Citat:
Ursprungligen postat av
vhaftresfhvcvbse
"Västerländsk" är väl inte en synonym för "västeuropeisk"? Så länge man är från Europa så är det nog okej.
Antar väl det.
(vilket jäkla svårihågkommet nick du har förresten

)
Citat:
Ursprungligen postat av
Feru
Européer kommer inte repatrieras nej, så oroa dig inte. Men även om så vore fallet, får man inte låta känslomässiga band få gå emellan. Jag har utomeuropeiska kontakter, men inte fan låter jag det gå emellan ett svenskt homogent Sverige. Jag vill att mina barn och barnbarn ska växa upp och leva i ett sunt och homogent samhälle. Ett samhälle som jag önskat mig. Sedan om någon utländsk bekant kommer få lite problem, är något jag kan leva med.
Stämmer. Man måste skilja på individnivå (jag har t.ex. karibiska polare i verkliga livet som jag inte hyser agg mot) och samhällelig nivå (där SvP (tidigare ND) propagerar för en politik som känns mer rätt än genomsnittet - ser i dagsläget hellre ett SvP-Sverige inom 30 år än åttaklöverns samhälle)...
Citat:
Ursprungligen postat av
WhiskeyTango84
Är ingen officiell talesperson för partiet utan bara en vanlig medlem men jag tror knappast att ungrare ses som något problem. De är precis som vi ett europeiskt västerländskt folk (europider eller kaukasier om man så vill). Partiets politik handlar nog snarare om att bli av med icke europeiska folk såsom araber, afrikaner, asiater, sydamerikaner,
judar, zigenare o dyl. Ungrarna kan nog känna sig ganska lugna, de är ju som sagt snarlika oss både till genetik och kultur

Judar, är tanken där att alla ska repatrieras? Vart då någonstans, alla får knappast plats i Israel? Vet att du inte talar för partiet, men ställer isåfall frågan allmänt till alla andra i tråden.
(Själv är jag bara intresserad av att strypa åt maktjudarna/sionisterna,
kreti och pleti-judar som lever vanliga liv skiter jag i så länge de uppför sig)
Citat:
Ursprungligen postat av
Mesomorph-
Har inget med SvP o göra, men på sikt bör man repatriera alla icke-Nordiska människor med ett fåtal undantag som verkligen hör hemma här rasligt. Tyvärr är det väl nödvändigt att vara återhållsamma när man går ut med vilka som ska få stanna, för att vinna någon sympati, men hoppas att klimatet blir radikalare i framtiden. Det är en ren självklarhet att vi måste bevara vår Nordiska särart, utan att ha central och sydeuropéer här och andra. Men nu är det viktiga i vilket fall att bli av med svartskallarna, repatriera europeiska invandrare kan vänta, så det är inte så aktuellt just nu.
En del av mig tycker det där låter bra. Att bevara den nordiska särarten klingar
defintivt rätt, men vet inte om man för den sakens skull skulle behöva ta etnisk separatism så långt som i ditt scenario (fast sedan har jag ingen koll på födelsestatistik osv

). Men som du säger, finare uppdelning - om det behövs - kan vänta tills vi fått bort de mesta främmande folkslagen.