Citat:
Ursprungligen postat av actinglikeamaniac
Jag har faktiskt läst domen, och att säga att man ska ta livet av trafikskadade djur, kom igen, bättre kan du. Men sedan domen för våldsamt upplopp? Och borde man inte lära sig att inte ha kniv på sig när man redan blivit dömd en gång? Det känns sådär att han själv säger "Det reglemente som följs inom partiet är en grundinställning om att brott inte är ok" när han själv är dömd flertalet gånger, det ger inte ett vidare seriöst intryck. Vilket glädjer mig.
Sådana som du var de som blev trälar förr i tiden. Du skulle antagligen sluta äta om det stiftades en lag som förbjöd mat.
Det är knivlagen som är kriminell, inte den som inte följer den lagen.