Citat:
Ursprungligen postat av
Big.Bang
Enligt partiprogrammet vill SvP utvisa alla människor med utländsk bakgrund. Har ni inte tänkt på vilket kaos det kommer bli i landet? Ekonomin och jobben kommer ju gå åt helvete eller vad haha..

1. Man skickar inte ut alla på en gång.
2. Det finns alltid arbetskraft att hämta från andra länder om det krisar.
3. Ny teknik kan och kommer kunna ersätta många former av simplare arbeten.