Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-04-15, 00:06
  #6421
Bannlyst
Svenskarnas parti, Stockholm hedrade idag Gösta Hallberg-Cuula.
https://www.realisten.se/2013/04/14/finlandsfrivillige-gosta-hallberg-cuula-hedrades/
Citera
2013-04-15, 00:14
  #6422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Svenskarnas parti, Stockholm hedrade idag Gösta Hallberg-Cuula.
https://www.realisten.se/2013/04/14/finlandsfrivillige-gosta-hallberg-cuula-hedrades/

Bra jobbat.

Men Schnorrenberger var ett mycket lustigt namn
Citera
2013-04-15, 17:09
  #6423
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NixYO
Enär detta inlägg vore OT i tråden »Varför tecknar ni inte realisten-prnumeration [sic!]?«, så väljer jag att svara på inlägget i den här tråden istället.

https://www.flashback.org/sp42915155

SD vill inte stoppa invandringen, utan de vill endast minska den; infidel har skrivit väldigt bra om detta:

https://www.flashback.org/sp39189764

Jepp, och jag skriver MASSinvandringen. Det är också den jag vill stoppa.
Citera
2013-04-15, 17:23
  #6424
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Jepp, och jag skriver MASSinvandringen. Det är också den jag vill stoppa.
Kanske bara är jag, men jag tolkade det som att du ville ha stopp på hela massinvandringen, dvs ingen invandring alls. Men om du vill ha fortsatt invandring (som Danmark) så är väl SD ett bra val. Tyvärr lär även danskarna bli minoritet, lite senare bara.
Citera
2013-04-15, 17:24
  #6425
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anna_83
Jepp, och jag skriver MASSinvandringen. Det är också den jag vill stoppa.
Så negrerna kommer att sluta bete sig som negrer och blattarna kommer att sluta bete sig som blattar för att de slutar välla in en masse?
Citera
2013-04-15, 20:40
  #6426
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Svenskarnas parti, Stockholm hedrade idag Gösta Hallberg-Cuula.
https://www.realisten.se/2013/04/14/finlandsfrivillige-gosta-hallberg-cuula-hedrades/
Hörredu och hörreni övriga i den här tråden, sprang ni på Åsa Linderborg igår på stan?

Hon sa nämligen på publicistklubben idag att ni gick med flaggor och kallade henne för folkförrädare?

Men nu tror jag ju att hon skarvar järnet. Annars var det allt lite humoristiskt...
Citera
2013-04-15, 20:43
  #6427
Medlem
QMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Hörredu och hörreni övriga i den här tråden, sprang ni på Åsa Linderborg igår på stan?

Hon sa nämligen på publicistklubben idag att ni gick med flaggor och kallade henne för folkförrädare?

Men nu tror jag ju att hon skarvar järnet. Annars var det allt lite humoristiskt...

Vet inte om SvP också stötte på henne, men SMR gjorde det: http://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-hedrade-gosta-hallberg-cuula-2.smr
Citera
2013-04-15, 20:44
  #6428
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Hörredu och hörreni övriga i den här tråden, sprang ni på Åsa Linderborg igår på stan?

Hon sa nämligen på publicistklubben idag att ni gick med flaggor och kallade henne för folkförrädare?

Men nu tror jag ju att hon skarvar järnet. Annars var det allt lite humoristiskt...
Haha, va? Ska medlemmar från Svenskarnas parti ha sprungit på Åsa Linderborg? Det är ingenting jag känner igen men det låter ju trevligt och trivsamt om så var fallet förstås, jag ska höra med Stockholmsavdelningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Nordfront
Aktivisterna fortsatte därefter att gå vidare mot Slussen där de delade ut flygblad till förbipasserande. I Gamla stan syntes av en slump Åsa Linderborg som högljutt fick höra det förkunnas att hon är en folkförrädare.
Det var nog aktivister från Motståndsrörelsen som hade det tveksamma nöjet att stöta på Linderborg. Kul hur som helst.
Citera
2013-04-15, 20:44
  #6429
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Hörredu och hörreni övriga i den här tråden, sprang ni på Åsa Linderborg igår på stan?

Hon sa nämligen på publicistklubben idag att ni gick med flaggor och kallade henne för folkförrädare?

Men nu tror jag ju att hon skarvar järnet. Annars var det allt lite humoristiskt...

Nämnde hon SvP alltså? Jag tror att det handlar om SMR i det här fallet.

EDIT: Tvåa.
Citera
2013-04-15, 20:48
  #6430
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QM
Vet inte om SvP också stötte på henne, men SMR gjorde det: http://www.nordfront.se/motstandsrorelsen-hedrade-gosta-hallberg-cuula-2.smr
"I Gamla stan syntes av en slump Åsa Linderborg som högljutt fick höra det förkunnas att hon är en folkförrädare."

Svinhugg går igen, jaja, kan ju inte vara lätt för Åsa att hålla isär alla invandringskritiska röster när de ploppar upp som daggmaskar under störtregn.
Citera
2013-04-15, 20:49
  #6431
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
"I Gamla stan syntes av en slump Åsa Linderborg som högljutt fick höra det förkunnas att hon är en folkförrädare."

Svinhugg går igen, jaja, kan ju inte vara lätt för Åsa att hålla isär alla invandringskritiska röster när de ploppar upp som daggmaskar under störtregn.
Bara positivt att hon nämnde SvP, ju mer det hörs och syns desto bättre.
Citera
2013-04-15, 20:58
  #6432
Bannlyst
Två små filmsnuttar också.
http://www.youtube.com/watch?v=WBwW9D-5SWM&feature=youtu.be (Hallberg-Cuula)
http://www.youtube.com/watch?v=5y9rLQ5VGLg (Stumfilm - ekonomi)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in