Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-04-13, 23:26
  #6409
Medlem
NordiskRevolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av actinglikeamaniac
Jag har faktiskt läst domen, och att säga att man ska ta livet av trafikskadade djur, kom igen, bättre kan du. Men sedan domen för våldsamt upplopp? Och borde man inte lära sig att inte ha kniv på sig när man redan blivit dömd en gång? Det känns sådär att han själv säger "Det reglemente som följs inom partiet är en grundinställning om att brott inte är ok" när han själv är dömd flertalet gånger, det ger inte ett vidare seriöst intryck. Vilket glädjer mig.

Sådana som du var de som blev trälar förr i tiden. Du skulle antagligen sluta äta om det stiftades en lag som förbjöd mat.

Det är knivlagen som är kriminell, inte den som inte följer den lagen.
Citera
2013-04-14, 12:09
  #6410
Medlem
25Decembers avatar
Bra aktivitet i Stockholm. Kul att aktivisterna inte gav upp utan satte upp en ny banderoll.
http://youtu.be/XE8jcDEnXbI
Citera
2013-04-14, 12:17
  #6411
Medlem
JakeTheMusss avatar
Fixa adsense på SvP youtubekanaler. ca 10-1 öre per visning Om ni hade haft det från starten hade ni typ haft 50 lax extra.
Citera
2013-04-14, 12:38
  #6412
Medlem
Halvfinsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Alltså. Är frågan om du är olämplig att vara medlem/aktivist inom partiet för att du i din ungdom sprayat graffiti? Det är förstås fullständigt skit samma och ställer du upp på partiets värderingar så är du såklart varmt välkommen. Vi är inte några pimpinetta prinsessor som kräver att våra medlemmar ska ha ett fläckfritt förflutet. Det intressanta är att man sköter sig bra idag och står upp för de värderingar som partiet har.
Ja just det. Okej det tycker jag låter rimligt och bra. Stolt svensk nationalist!
Citera
2013-04-14, 12:53
  #6413
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
Fixa adsense på SvP youtubekanaler. ca 10-1 öre per visning Om ni hade haft det från starten hade ni typ haft 50 lax extra.

I teorin ja, men nationalister blir avstängda rätt fort. Tro mig, vi har försökt
Citera
2013-04-14, 15:33
  #6414
Medlem
Halmbals avatar
Nu måste väl en ny hemsida komma snart?
Citera
2013-04-14, 16:13
  #6415
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Nu måste väl en ny hemsida komma snart?
Ja precis. Då skulle väl förtydligande dokument om partiprogrammet komma upp med?
Citera
2013-04-14, 16:34
  #6416
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Att läsa Expo får en genast att tänka på DogDylan

Det beror på att DogDylan är en neurotisk halvjude och att Expo drivs av judar och judisk ideologi, fanatism och neuros. Man lär sig helt enkelt med tiden att känna igen judars sätt att tänka, reagera och uttrycka sig.
Citera
2013-04-14, 18:00
  #6417
Medlem
Ja när kommer den nya hemsidan egentligen?
Citera
2013-04-14, 22:36
  #6418
Medlem
Hur ser partiets finanspolitik ut?
Jag tänker då mest på riksbanken och det som hänger ihop med tryckandet/lånandet av nya pengar.
Även om de har några nya regler/restriktioner för banker som de vill genomföra är av intresse att få höra.

Hur ser de på media/fri media och presstöd?
Citera
2013-04-14, 22:37
  #6419
Medlem
JakeTheMusss avatar
Vad är det för ny sida alla snackar om? vad är det för fel på den nuvarande?
Citera
2013-04-14, 22:55
  #6420
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheMuss
Vad är det för ny sida alla snackar om? vad är det för fel på den nuvarande?

Det har talats ganska länge om att man håller på med en ny hemsida så det är nog mer att folk är ivriga och nyfikna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in