Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta
Okay, men vill ju inte påstå att du ständigt skriver så snällt mot antifascister här.
Som jag förklarade i en annan tråd är jag så pass snäll, söt och trevlig att man kan baka kakor på mig. Ett riktigt charmtroll och svärmorsdröm på alla tänkbara sätt och vis, och till råga på allt dessutom ganska vacker, intelligent och vältalig.
Däremot lever jag som sagt efter principen att man får de svar som man förtjänar helt enkelt, vilket kan vara något för nådig fröken att tänka på i framtiden om hon faktiskt är genuint nyfiken och intresserad av en givande debatt.