Citat:
Ursprungligen postat av
Neolitikum
Rent krasst så kan man säga att du har fel.
"Israeldemokraterna" är snarare mot den judiska agendan genom att vilja rusta ner EU-projektet. Det är knappast "sionistiskt" att motarbeta NWO på det sättet.
Det där tror jag håller ungefär lika länge som VPK:s EU-motstånd eller SD:s tidigare folkutbytesmotstånd. De har inte ens försökt åstadkomma någonting vettigt med sina riksdagsmandat, utan håller i allt väsentligt god ton. Ett vettigt parti hade fällt regeringen Reinfeldt och tvingat sjuklövern till samarbete, vilket hade polariserat opinionen och skapat fokus på sjuklverns skitnödiga PK-ism. Den senaste tiden har ju Israeldummokraterna kommit ut ur PK-garderoben rejält (
Länk ett,
länk två,
länk tre). Om jag inte kan lita på att min riksdagsvalsröst leder till annat än ökad ekonomisk och social status hos en liten klick med karriäristiska kälkborgare samt rövslickeriresor till Israel, varför ska jag då rösta in dem till EU-parlamentet? Den okunniga massan kommer att rösta in dem i alla fall tids nog.
Citat:
Vidare så är en (onödig) röst på SvP i EP-valet en legitimering av den liberala demokratin som partiet är motståndare till.
Nja, en (nödvändig) röst på SvP gör en enorm skillnad: Avstår jag från att rösta (eller tramsröstar på "kalle anka-partiet" eller dylikt) så märks det inte
varför jag är förbannad över det rådande systemet: Är jag en bitter men okunnig gråsosse? Är jag anarkist? Blank-/tramsröstar jag för att jag stödjer bankirernas lappläggarsystem men saknar åsikter? Avstår jag från att rösta pga att jag är lat och ointresserad? Jag klumpas ihop med en stor, grå massa som inte röstar av alla möjliga tänkbara skäl. Detta gäller än mer i EU-valet, som alltid tycks ha lägre valdeltagande än val till riksdag, kommun och landsting. Således säger inte soffliggandet eller blank-/tramsröstandet någonting om vad jag faktiskt tycker.
Röstar jag däremot på SvP så är det en tydlig signal om att jag inte är missnöjd med en liten skitfråga som språktester, EU eller slöjor, men i övrigt är rätt nöjd med systemet. Istället blir det uppenbart att jag är missnöjd med systemet i sin helhet, med folkmordet, bankväldet och den skendemokrati som agerar mask och distraktionsmoment åt detsamma.
Jag skulle lika gärna kunna säga att en röst på SD legitimerar EU-projektet och att man därför bör avstå från att rösta, men det gör jag inte. Varför? Därför att man måste vara strategisk om man ska kunna förändra systemet. Huruvida SvP ställer upp i valet eller ej saknar till stor del relevans för den här frågan. Kampen mot globalisthydran skall föras på alla fronter, och ett maktövertagande av EU-parlamentet skulle likväl ha begränsad betydelse då EU-fördragen begränsar parlamentets makt till förmån för EU-kommissionen och medlemsstaternas ministerråd i kombination med det faktumet att unionen existerar på medlemsstaternas nåder, inte tvärtom.