Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Hörredu och hörreni övriga i den här tråden, sprang ni på Åsa Linderborg igår på stan?
Hon sa nämligen på publicistklubben idag att ni gick med flaggor och kallade henne för folkförrädare?
Men nu tror jag ju att hon skarvar järnet. Annars var det allt lite humoristiskt...

Haha, va? Ska medlemmar från Svenskarnas parti ha sprungit på Åsa Linderborg? Det är ingenting jag känner igen men det låter ju trevligt och trivsamt om så var fallet förstås, jag ska höra med Stockholmsavdelningen.
Citat:
Ursprungligen postat av Nordfront
Aktivisterna fortsatte därefter att gå vidare mot Slussen där de delade ut flygblad till förbipasserande. I Gamla stan syntes av en slump Åsa Linderborg som högljutt fick höra det förkunnas att hon är en folkförrädare.
Det var nog aktivister från Motståndsrörelsen som hade det tveksamma nöjet att stöta på Linderborg. Kul hur som helst.