Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hur gör man när man släpper av 50.000 människor på internationellt vatten ?
Jag vet faktiskt inte, det är ingen fråga jag tänkt djupare på eller analyserat särskilt noga. Poängen var snarare att de är ett främmande destruktivt folkslag som inte har någon plats i Sverige. Exakt vad som ska hända med dem finns det ju inga eller snarare många svar på i dagsläget. Det beror ju helt på.
Grundtanken är enkel, Sverige ska vara svenskt och vitt och en överväldigande majoritet av de som är icke-vita kommer att få lämna på ett sätt eller ett annat. Exakt hur detta ska gå till i praktiken och vilka metoder som är bäst för just den och den gruppen är tämligen ointressant att diskutera i dagsläget.
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
Finns det några planer på att göra om SvPs hemsida lite mer intressant med mer information om partiet i allmänhet?
Någon skrev för ett tag sedan att man arbetar på en ny uppdaterad hemsida. Men jag har faktiskt ingen större koll.