Citat:
Vilka belägg har du för det om jag får fråga? Alla jag pratat med inklusive mig själv röstade på SD av egentligen en enda primär anledning: Att de är trötta på blatterierna.
Ursprungligen postat av polka1234
Hade JÅ försökt att driva en politik som mer liknar eran, så hade SD inte varit särskillt större än vad ni är nu...
De bryr sig inte om huruvida SD är "rasistiska" eller inte, de vill ha ut alla bråkiga svartskallar som begår brott, förstör och förfular deras vardag.
Snarare har SD ökat konstant oavsett vad de tagit sig för. För fan, titta nu. Två riksdagsledamöter tar upp järnrör och kallar en babbe för babbe på video. En annan rullstolsbunden riksdagsledamot super bort sin ryggsäck och skyller på invandrade tjuvar. Ändå fortsätter SD öka.
Jimmie Åkesson hade kunnat ställa sig i riksdagens talarstol och konstatera att "Negrer är vilda och omöjliga att utbilda" och ändå skulle SD gå framåt.
Citat:
Vi har säkert SD att tacka för en del, som att folk genom SD eller deras kanaler får sin första inblick i den kritiska miljön och efter hand radikaliseras och rör sig mot oss. Det är sant, men det gör inte deras politik mindre dålig, tyvärr. Det allra bästa hade ju varit om SD redan från början drivit den politik som krävs och som är nödvändig. Då hade ju SvP aldrig behövt existera, eller hur?
Ni skall förövrigt vara väldigt tacksamma över SDs framgångar, eran stora chans är att SD blir tillräckligt stora hos allmänheten säg 20-25% i val2018 då är det inte omöjligt att kanske upp mot 4% av de mer radikala SD väljarna tänker; det kanske är smart/dags att rösta in SVP nu...
Citat:
SD går ju framåt, de är ett självspelande piano. Dessvärre blir ju SD mindre nationalistiskt och mer etablissemangs-liberalt för varje månad som går känns det som. Men visst, det är klart att vi i SvP på vissa plan har en hel del att vinna på ett växande SD. Det har jag aldrig förnekat.
Ett måste för er, är alltså att SD går frammåt och vänder opionien i samhället åt en mer nationalistiskt anda. För det är inget ni klarar att göra själva, mot de mäktiga krafterna som styr idag...
Citat:
Vi får väl se hur det går i valet, eller hur?
Ursprungligen postat av JohnLocke2
http://sv.wikipedia.org/wiki/Svenskarnas_parti
Svenskarnas parti. Partiet som 99,99% av svenskarna undviker.
Svenskarnas parti. Partiet som 99,99% av svenskarna undviker.
__________________
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-23 kl. 02:11.
Senast redigerad av Straybullet 2012-12-23 kl. 02:11.