Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-10-25, 18:44
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Kan man inte skicka zigenare till Rumänien? Där är väl en ganska stor del av befolkningen just det - zigenare, och antagligen högre acceptans för dem?

Snarare skicka tillbaka zigenarna till nordvästra Indien. Eftersom det är här deras egentliga ursprung kan spåras till.
Citera
2012-10-25, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hur gör man när man släpper av 50.000 människor på internationellt vatten ?
Jag vet faktiskt inte, det är ingen fråga jag tänkt djupare på eller analyserat särskilt noga. Poängen var snarare att de är ett främmande destruktivt folkslag som inte har någon plats i Sverige. Exakt vad som ska hända med dem finns det ju inga eller snarare många svar på i dagsläget. Det beror ju helt på.

Grundtanken är enkel, Sverige ska vara svenskt och vitt och en överväldigande majoritet av de som är icke-vita kommer att få lämna på ett sätt eller ett annat. Exakt hur detta ska gå till i praktiken och vilka metoder som är bäst för just den och den gruppen är tämligen ointressant att diskutera i dagsläget.

Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
Finns det några planer på att göra om SvPs hemsida lite mer intressant med mer information om partiet i allmänhet?
Någon skrev för ett tag sedan att man arbetar på en ny uppdaterad hemsida. Men jag har faktiskt ingen större koll.
Citera
2012-10-25, 20:06
Medlem
Fjodorovs avatar
Har SvP några lösningar på hur vi ska avveckla det kosmopolitiska och fruktansvärt rotlösa samhälle vi svenskar lever i idag?
Citera
2012-10-25, 20:06
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
Finns det några planer på att göra om SvPs hemsida lite mer intressant med mer information om partiet i allmänhet?
Japp, en ny hemsida är strax (allt är relativt ) klar. Hemsidan kommer anpassas till partiets nya färgprofil samt kommer vara mer detaljerad vad gäller partiets ställningstaganden.

/Micke
Citera
2012-10-25, 20:42
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Japp, en ny hemsida är strax (allt är relativt ) klar. Hemsidan kommer anpassas till partiets nya färgprofil samt kommer vara mer detaljerad vad gäller partiets ställningstaganden.

/Micke
Är du SvPare eller SMRare?
Citera
2012-10-25, 21:53
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan man inte skicka zigenare till Rumänien? Där är väl en ganska stor del av befolkningen just det - zigenare, och antagligen högre acceptans för dem?
Jag tror inte riktigt att det fungerar så, snarare att ju fler zigenare det finns i ett land desto större hat mot zigenare finns det också i landet
Citera
2012-10-26, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Har SvP några lösningar på hur vi ska avveckla det kosmopolitiska och fruktansvärt rotlösa samhälle vi svenskar lever i idag?
Hur menar du lite mer exakt?
Med ett SvP vid makten blir ju samhället automatiskt mindre kosmopolitiskt av förklarliga skäl, man lägger ju också stor vikt vid folkgemenskapstanken med allt vad det innebär.

Som jag ser det handlar ju mycket om vilket budskap massmedia och underhållningsindustrin sänder ut. Det är de värden som dessa förmedlar som blir populära. Och det är en betydligt enklare och trevligare väg att gå än diverse förbud.

Men som sagt, utveckla gärna.
Citera
2012-10-26, 17:37
Medlem
Heladageniskogens avatar
Det är det enda aktiva levande partiet som har en politik som leder till att det svenska folket kommer finnas kvar i framtiden, med alla andra partiers politik (SD inkluderat) så kommer inte svenskarna finnas kvar i framtiden.

Vill man då ha kvar det svenska folket, så finns det inga direkta alternativ till SvP.
Senast redigerad av Heladageniskogen 2012-10-26 kl. 17:49.
Citera
2012-10-26, 18:38
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Hur menar du lite mer exakt?
Med ett SvP vid makten blir ju samhället automatiskt mindre kosmopolitiskt av förklarliga skäl, man lägger ju också stor vikt vid folkgemenskapstanken med allt vad det innebär.

Som jag ser det handlar ju mycket om vilket budskap massmedia och underhållningsindustrin sänder ut. Det är de värden som dessa förmedlar som blir populära. Och det är en betydligt enklare och trevligare väg att gå än diverse förbud.

Men som sagt, utveckla gärna.

Det jag menar är om partier har några tankar eller ens lösningar på hur man ska göra med alla de kosmopolitiskt skadade generationerna där Hollywood, musikindustrin och judeo-amerikanska uttryck och värderingar står högt i kurs? Hoppas man att egen propaganda ska få dessa generation, inklusive min egen att helt ge upp vår emotionella snuttefilt som löjligt nog kallas kultur?

Sedan undrar jag hur vi återigen ska få kontakt och insikt i vår egna historia? Kurser, utbildningar eller kanske hjärntvättningsmaskiner ?
Citera
2012-10-26, 19:50
Medlem
Rickard-SvPs avatar
SvP är det enda partiet med en vettig sjöfartspolitik.

Nej till ett Svenskt Internationellt skeppsregister.
Tonnageskatten ska införas och TAP avtalen ska rivas upp.
Försvarsmakten ska ta över ansvaret för räddningshelikoptrar och isbrytare igen.

Fler anledningar än så behövs väl inte?
Citera
2012-10-26, 20:27
Medlem
NirvanAs avatar
Även om SvP inte är tillräckligt radikalt i mina ögon så är det ändå vettigare än SD, SD kommer få sina procentenheter hur som helst, vi måste kämpa för att få upp SvP till 1% sen kommer det antagligen bara växa och växa och 1-3 val efter nästa val så kanske de når 4% och in i riksdagen.

Jag är egentligen närmare SMR, är emot demokrati, men det är ju en rörelse, kan ju utnyttja min rösträtt som jag ändå har och lägga på det mest vettiga partiet iaf. Det tycker jag du ska göra också.
Citera
2012-10-26, 21:18
Medlem
skillnads avatar
Hur ideologiska är SvP. På en femgradig skala, där 1 är ingen ideologi och 5 bara ideologi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in