Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-15, 16:58
  #17377
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chittagong
Tycker SVP det var bra att nazisterna dödade 10tals miljoner ryssar, judar, polacker, fransmän, britter, romer mfl?
Du menar människorna som dog för att allierade trupper bombade vägarna så nazisterna inte kunde köra ut mat till lägrena? Det tycker nog de flesta var väldigt dåligt, inte nog med att det dog massa folk, det har också hjälp till att stigmatisera och sprida lögnen om uppdiktade "gaskammarläger".
Citera
2014-05-15, 18:09
  #17378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Du menar människorna som dog för att allierade trupper bombade vägarna så nazisterna inte kunde köra ut mat till lägrena? Det tycker nog de flesta var väldigt dåligt, inte nog med att det dog massa folk, det har också hjälp till att stigmatisera och sprida lögnen om uppdiktade "gaskammarläger".
Om det är denna historiesynen SvPs anhängare har förvånar det mig inte att ni har så få röster.
Citera
2014-05-15, 18:16
  #17379
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kreslo
Om det är denna historiesynen SvPs anhängare har förvånar det mig inte att ni har så få röster.
Mh, gaskammare och nermalda judar som blir till tvålar och lampor till dödsnazisternas förtjusning låter mycket troligare.
Citera
2014-05-15, 20:24
  #17380
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Stefan Jacobsson: SvP kommer till landets skolor:

https://www.realisten.se/2014/05/15/stefan-jacobsson-svp-kommer-till-landets-skolor/
Väldigt osannolikt att de släpps in någonstans egentligen. Men visst, lite uppmärksamhet får de säkert.
Citera
2014-05-15, 21:07
  #17381
Medlem
Big.Bangs avatar
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..
Citat:
Ursprungligen postat av Chittagong
Tycker SVP det var bra att nazisterna dödade 10tals miljoner ryssar, judar, polacker, fransmän, britter, romer mfl?
Klart de gör. De kommer göra samma sak med invandrarna om de skulle få makten idag.
__________________
Senast redigerad av Big.Bang 2014-05-15 kl. 21:09.
Citera
2014-05-15, 21:10
  #17382
Bannlyst
Verkar som SvP och Magnus Söderman fått en disslåt (!) https://soundcloud.com/tyson-green/labamba

Edit: även SD är med hör jag nu
Citera
2014-05-15, 21:37
  #17383
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..
1. Man skickar inte ut alla på en gång.
2. Det finns alltid arbetskraft att hämta från andra länder om det krisar.
3. Ny teknik kan och kommer kunna ersätta många former av simplare arbeten.
Citera
2014-05-15, 21:37
  #17384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..

Ja för det är ju invandrarna som har byggt upp Sverige eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Klart de gör. De kommer göra samma sak med invandrarna om de skulle få makten idag.

Ni vill ju utplåna svenskarna vilket är ett ofantligt mycket värre brott då det är mot era egna vilka ni hatar. Sen så är det struntprat att SvP skulle vilja döda någon, bevisbördan är din.
Citera
2014-05-15, 21:37
  #17385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Väldigt osannolikt att de släpps in någonstans egentligen. Men visst, lite uppmärksamhet får de säkert.

Vadå osannolikt, enligt skolverkets jurister begår rektorer som nekar SvP eller andra partier ett lagbrott. Dessutom har SvP varit ute och diskuterat på skolor förr,tex vid förra valet om jag inte minns helt fel på en del ställen där man ställde upp
__________________
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2014-05-15 kl. 21:41.
Citera
2014-05-15, 21:39
  #17386
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av briska
Verkar som SvP och Magnus Söderman fått en disslåt (!) https://soundcloud.com/tyson-green/labamba

Edit: även SD är med hör jag nu
Tung snubbe, sånt där gör mig bara mer påmind om allt som är fel med detta landet.
Citera
2014-05-15, 21:40
  #17387
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..

Klart de gör. De kommer göra samma sak med invandrarna om de skulle få makten idag.

Mångkulturen kommer att avvecklas gradvis i en process som kan ta allt från 50-100 år. Men en sak är säkert att med en öppen arbetslöshet på 10% och säkert mer än så så skulle det finnas massor av jobb till arbetslösa svenska ungdomar när ett par 100 000 främlingar vinkats av så detr är nog inga problem. I värsta fall får man väl göra som norrmännen och annonsera om vit europeisk arbetskraftsinvandring eller tillfälliga gästarbetare
Citera
2014-05-15, 21:40
  #17388
Medlem
praeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big.Bang
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..

Klart de gör. De kommer göra samma sak med invandrarna om de skulle få makten idag.
Det är sjuklövern som bedriver en folkmordspolitik idag. SvP är det enda partiet som erkänner svenskarnas existens och som kämpar för den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in