dock att de ej fick rasblanda med tyskarna eller ha poster inom samhället där de kunde ha ett skadligt inflytande på tyskarnas fortsatta existens. Detta kallades för att man var statsanhörig till skillnad mot att vara fullvärdig medborgare vilket endast tyskar kunde vara. Den största skillnaden låg i att fullvärdiga medborgare kunde påverka samhället och politiken medans den möjligheten var låst för statsanhöriga. Detta kallas på modernt språk för apartheid och löser problemet på lång sikt samtidigt som dessa kan bo kvar om de så önskar utan att skada det svenska folket. Efter en 50 år eller så lär ju dock det problemet med dess adopterade vara ur värden på ett naturligt sätt

Sterilisering är nog den "snällaste" lösningen på problemet med adopterade och rasblandade. Då kan de stanna med sina familjer och i den enda kultur de känner till. De som har köpt sig chokladbäbisar som husdjur kan behålla dem så länge de steriliseras och inte visar sig vara våldsamma eller destruktiva på något annat sätt. Om de vägrar att steriliseras så kan de tvingas att lämna landet.
Citera
2013-09-11, 22:11
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Sterilisering är nog den "snällaste" lösningen på problemet med adopterade och rasblandade. Då kan de stanna med sina familjer och i den enda kultur de känner till. De som har köpt sig chokladbäbisar som husdjur kan behålla dem så länge de steriliseras och inte visar sig vara våldsamma eller destruktiva på något annat sätt. Om de vägrar att steriliseras så kan de tvingas att lämna landet.
Tyvärr är det nog bara SMR som är så pass radikala att införa sterilisering på adopterade.
Citera
2013-09-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Fast detta med rasblandningskontroll blir ju knepigt, för hur kontrollerar man att folk inte rasblandar sig? Det kräver en totalitär regim som blir otrevlig i längden, för hur ska man då göra med de som trots allt rasblandat sig (sexuellt)?

Finns det inga rasfrämlingar att rasblanda med så löser sig problemet av sig självt.

Om några avvikare åker utomlands och rasblandar så kan man ju vid hemkomsten alltid abortera eller sterilisera eventuell avkomma som blir resultatet av deras exotiska eskapader. Detta gäller främst vita kvinnor naturligtvis. Att vita män har sex med icke-vita kvinnor utanför den vita världen gör ingen skada på de vita folken så länge kvinnorna och blandbarnen inte släpas med hem tillbaka till Vitland.
Citera
2013-09-11, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Dagens greker är blattar, eller i alla fall såpass genetiskt avvikande att de inte har någon som helst plats i Sverige. Jag hoppas att SvP är av samma uppfattning.
Jag då, som har grekisk mor och svensk far, fast ärvt alla mina gener av pappa och ser ut som Hitlers våta dröm (blond och blåögd)?
Citera
2013-09-11, 22:17
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maktfaktorn
Jag då, som har grekisk mor och svensk far, fast ärvt alla mina gener av pappa och ser ut som Hitlers våta dröm (blond och blåögd)?

Det finns ju både och i Grekland. Frågan är vilka som är riktiga etniska greker? De som är vita eller de som mer ser ut som turkar? Är för dåligt påläst. Någon får gärna informera mig.
Citera
2013-09-11, 22:34
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Många av dem är väl besläktade med turkarna?
Ja, eftersom turkarna i västra Anatolien mer eller mindre är grekiska konvertiter till islam. Det är fel att tro att greker och annat pack från södra Balkan skulle vara "nedsmutsade" när de i själva verket alltid har varit halvblattar. Dagens såväl som gårdagens.

Visst, det har förekommit invandring av slaver norrifrån och säkert en hel del medelhavsfolk till det som är dagens Grekland, men grekerna själva har alltid varit ett medelhavsfolk.

De som däremot introducerade det proto-grekiska språket till Makedonien med omnejd, kom norrifrån och hade troligtvis rätt mycket högre frekvens av R-M420 och var mer nordeuropeiska till utseendet. Det finns även vissa antropologiska data som tyder på att de styrande klasserna var mer nordeuropeiska till rasen än resten av befolkningen i det tidiga Grekland, vilket i så fall bekräftar tesen om att en indoeuropeisk invasion föranledde den grekiska nationens födelse.
Senast redigerad av Kurganski 2013-09-11 kl. 22:40.
Citera
2013-09-11, 22:35
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Ja, eftersom turkarna i västra Anatolien mer eller mindre är grekiska konvertiter till islam. Det är fel att tro att greker och annat pack från södra Balkan skulle vara "nedsmutsade" när de i själva verket alltid har varit halvblattar. Dagens såväl som gårdagens.

Visst, det har förekommit invandring av slaver norrifrån och säkert en hel del medelhavsfolk till det som är dagens Grekland, men det grekerna själva har alltid varit ett medelhavsfolk.

De som däremot introducerade det proto-grekiska språket till Makedonien med omnejd, kom norrifrån och hade troligtvis rätt mycket högre frekvens av R-M420 och var mer nordeuropeiska till utseendet. Det finns även vissa antropologiska data som tyder på att de styrande klasserna var mer nordeuropeiska till rasen än resten av befolkningen i det tidiga Grekland, vilket i så fall bekräftar tesen om att en indoeuropeisk invasion föranledde den grekiska nationens födelse.

Intressant. Jag ska söka och läsa lite mer. Tack för informationen.
Citera
2013-09-11, 22:39
Bannlyst
Citat:
Jo, men du bär fortfarande på din mors gener? En negerhona och en vit man parar sig. Avkomman blir en vit pojke. Avkomman skaffar barn. Barnet ser ut som en neger från sin farmors sida.
Citera
2013-09-11, 22:42
Medlem
Kurganskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoltSVENSKman
Jo, men du bär fortfarande på din mors gener? En negerhona och en vit man parar sig. Avkomman blir vit en vit pojke. Avkomman skaffar barn. Barnet ser ut som en neger från sin farmors sida.
Nu är det dock en enormt stor skillnad mellan en neger och en grek, tycker du inte det?
Citera
2013-09-11, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurganski
Nu är det dock en enormt stor skillnad mellan en neger och en grek, tycker du inte det?
Självklart grekerna har byggt sig själva ett land. Men ska de få lov att föra sina gener vidare till oss nordbor?
Citera
2013-09-11, 22:48
Medlem
trtrtrtrs avatar
Citat:
Blir nog gasen för dig med är jag rädd för
Citera
2013-09-11, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trtrtrtr
Blir nog gasen för dig med är jag rädd för
ASG
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto