Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-10-25, 14:16
  #2605
Medlem
De muskiga och mongoliska samerna är i praktiken utdöda eller existerar i en liten grad. Det kommer vadå 100.000-200.000 icke-vita till Sverige varje år snart.

Samer har svenska gener blandat med slavo baltiska dvs finska.

http://petterssons.bloggsida.se/files/2011/05/Jobben.png vs http://www.nsd.se/inc/imagehandler.ashx?id=5453976&height=312&width=468& quality=high
Sametinget http://www.sametinget.se/images/350px/070522_guovssanasti.jpg

Samerna är intressanta speciellt de vita släkterna som överlevt såpass länge utan att blanda sig i någon större utsträckning, samt tillslut tagit makten ekonomisk+politiskt. Saker som normer, kultur och religion för att preservera släkten kan nog många av dagens metropolitiska svenskar lära av. Givetvis känner de till regionen bra vilket kan vara till gagn för ekonomisk och även militär expansion i framtiden. Ser inte problemet om de får ett mindre område, nu ligger väl deras historiska område högre uppåt samt över nationsgränserna mer.

Jämför gärna det med vänstermuppar som sålt sig för kortsiktig makt och får deras ungar gangbangade av somalier ute i nån förort

Håller med angående deras ting tala samiska 3 generationer tillbaka är ett krav för rösträtt. Detta i samband med att tillhöra en europeisk DNA bör vara normen för vilka som ska ha beslutsfattande positioner i framtidens Sverige.
Citera
2012-10-25, 16:52
  #2606
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Ingenstans. Zigenare försvinner självmant när de märker att ett samhälle inte tolererar deras parasiterande livsstil. Har alltid gjort, kommer alltid att göra.


Varför skulle dom försvinna självmant ?

Till vilket land ska ni utvisa romerna ?
Citera
2012-10-25, 17:01
  #2607
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Varför skulle dom försvinna självmant ?

Till vilket land ska ni utvisa romerna ?
Om inget land vill ta emot dem eller upplåta någon yta åt romerna i fråga så får vi väl helt enkelt släppa av dem på internationellt vatten och göra dem statslösa. Huvudsaken är att de inte blir kvar i Sverige.
Citera
2012-10-25, 17:19
  #2608
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Om inget land vill ta emot dem eller upplåta någon yta åt romerna i fråga så får vi väl helt enkelt släppa av dem på internationellt vatten och göra dem statslösa. Huvudsaken är att de inte blir kvar i Sverige.
Har ni fått nån klarhet med vad ni ska göra med adopterade svenska medborgare som är av utomeuropeiskt ursprung te.x afrika, indien/sri lanka, sydost asien etc? Kommer dessa få stanna ändå?
Citera
2012-10-25, 17:24
  #2609
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Om inget land vill ta emot dem eller upplåta någon yta åt romerna i fråga så får vi väl helt enkelt släppa av dem på internationellt vatten och göra dem statslösa. Huvudsaken är att de inte blir kvar i Sverige.

De adoptiv barn som är födda utanför Europa befinner sig i en förhållande vis låg population
i jämförelse med den övriga invandringen att de inte skulle hota den Svenska etnicitet ur ett biologiskt perspektiv och skulle där med kunna stanna.
__________________
Senast redigerad av Ignatius94 2012-10-25 kl. 17:25. Anledning: stavfel
Citera
2012-10-25, 17:28
  #2610
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Om inget land vill ta emot dem eller upplåta någon yta åt romerna i fråga så får vi väl helt enkelt släppa av dem på internationellt vatten och göra dem statslösa. Huvudsaken är att de inte blir kvar i Sverige.

Hur gör man när man släpper av 50.000 människor på internationellt vatten ?
Citera
2012-10-25, 17:37
  #2611
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hur gör man när man släpper av 50.000 människor på internationellt vatten ?
Containrar + någon som puttar ut dem?

Är själv skeptisk till metoden, men visst skulle det funka rent praktiskt.
Citera
2012-10-25, 18:09
  #2612
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hur gör man när man släpper av 50.000 människor på internationellt vatten ?

Alla dessa obebodda öar och ytor som nationer bråkar om tycker jag kan skänkas till stadslösa människor som romer. Sen kan man skicka dit annat löst folk som terroriserar på andras mark, typ israeler och kosovoalbaner.
Citera
2012-10-25, 18:23
  #2613
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopbitching
Alla dessa obebodda öar och ytor som nationer bråkar om tycker jag kan skänkas till stadslösa människor som romer. Sen kan man skicka dit annat löst folk som terroriserar på andras mark, typ israeler och kosovoalbaner.

Är romer stadslösa ?

Dom har för övrigt svenskt medborgarskap precis som du och jag.
Citera
2012-10-25, 18:32
  #2614
Medlem
stopbitchings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Är romer stadslösa ?

Dom har för övrigt svenskt medborgarskap precis som du och jag.

Om vi utgår ifrån SvP så blir de statslösa eftersom de inte har några direkta länder att skickas till. Somalier, turkar, albaner, irakier och allt vad det finns har i alla fall hemländer eller ursprungsländer de kan skickas till. Det är ju som du själv sa, vart ska vi skicka romerna?
Citera
2012-10-25, 18:35
  #2615
Medlem
NirvanAs avatar
Kan man inte skicka zigenare till Rumänien? Där är väl en ganska stor del av befolkningen just det - zigenare, och antagligen högre acceptans för dem?
Citera
2012-10-25, 18:41
  #2616
Medlem
Ignatius94s avatar
Finns det några planer på att göra om SvPs hemsida lite mer intressant med mer information om partiet i allmänhet?
__________________
Senast redigerad av Ignatius94 2012-10-25 kl. 18:48. Anledning: omdirigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in