Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2013-01-18, 18:49
  #4381
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kul att rödingar och oberoende FB-nationalister enas i sitt hat mot SvP, nästan gulligt på något sätt.
Jag efterlyser bara mer klarheter, det är alldeles för svammel vad partiet verkligen står för i detaljfrågor.
Citera
2013-01-18, 18:49
  #4382
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Tor P ser inte jag som en vettig nationalist.


Så du vill inte att Tor P skall samarbeta med SvP?

Citat:
SvP är inte nazister.

Så länge ni driver en nazistpolitik så kommer alla se er så.
Citera
2013-01-18, 18:50
  #4383
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag efterlyser bara mer klarheter, det är alldeles för svammel vad partiet verkligen står för i detaljfrågor.

Detaljerna kommer bli klarare när den nya hemsidan presenteras, tills dess får du nöja dig med tiopunktsprogrammet som sammanfattar partiets åsikter på ett bra sätt.
Citera
2013-01-18, 18:52
  #4384
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta
Så du vill inte att Tor P skall samarbeta med SvP?

Vad jag tycker är ganska uppenbart, Tor är inte någon jag har förtroende för.

Citat:
Så länge ni driver en nazistpolitik så kommer alla se er så.

SvP driver en nationalistisk politik.
Citera
2013-01-18, 18:55
  #4385
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta


Så SvP:s "nationalism" skiljer sig mot nazismen? Hur?

Du påstår att SvP:s politik är nazistisk, då ska DU bevisa att den är det också.
Citera
2013-01-18, 19:06
  #4386
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
All kritik är "ointressant", "spekulationer" eller "svammel".
Naturligtvis inte. Men icke-medlemmar kan förstås inte uttala sig å partiets vägnar i sakfrågor. Gör de ändå det så är ju deras inlägg såklart ointressanta. Det är väl inte så konstigt, eller?

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag efterlyser bara mer klarheter, det är alldeles för svammel vad partiet verkligen står för i detaljfrågor.
Och detta har jag ju redan svarat på. Bla Daniel Höglund kommer att arbeta med att ta fram politiska dokument och ställningstaganden. Vill man snabba på utvecklingen är ju lösningen förstås att själv engagera sig i partiet och komma med förslag och idéer på ställningstaganden.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2013-01-18 kl. 19:22.
Citera
2013-01-18, 19:07
  #4387
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du påstår att SvP:s politik är nazistisk, då ska DU bevisa att den är det också.

Givetvis, mitt fel. Jag ser ingen skillnad i nazism och SvP:s program. Den enda skillnaden jag ser mellan NSF och SvP är namnet och uniformer (vilket iofs NSF inte heller hade sina sista år).
Citera
2013-01-18, 19:17
  #4388
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta
Givetvis, mitt fel. Jag ser ingen skillnad i nazism och SvP:s program. Den enda skillnaden jag ser mellan NSF och SvP är namnet och uniformer (vilket iofs NSF inte heller hade sina sista år).
Du får gärna kalla oss för "nazister" eller vad i övrigt du känner för om det får dig att må bättre. Det är alltså inte särskilt intressant, och det enda det tydligt påvisar är väl egentligen hur svag du är i din egen politiska argumentation.

Själv bryr mig inte ett dugg om du kallar mig för nazist, högerextrem, rasist, fascist eller någonting annat, det är ju bara löjliga judekommunistiska invektiv som våra svagsinta motståndare riktar mot oss eftersom de vet att vi i grund och botten har rätt och att de i grund och botten lever i en livslögn.

Det jag däremot bryr mig om är att du skitar ner den här tråden med massa nonsens och trams. Det är påfrestande på olika sätt, särskilt som vissa av oss faktiskt försöker vara seriösa och ägnar åtskilliga timmar åt att svara på folks inlägg och frågor.
Citera
2013-01-18, 19:51
  #4389
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Du får gärna kalla oss för "nazister" eller vad i övrigt du känner för om det får dig att må bättre. Det är alltså inte särskilt intressant, och det enda det tydligt påvisar är väl egentligen hur svag du är i din egen politiska argumentation.

Själv bryr mig inte ett dugg om du kallar mig för nazist, högerextrem, rasist, fascist eller någonting annat, det är ju bara löjliga judekommunistiska invektiv som våra svagsinta motståndare riktar mot oss eftersom de vet att vi i grund och botten har rätt och att de i grund och botten lever i en livslögn.

Det jag däremot bryr mig om är att du skitar ner den här tråden med massa nonsens och trams. Det är påfrestande på olika sätt, särskilt som vissa av oss faktiskt försöker vara seriösa och ägnar åtskilliga timmar åt att svara på folks inlägg och frågor.

Ok, men då är åtminstone du på det klara vad jag säger om SvP:s politik stämmer. Fast igen verkar ni inte överrens.

Sedan tycker jag att ni får leva med nyfikna frågor, detta är faktiskt ett forum för debatt och inte bara ryggdunkar på er själva.
Citera
2013-01-18, 20:19
  #4390
Medlem
Ahrkantoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
De Geer förnekar månlandningen och han den andre tror att nordbor är en förlorad stam av israel samt att de härstammar från Atlantis.

Är det sant? Jag tror dig. Men det hade varit intressant med källor.

Vem är det som tror att vi är en förlorad judisk stam?
Citera
2013-01-18, 20:23
  #4391
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Och detta har jag ju redan svarat på. Bla Daniel Höglund kommer att arbeta med att ta fram politiska dokument och ställningstaganden. Vill man snabba på utvecklingen är ju lösningen förstås att själv engagera sig i partiet och komma med förslag och idéer på ställningstaganden.

Okej, detta ser jag fram emot med spänning, för det behövs verkligen.
Citera
2013-01-18, 21:05
  #4392
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RodaLotta
Sedan tycker jag att ni får leva med nyfikna frågor, detta är faktiskt ett forum för debatt och inte bara ryggdunkar på er själva.
Ja visst. Nyfikna frågor svarar jag på med välbehag. Däremot får man såklart det bemötande man förtjänar. Här gäller inte någon muppig snabbmatskedje-inställning där "kunden alltid har rätt". Beter du dig drygt eller osympatiskt så får du naturligtvis också veta det.


Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Okej, detta ser jag fram emot med spänning, för det behövs verkligen.
Jag håller med. Partiet behöver onekligen ta fram fler politiska dokument i olika frågor. Visst är det så. Men man ska inte inbilla sig att de antionationella krafter som härjar runt i tråden kommer att nöja sig då. Då kommer de istället hitta annat att gnälla på. Det är deras strategi, de vill inte ha någon konstruktiv debatt. Egentligen är de ju inte alls intresserade av någon debatt utan deras syfte är att spamma sönder trådarna och göra dem oläsliga. Jag har varit med länge nog för att inse att detta är en återkommande strategi. Det är lite som att skrika så högt man orkar samtidigt som någon pratar. Det är bara effektivt en kort stund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in