Citat:
Ursprungligen postat av Behovstyrd
Frågeställningar:
1. Vad tycker och tror du om SvP?
2. Uppfattning om Daniel Höglund?
3. Hur kommer det att gå för SvP i valet 2010 och i framtiden?
1. Jag blir äcklad av deras naiva bild av sig själva och Sverige. De framställer sig som offer och invandrarna är äckliga djur som ynglar av sig över hela norden. Jag spottar på Svp och dess märke, fyfan!
Jag tycker det är motbjudande att människor i dagens moderna samhälle, särskilt Sverige, kan ha en så vrickad världsbild. Att bolla med människovärden och tvångsutvisning är inget som man gör hur som helst.
2. En rätt så medelmåttig talare med rakad skalle och kostym. Han försöker agera som den välpolerade frontfiguren för sitt parti och är antagligen väldigt engagerad i sin rörelse och beläst med nazistpropaganda. Jag tror han skulle behöva åka till ett flyktingläger och beskåda det mänskliga lidande som orsakas av att grupperingar fördärvar grundvärderingarna om människoliv och bryter alla lagar.
3. Jag tror att de sakta men säkert kommer gå över till SD-hållet. De kommer antagligen anpassa sig till Sverigedemokraternas traditionella, konservativa rassepolitik och släppa taget om nazismen sakta men säkert. Sverigedemokraterna är ju ett gammalt vit-maktparti som har bytt namn flera gånger.