Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-02-17, 18:25
  #5197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Det lättaste hade ju varit att gasa ihjäl packet så är problemet ur världen, eller då låta dem tvångsarbeta. Men ska jag nu leka seriös rasist så känns det humanare och mer korrekt att skicka dem till internationella flyktingläger där varje invandrare sedan (förhoppningsvis) slussas vidare till ett genetiskt besläktat land som är villiga att ta emot dem.

Men ingen hindrar dom från att åka dit eller någon annanstans på egen hand. Men för de som vägrar, varför välja en väg som kan leda till konflikt om det finns alternativ?
Citera
2013-02-17, 18:35
  #5198
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Men ingen hindrar dom från att åka dit eller någon annanstans på egen hand. Men för de som vägrar, varför välja en väg som kan leda till konflikt om det finns alternativ?

För det första så tror jag inte att det blir mer konflikt av tvångsdeportation än koncentrationsläger, för det andra så tycker inte att man ska utnyttja människor i form av sådana läger och för det tredje så ser jag hellre att länder internationellt axlar ansvaret snarare än att varje land ska göra det på egen hand. Vill någon sitta frivilligt i ett sådant läger så för all del, men jag kan inte se att man skulle tvinga någon till ett sådant öde istället för tvångsdeportation. Och nej, jag ser inte internationella flyktingläger som samma sak som nationella arbetsläger där man låter invandrare arbeta för landets profit.

Alla länder borde samarbeta för att lösa problemet, och Sverige borde självklart engagera sig internationellt och försöka sprida nationalismen till andra länder. På sikt ska alla folk komma till rätta i sina ursprungsländer eller närmast etniskt besläktade land och sedan är utopin uppnådd.
Citera
2013-02-17, 18:40
  #5199
Medlem
Bassan1703s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkinparkv23
Jag har tappat räkningen på hur många gånger folk nämner om Sverige utvisar utom-européer så kommer omvärlden, dvs "världssamfundet" att sluta handla med Sverige eller ingripa militärt.

NATO eller USA kommer förmodligen ingripa militärt, men Kina kommer troligen inte bry sig ett skit om att Sverige utvisar neger eller araber. I Kina bryr man sig inte ens om 9-åringar som blir påkörda av bilar.

Med tanke på Gyllene grynings framgångar i Grekland så lär vi få se hur världssamfundet lär reagera då ifall en regering bildas inom närmsta framtid. Går det åt helvete med Grekland och alla bojkottar
Citera
2013-02-17, 19:00
  #5200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
För det första så tror jag inte att det blir mer konflikt av tvångsdeportation än koncentrationsläger, för det andra så tycker inte att man ska utnyttja människor i form av sådana läger och för det tredje så ser jag hellre att länder internationellt axlar ansvaret snarare än att varje land ska göra det på egen hand. Vill någon sitta frivilligt i ett sådant läger så för all del, men jag kan inte se att man skulle tvinga någon till ett sådant öde istället för tvångsdeportation. Och nej, jag ser inte internationella flyktingläger som samma sak som nationella arbetsläger där man låter invandrare arbeta för landets profit.

Alla länder borde samarbeta för att lösa problemet, och Sverige borde självklart engagera sig internationellt och försöka sprida nationalismen till andra länder. På sikt ska alla folk komma till rätta i sina ursprungsländer eller närmast etniskt besläktade land och sedan är utopin uppnådd.

Det blir ingen saft och bullar, så sluta lipa. Världen är beskaffad på ett sätt och det är det vi har att förhålla oss till, önsketänkande funkar inte.
Citera
2013-02-17, 20:15
  #5201
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananrepublikan
Det blir ingen saft och bullar, så sluta lipa. Världen är beskaffad på ett sätt och det är det vi har att förhålla oss till, önsketänkande funkar inte.

Som sann nationalist respekterar och erkänner jag alla folkgruppers rätt till existens och värdigt liv, men prioritet ligger så klart hos Sverige och svenskarna. Att ha arbetsläger för oönskade invandrare där de får vistas tills de dör är bara inhumant och fel på alla sätt.

Nej, alla länder borde samarbeta och upprätta flyktinganläggningar på internationell mark dit man kan skicka alla invandrare som inte hör hemma i respektive land. Dessa anläggningar får fungera dels som förvaring men även för bildning och förberedelse så man sedan kan skicka över varje individ dit det land han hör hemma.

Saft och bullar... Att varje land ska ha egna läger där man utnyttjar invandrarna så kan man ju lika gärna börja importera fler invandrare som slavar för riket, blir ju slavmarknad över hela skiten. Men jag antar att du är en dån där blöjnazist som ser ner på andra folkslag och att de lika gärna kan vara slavar så länge ditt eget folk får profit för det. Ingen vidare marknadsförning för den nationella rörelsen och jag hoppas SvP tar avstånd från sådana fasoner.
__________________
Senast redigerad av stopbitching 2013-02-17 kl. 21:03.
Citera
2013-02-17, 21:00
  #5202
Medlem
Jag slank in på nationell.nu (en sida jag vanligtvis inte besöker) av en slump nu ikväll och såg denna notis:http://www.nationell.nu/2013/02/11/svenskarnas-parti-anvander-antijudisk-propaganda/
Själva kampanjen "Pengarna åt folket" känner jag till sedan ett tag, det intressanta här är självklart designen på denna affisch. Tyvärr har jag inte sett den på SvP´s egna sida, hoppas innerligt att det inte är nåt slags påhitt från Nationell.nu? Själv har jag inget negativt att säga om designen. Tycker däremot att det är bra att SvP visar lite stake och angriper problemets kärna, helt rätt i dagens Sverige.
Citera
2013-02-17, 21:07
  #5203
Bannlyst
Det är en jävla fart på Stockholmsgruppen måste man säga, grymt aktiva.

Folkgemenskapsaktion
Aktivistdag
Kamratkväll
Kärlek i vintermörkret
Citera
2013-02-17, 21:08
  #5204
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarnebring
Jag slank in på nationell.nu (en sida jag vanligtvis inte besöker) av en slump nu ikväll och såg denna notis:http://www.nationell.nu/2013/02/11/svenskarnas-parti-anvander-antijudisk-propaganda/
Själva kampanjen "Pengarna åt folket" känner jag till sedan ett tag, det intressanta här är självklart designen på denna affisch. Tyvärr har jag inte sett den på SvP´s egna sida, hoppas innerligt att det inte är nåt slags påhitt från Nationell.nu? Själv har jag inget negativt att säga om designen. Tycker däremot att det är bra att SvP visar lite stake och angriper problemets kärna, helt rätt i dagens Sverige.

Härligt, frågan är bara om det är bra marknadsförning att peka ut judarna. Men jag antar att sanningen måste fram ändå, det är nog lika bra. Fin och estetiskt tilltalande logga för övrigt.
Citera
2013-02-17, 21:16
  #5205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Härligt, frågan är bara om det är bra marknadsförning att peka ut judarna. Men jag antar att sanningen måste fram ändå, det är nog lika bra. Fin och estetiskt tilltalande logga för övrigt.
Tror det är oundvikligt. Sedan är det ju som du skriver lika bra, folk måste bli medvetna om roten till problemet på samma sätt som folket blir i t ex Grekland och Ungern.
Citera
2013-02-17, 22:59
  #5206
Medlem
JakeTheMusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det är en jävla fart på Stockholmsgruppen måste man säga, grymt aktiva.

Folkgemenskapsaktion
Aktivistdag
Kamratkväll
Kärlek i vintermörkret
Det med pepparsprayen lät för roligt alltså. Nästan som om det var Peter Griffin och hans polare som hittade på det!
Citera
2013-02-17, 23:02
  #5207
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
Det med pepparsprayen lät för roligt alltså. Nästan som om det var Peter Griffin och hans polare som hittade på det!
Det kan vara viktigt att få känna på hur det faktiskt känns och hur sprayen verkar inför eventuella konfrontationer.
Citera
2013-02-18, 00:46
  #5208
Medlem
JakeTheMusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Det kan vara viktigt att få känna på hur det faktiskt känns och hur sprayen verkar inför eventuella konfrontationer.
Det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in