Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-11-29, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Japp, har väl godkänt examensarbete vill jag minnas, så det är väl mer formalia som återstår.
Vilket gör honom till Sveriges bäst utbildade partiledare, så han ska nog klara sig väl ska du se.

/Micke
Har mycket svårt att tro att han skulle vara Sveriges bäst utbildade partiledare, har du koll på alla andra ledare över småpartiers utbildning? Är ju många ganska högt uppsatta partimedlemmar som inte klarat gymnasiet i SvP så .. men plötsligt är utbildning viktig?
Senast redigerad av Aegiz 2012-11-29 kl. 17:01.
Citera
2012-11-29, 16:56
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Har mycket svårt att tro att han skulle vara Sveriges bäst utbildade partiledare, har du koll på alla andra ledare över småpartiers utbildning? Är ju många ganska högt uppsatta partiledare som inte klarat gymnasiet i SvP så.. .
Går ju att kolla på diverse valhemsidor, där varje parti får presentera sig själva. Och där finns då ingen som har en längre utbildning.

Det finns bara en partiledare i SvP så på dig själv. Sedan ber jag om källa på ditt påstående om högt uppsatta partiledare(?) i SvP som inte klarat gymnasiet.

/Micke
Citera
2012-11-29, 16:59
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Har mycket svårt att tro att han skulle vara Sveriges bäst utbildade partiledare, har du koll på alla andra ledare över småpartiers utbildning? Är ju många ganska högt uppsatta partiledare som inte klarat gymnasiet i SvP så .. men plötsligt är utbildning viktig?
Har SvP många partiledare? Hur många SvPare som inte klarat gymnasiet vet du av?
Citera
2012-11-29, 17:02
Bannlyst
Citat:
Går ju att kolla på diverse valhemsidor, där varje parti får presentera sig själva. Och där finns då ingen som har en längre utbildning.

Det finns bara en partiledare i SvP så på dig själv. Sedan ber jag om källa på ditt påstående om högt uppsatta partiledare(?) i SvP som inte klarat gymnasiet.

/Micke
Blev lite luddigt råkade skriva partiledare istället för partimedlemmar . Nåja här har ni några jag kommer på direkt, men jag ska leta vidare!

Magnus Söderman - källa: Radio Framåt
Dan Eriksson (partistyrelsen) - källa: Radio Framåt (Någon får gärna bekräfta, kan ha hört fel)
Stefan Jacobsson (partistyrelsen) - källa: Stod på valpejl.se 2010 att han bara gått grundskolan.
Jack Mothander (riksdagskandidat) - källa: Stod på valpejl.se 2010 att han bara gått grundskolan.
Citera
2012-11-29, 17:07
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Blev lite luddigt råkade skriva partiledare istället för partimedlemmar . Nåja här har ni några jag kommer på direkt, men jag ska leta vidare!

Magnus Söderman - källa: Radio Framåt
Dan Eriksson (partistyrelsen) - källa: Radio Framåt (Någon får gärna bekräfta, kan ha hört fel)
Stefan Jacobsson (partistyrelsen) - källa: Stod på valpejl.se 2010 att han bara gått grundskolan.
Jack Mothander (riksdagskandidat) - källa: Stod på valpejl.se 2010 att han bara gått grundskolan.
En snabb titt på valpejl.se bekräftar inte vad du påstår, finns inget på de du nämner. Kan ju iof vara borttaget.

Så om vi nu utgår från vad vi vet så är det alltså en person som inte har gått ut gymnasiet. Jo, det var ju en jäkla massa medlemmar

/Micke
Citera
2012-11-29, 17:09
Bannlyst
Citat:
En snabb titt på valpejl.se bekräftar inte vad du påstår, finns inget på de du nämner. Kan ju iof vara borttaget.

Så om vi nu utgår från vad vi vet så är det alltså en person som inte har gått ut gymnasiet. Jo, det var ju en jäkla massa medlemmar

/Micke
Ja det är borttaget från valpejl.se, är bara en medlem från Svenskarnas Parti där nu. Du kan ju alltid kolla hur det ligger till med deras utbildning om det intresserar dig? Du har ju kontakterna? Men det är fakta att SvP är fullproppat av lågutbildat och kriminellt drägg.
Citera
2012-11-29, 17:12
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ja det är borttaget från valpejl.se, är bara en medlem från Svenskarnas Parti där nu. Du kan ju alltid kolla hur det ligger till med deras utbildning om det intresserar dig? Du har ju kontakterna? Men det är fakta att SvP är fullproppat av lågutbildat och kriminellt drägg.
Som vanligt så påstår du en massa utan att ha belägg för det. Får man fråga vad du är rädd för? Vadan detta hat på SvP, är du skraj att du och din familj ska få sätta er på bananbåten om de kommer in i riksdagen? Om det känns bättre så kan jag lova att bidra så att du och din familj får åka buss tillbaka till valfri bananrepublik.

/Micke
Citera
2012-11-29, 17:17
Bannlyst
Citat:
Som vanligt så påstår du en massa utan att ha belägg för det. Får man fråga vad du är rädd för? Vadan detta hat på SvP, är du skraj att du och din familj ska få sätta er på bananbåten om de kommer in i riksdagen? Om det känns bättre så kan jag lova att bidra så att du och din familj får åka buss tillbaka till valfri bananrepublik.

/Micke
Jag är så svensk man kan bli, tror du seriöst att det bara är invandrare som hatar SvP? ta dig en funderare på hur många svenskar som avskyr er.

Skulle jag inte ha belägg för att SvP består av kriminella drägg?

Citat:
Av de totalt 13 personer som kandiderar för Svenskarnas parti i kommunalvalen är åtta kriminellt belastade.

http://expo.se/2010/val-2010-brottsbelastade-kandidater-i-svp_3252.html

Och på tal om kriminellt belastade SvP:are, är du inte själv dömd?
Senast redigerad av Aegiz 2012-11-29 kl. 17:23.
Citera
2012-11-29, 17:26
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Jag är så svensk man kan bli, tror du seriöst att det bara är invandrare som hatar SvP? ta dig en funderare på hur många svenskar som avskyr er.

Så man kan vara olika mycket svensk? Bra, då vill jag aldrig höra gnäll från dig om "vem som egentligen är svensk" då det är väldigt tydligt även för dig.
Citera
2012-11-29, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrphonk
Så man kan vara olika mycket svensk? Bra, då vill jag aldrig höra gnäll från dig om "vem som egentligen är svensk" då det är väldigt tydligt även för dig.
Klart man kan, det är tydligt för mig vem som är svensk eller inte. Jag förnekar inte att det finns olika folkgrupper och liknande, när har jag någonsin gjort det? Bara för jag inte håller med SvP och tycker att det är ett parti fyllt av drägg.
Citera
2012-11-29, 17:34
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
http://expo.se/2010/val-2010-brottsbelastade-kandidater-i-svp_3252.html

Kom med något nytt istället för samma gamla tröttsamma propaganda som alltid.
Citera
2012-11-29, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Kom med något nytt istället för samma gamla tröttsamma propaganda som alltid.
Var M.Skillt som ville ha lite belägg. Tycker även jag det är tröttsamt att behöva påminna SvP:are hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in