Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-01-18, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Ja visst. Nyfikna frågor svarar jag på med välbehag. Däremot får man såklart det bemötande man förtjänar. Här gäller inte någon muppig snabbmatskedje-inställning där "kunden alltid har rätt". Beter du dig drygt eller osympatiskt så får du naturligtvis också veta det.

Okay, men vill ju inte påstå att du ständigt skriver så snällt mot antifascister här.
Citera
2013-01-18, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta
Okay, men vill ju inte påstå att du ständigt skriver så snällt mot antifascister här.

Troligen eftersom antifascister inte brukar uttrycka sig så "snällt" de heller.
Citera
2013-01-18, 21:19
Bannlyst
Citat:
Som jag förklarade i en annan tråd är jag så pass snäll, söt och trevlig att man kan baka kakor på mig. Ett riktigt charmtroll och svärmorsdröm på alla tänkbara sätt och vis, och till råga på allt dessutom ganska vacker, intelligent och vältalig.

Däremot lever jag som sagt efter principen att man får de svar som man förtjänar helt enkelt, vilket kan vara något för nådig fröken att tänka på i framtiden om hon faktiskt är genuint nyfiken och intresserad av en givande debatt.
Citera
2013-01-18, 21:30
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag håller med. Partiet behöver onekligen ta fram fler politiska dokument i olika frågor. Visst är det så. Men man ska inte inbilla sig att de antionationella krafter som härjar runt i tråden kommer att nöja sig då. Då kommer de istället hitta annat att gnälla på. Det är deras strategi, de vill inte ha någon konstruktiv debatt. Egentligen är de ju inte alls intresserade av någon debatt utan deras syfte är att spamma sönder trådarna och göra dem oläsliga. Jag har varit med länge nog för att inse att detta är en återkommande strategi. Det är lite som att skrika så högt man orkar samtidigt som någon pratar. Det är bara effektivt en kort stund.

Jag har hängt i NS forat i perioder till och från under några års tid och det är som du säger. Det är inte fråga om någon debatt utan hela tiden försöka förstöra trådarna på ett eller annat sätt.
Citera
2013-01-18, 21:31
Bannlyst
Citat:
Som jag förklarade i en annan tråd är jag så pass snäll, söt och trevlig att man kan baka kakor på mig. Ett riktigt charmtroll och svärmorsdröm på alla tänkbara sätt och vis, och till råga på allt dessutom ganska vacker, intelligent och vältalig.

Däremot lever jag som sagt efter principen att man får de svar som man förtjänar helt enkelt, vilket kan vara något för nådig fröken att tänka på i framtiden om hon faktiskt är genuint nyfiken och intresserad av en givande debatt.

Citat:
Troligen eftersom antifascister inte brukar uttrycka sig så "snällt" de heller.

Hönan och ägget, men att inte svara på ganska enkla frågor är ju ingen bra start va?
Citera
2013-01-18, 21:33
Medlem
Citat:
Hönan och ägget, men att inte svara på ganska enkla frågor är ju ingen bra start va?

Jag upplever det som att i princip alla frågor blir besvarade. Det är klart det är tröttsamt för SvP-are när någon kommer in i tråden och ställer frågor som redan besvarats flera gånger, och dessutom uttrycker sig provocerande.
Citera
2013-01-18, 22:07
Medlem
JakeTheMusss avatar
Hur ser SvP på trosuppfattningar? Om jag som etnisk svensk bestämmer mig för att konvertera till islam, får jag fortfarande vara en del av SvPs Sverige?
Citera
2013-01-18, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidGorilla
Jag upplever det som att i princip alla frågor blir besvarade. Det är klart det är tröttsamt för SvP-are när någon kommer in i tråden och ställer frågor som redan besvarats flera gånger, och dessutom uttrycker sig provocerande.

Nej, politiken har jag inte fått några direkta svar på.Mer att Tor P är dum och brott inte är så farligt. Men något i alla fall.
Citera
2013-01-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
Hur ser SvP på trosuppfattningar? Om jag som etnisk svensk bestämmer mig för att konvertera till islam, får jag fortfarande vara en del av SvPs Sverige?

Principprogrammet punkt 7.

Citat:
7, Åsikts- och yttrandefrihet: Alla frågor skall vara fria att diskutera i Sverige, forskningen skall vara fri och inskränkning av den personliga integriteten genom statlig övervakning av icke-kriminella medborgare skall ej tillåtas.

Yttrandefrihet är en förutsättning för ett fritt och framåtskridande politiskt klimat. Yttrandefriheten skall däremot inte blandas samman med frihet att förtala individer, avslöja statshemligheter eller fara med osanning. Yttrandefrihet behövs för att ett land skall kunna utvecklas. Religionsfriheten är även den en viktig del av åsikts- och yttrandefriheten. Religiösa frågor är privata angelägenheter och Svenskarnas parti är opartisk vad gäller alla politiskt irrelevanta, specifikt religiösa frågor.
Citera
2013-01-18, 22:11
Medlem
Citat:
Nej, politiken har jag inte fått några direkta svar på.Mer att Tor P är dum och brott inte är så farligt. Men något i alla fall.

Din fråga om Paulsson är inte intressant i en tråd om SvP, och den andra frågan har jag sett att du fått svar på.
Citera
2013-01-19, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Din kritik är oftast ointressant, det är riktigt.

Min kartläggning av KDs sionistiska intressen som svar till Skillts stöd till partiet i fråga var alltså ointressant?
Citera
2013-01-19, 12:42
Medlem
Saknar ni namnet Folkfronten? Var det olyckligt att det namnet kapades, eller är Svenskarnas parti helt enkelt ett bättre namn? Det var ju en lite lätt komisk situation när Sveriges två nazistorganisationer hette Folkfronten och Svenska Motståndsrörelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in