Citat:
Ursprungligen postat av
Savitri
Att Rysslands geopolitiska intressen i vissa avseenden sammanfaller med våra egna är väl inte skäl nog att stödja dem, eller? Möjligtvis skulle ju det vara skäl nog för att stödja dem i en specifik konflikt, exempelvis mot NATO. Vilket jag tror att de flesta gör.
Jag har aldrig förespråkat någon fullständig allians med Ryssland eller att de är våra ovillkorliga vänner och frälsare. För att hålla en sund relation och förståelse så bör man kanske betrakta dem mer som Iran, Syrien eller något annat land som också är emot NWO. Nej, Ryssland är inte hundra procent för oss och de är kanske inte våra frälsare, men de är tveklöst NWO:s främsta fiende och hinder på planeten jorden idag.
Citat:
Usch, det lät ju väldigt otäckt och obehagligt på många sätt. Om du kan belägga att Skillt våldtar och stryper gravida kvinnor eller bränner ihjäl fredliga civila så är jag säker på att han utesluts ganska snabbt ur partiet. För du kan väl belägga att Skillt och den grupp han tillhör deltar i den här typen av verksamhet, det är väl inte bara skräckhistorier och propaganda? Skulle det stämma tar jag naturligtvis fullständigt avstånd ifrån det, det säger sig självt.
Jag kan naturligtvis inte belägga att Skillt personligen har deltagit i några aktiviteter av något slag och jag hoppas verkligen att så inte heller är fallet. Det man kan hoppas är ju att han inser att det han håller på med är fel och att han slutar med det. Däremot så är det belagt att det var Högra Sektorn, som Skillt har kamperat med, som brände ihjäl civila, som våldtar och stryper gravida kvinnor och som skjuter ihjäl fredliga civila i östra Ukraina som vill rösta om det egna folkets frihet från NWO-förtryck. Högra Sektorn är åtminstone sedan några veckor tillbaka en otvivelaktigt dokumenterad skurkorganisation. Deras omoraliska aktiviteter gynnar dessutom världsjudenhetens agenda.
Citat:
Skillt själv hävdar ju nämligen att han kämpar för ett fritt och självständigt Ukraina, men du delar alltså inte den analysen?
Nej, jag delar inte den analysen. Ukraina blir inte "fritt" (jag tror nog inte riktigt på "frihet") av att styras av judiska oligarker, CIA och IMF. Att galna och mordiska sektkatoliker från västra Ukraina angriper, förtrycker, terroriserar och ockuperar folk i östra Ukraina som inte vill ha något med NWO-regimen i Kiev att göra har inte heller någonting med Ukrainas (vad nu Ukraina egentligen är) "frihet och självständighet" att göra. Alla seriösa, framträdande och kända nationalister i Europa och USA delar för övrigt min analys av Ukraina-krisen.
Citat:
Av dina inlägg att döma får man nämligen lätt intrycket av att allt som Ryssland och pro-ryska aktivister gör är bra, och allt deras motståndare gör är dåligt. Det känns varken sakligt eller objektivt - om du ursäktar.
Av detta inlägg att döma får man lätt intrycket av att du är ett judiskt troll eller en subversiv provokatör av något slag. Det känns varken sakligt eller objektivt.
Citat:
Men vad är det man ska förstå?
Judefrågan? Typ?