Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-11-29, 17:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Var M.Skillt som ville ha lite belägg. Tycker även jag det är tröttsamt att behöva påminna SvP:are hela tiden.

Det är inte belägg för någonting, försök begripa det.
Citera
2012-11-29, 18:04
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Jag är så svensk man kan bli, tror du seriöst att det bara är invandrare som hatar SvP? ta dig en funderare på hur många svenskar som avskyr er.

Skulle jag inte ha belägg för att SvP består av kriminella drägg?

http://expo.se/2010/val-2010-brottsbelastade-kandidater-i-svp_3252.html

Och på tal om kriminellt belastade SvP:are, är du inte själv dömd?
Ja, det var en samling grova kriminella Olaga affischering och skadegörelse som följd av affischeringen.

Vad gäller mig själv dömdes jag för olaga hot för 4 år sedan, så med din logik är jag väl en grov yrkeskriminell

/Micke
Citera
2012-11-29, 19:00
Bannlyst
Jag vet inte om jag vågar avbryta de senaste sidornas oerhört intressanta och givande diskussioner, men vad är det med partihemsidan? Jag kommer inte in.

Noterade också igår att insamlandet till valfonden går enligt planerna, hoppas verkligen att det håller i sig. Någon skrev innan att 500.000 kronor "var lite" för ett parti, vilket jag nu kan konstatera är direkt nonsens. Sverigedemokraterna har nämligen som uppsatt mål att samla in två miljoner kronor. Och det är alltså ett sittande riksdagsparti med tusentals medlemmar och mer än 300.000 sympatisörer.
Senast redigerad av Straybullet 2012-11-29 kl. 19:03.
Citera
2012-11-29, 19:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Jag vet inte om jag vågar avbryta de senaste sidornas oerhört intressanta och givande diskussioner, men vad är det med partihemsidan? Jag kommer inte in.

Noterade också igår att insamlandet till valfonden går enligt planerna, hoppas verkligen att det håller i sig. Någon skrev innan att 500.000 kronor "var lite" för ett parti, vilket jag nu kan konstatera är direkt nonsens. Sverigedemokraterna har nämligen som uppsatt mål att samla in två miljoner kronor. Och det är alltså ett sittande riksdagsparti med tusentals medlemmar och mer än 300.000 sympatisörer.
Det är ingen fara, hemsidan är inte hackad eller nått annat tok.

/Micke
Citera
2012-11-29, 19:43
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Det är ingen fara, hemsidan är inte hackad eller nått annat tok.

/Micke
Skönt såg att Arminius och Realisten med var nere så blev lite orolig.
Citera
2012-11-29, 20:02
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
Skönt såg att Arminius och Realisten med var nere så blev lite orolig.
Lär ligga på samma server misstänker jag.

/Micke
Citera
2012-11-29, 20:20
Medlem
Hej, hur diskret kan man vara som medlem i SvP? Tänk tex att man har ett jobb där medlemskapet inte skulle vara så populärt.

Hur hanteras medlemsregistret utifrån säkerhetssynpunkt?
Får man postutskick hem med stora SvP-loggor på?
Hur många säpo-agenter har ni som medlemmar?
Citera
2012-11-29, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niteo
Hej, hur diskret kan man vara som medlem i SvP? Tänk tex att man har ett jobb där medlemskapet inte skulle vara så populärt.

Jag skulle inte lita på någons försäkran om att de minsann tar säkerhet och sekretess på största allvar, för AFA/Expo har begått dataintrång på nationalistiska sidor upprepade gånger.
Citera
2012-11-29, 20:26
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteo

Man kan vara hur anonym man vill, registret på medlemmar är inget som delas ut i landet. Utan det är på "need to know basis". Vill man bara vara ekonomisk medlem så är man det och då går inte någon information ut till gruppledare och liknande.

Postutskicket är för anonymt om du frågar mig, inga loggor eller något alls ett helt vanligt vitt kuvert med lite text på, ska hämta ett posta en bild på det.

Tror inte SÄPO är speciellt intresserad av parlamentariska grupper det skulle vara ett stort slöseri med resurser och ekonomi.

//Edit:
Min kära sambo hade rivit sönder kuvertet, men det står ett boxnummer , stad och postnummer från avsändaren.

/Micke
Senast redigerad av M.Skillt 2012-11-29 kl. 20:33.
Citera
2012-11-29, 20:29
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transform
Jag skulle inte lita på någons försäkran om att de minsann tar säkerhet och sekretess på största allvar, för AFA/Expo har begått dataintrång på nationalistiska sidor upprepade gånger.
Det händer, men det förutsätter att medlemsregistret ligger på en server med anknytning till internet. Man brukar mycket sällan ha medlemsregister på ett sk. A-nät de brukar ligga på ett sk. B-nät, dvs ett nät som enbart har kontakt med det interna nätverket. Men nu vet jag hur medlemsregistret lagras och det har ingen kontakt med internet och kan därmed inte hackas och stjälas.

AFA/Expo har väl kommit över e-postadresser och namn till webbshoppar och dylikt aldrig ett komplett register med medlemmar, eller?

/Micke
Citera
2012-11-29, 20:42
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Man kan vara hur anonym man vill, registret på medlemmar är inget som delas ut i landet. Utan det är på "need to know basis". Vill man bara vara ekonomisk medlem så är man det och då går inte någon information ut till gruppledare och liknande.

Postutskicket är för anonymt om du frågar mig, inga loggor eller något alls ett helt vanligt vitt kuvert med lite text på, ska hämta ett posta en bild på det.

Tror inte SÄPO är speciellt intresserad av parlamentariska grupper det skulle vara ett stort slöseri med resurser och ekonomi.

//Edit:
Min kära sambo hade rivit sönder kuvertet, men det står ett boxnummer , stad och postnummer från avsändaren.

/Micke
På mitt kuvert stog det Svp och loggan på så det var inte anonymt det minsta. Det jag menar nu är det första man får som medlem med info om partiet i.
Citera
2012-11-29, 20:47
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25December
På mitt kuvert stog det Svp och loggan på så det var inte anonymt det minsta. Det jag menar nu är det första man får som medlem med info om partiet i.
Informationspaketet tippar jag på, jag kommer inte ihåg hur det såg ut. Jag fick mitt nya inbetalningskort idag och där var det ett vitt anonymt kuvert. Men är man superanonym så går det bra att ta kontakt direkt med någon representant och förklara läget så löser man det på ett sätt som är bekvämt och tryggt.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in