Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2012-07-03, 18:49
  #1417
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu hittar jag inte hela undersökningen men det är SOM som har gjort den.
Hittar dessa texter om den dock.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5166760
https://www.flashback.org/sp38048436

Edit: Jo jag hittade den visst: http://www.som.gu.se/digitalAssets/1375/1375031_095-106-marie-demker.pdf
Lägg dessutom märke till att detta är människor som öppet erkänner att de skulle kunna gå med i en organisation som vill stoppa invandringen helt. Naturligtvis finns där också ett stort mörkertal av människor som antingen inte velat svarat eller svarat annorlunda på grund av rädsla och oro för att kartläggas.

2007 i en större undersökning ville 4 av 10 svenskar stoppa invandringen helt. Så det finns mao stor potential för partiet som SvP.
http://www.temaasyl.se/Documents/IV/Integrationsbarometer%202007.pdf



http://www.svenskarnasparti.se/vidareutveckling-av-de-politiska-punkterna/
http://www.svenskarnasparti.se/var-historiska-uppgift/
http://www.svenskarnasparti.se/infopaket/

jo, men mycket av det som SvP vill vill även SD det är typ bara arbetskraft invandringen som skiljer dem åt. SD är för SvP emot.
Citera
2012-07-03, 19:00
  #1418
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KBAragger
jo, men mycket av det som SvP vill vill även SD det är typ bara arbetskraft invandringen som skiljer dem åt. SD är för SvP emot.
Det är ju stor skillnad mellan SD och Svp. SD är ju att alla kan bli svenskar och vill ha lite invandring medans SvP säger att bara Svenskar är Svenskar och vill inte ha invandring och skicka ut de som är här nu.
Citera
2012-07-03, 19:04
  #1419
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KBAragger
jo, men mycket av det som SvP vill vill även SD det är typ bara arbetskraft invandringen som skiljer dem åt. SD är för SvP emot.
Nej, där finns betydande skillnader. SvP vill exempelvis verka för omfattande repatriering, dvs skicka hem en stor del av de främlingar som redan är här och som blir fler hela tiden. SvP bygger också sin politisk på en biologisk, etnisk grund medan SD inte gör det utan istället pratar om kultur och liknande.

SvP har faktiskt tagit fram ett dokument som handlar just om detta.
Varför stödja SvP istället för SD? heter det.
http://www.svenskarnasparti.se/svp-sd/
Citera
2012-07-03, 19:11
  #1420
Medlem
nämen om man bortser ifrån antisemitismen så är allt annat likt SD
Citera
2012-07-04, 20:04
  #1421
Medlem
Vart går gränsen för att en person ska anses vara utav en annan ras för SvP?
Italienare, spanjorer? är dom etniskt vita européer? När är man en del av den västerländska generationen?
Citera
2012-07-05, 04:06
  #1422
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skidbladner
Vart går gränsen för att en person ska anses vara utav en annan ras för SvP?
Italienare, spanjorer? är dom etniskt vita européer? När är man en del av den västerländska generationen?
I regel ser du ju vem som är vit eller inte. Det finns såväl svartmuskiga som vita italienare och spanjorer eftersom länderna ligger som de gör och under seklerna har blandats en en hel del med andra mer primitiva folkslag. I gränsfall får det helt enkelt vara upp till berörda myndigheter och genetiker att avgöra om vissa personer är tillräckligt genetiskt och på andra sätt lika oss för att släppas in i ländet.

Vad gäller den lilla klick italienare eller spanjorer som redan befinner sig i Sverige och uppbär svenska medborgarskap så kan jag personligen tycka att dessa ska få stanna. Det essentiella är ju att göra sig av med alla icke-européer eftersom det är dessa som är mest avvikande från oss och utgör det egentliga hotet.
Citera
2012-07-05, 17:07
  #1423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
I regel ser du ju vem som är vit eller inte. Det finns såväl svartmuskiga som vita italienare och spanjorer eftersom länderna ligger som de gör och under seklerna har blandats en en hel del med andra mer primitiva folkslag. I gränsfall får det helt enkelt vara upp till berörda myndigheter och genetiker att avgöra om vissa personer är tillräckligt genetiskt och på andra sätt lika oss för att släppas in i ländet.

Vad gäller den lilla klick italienare eller spanjorer som redan befinner sig i Sverige och uppbär svenska medborgarskap så kan jag personligen tycka att dessa ska få stanna. Det essentiella är ju att göra sig av med alla icke-européer eftersom det är dessa som är mest avvikande från oss och utgör det egentliga hotet.

kollar man på det som Charles Darwin sa så fans det tre ras grupper. den europida, den mongolida och negroida. sedan finns det grupper i de olika ras grupperna. i den europida finns tre st: arier, semiter och hamiter.
du kan själv läsa om det jag länkar längre ner, ta gärna en titt på den övre kartan en bit ner på sidan http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskoraser faktiskt rätt användbart för att vara ''anti vit Wikipedia''
Citera
2012-07-05, 18:07
  #1424
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
I regel ser du ju vem som är vit eller inte. Det finns såväl svartmuskiga som vita italienare och spanjorer eftersom länderna ligger som de gör och under seklerna har blandats en en hel del med andra mer primitiva folkslag. I gränsfall får det helt enkelt vara upp till berörda myndigheter och genetiker att avgöra om vissa personer är tillräckligt genetiskt och på andra sätt lika oss för att släppas in i ländet.

Vad gäller den lilla klick italienare eller spanjorer som redan befinner sig i Sverige och uppbär svenska medborgarskap så kan jag personligen tycka att dessa ska få stanna. Det essentiella är ju att göra sig av med alla icke-européer eftersom det är dessa som är mest avvikande från oss och utgör det egentliga hotet.

lol, detta borde väl gälla för svartmuskiga svenskar också, för det finns många sådana, vem vet det kanske har lite tattar blod i sig. Jag skulle föreslå att man låter sig testas innan man lägger sin röst på nassarna, annars så kan man nog åka ut ur landet.
Citera
2012-07-05, 20:11
  #1425
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KBAragger
kollar man på det som Charles Darwin sa så fans det tre ras grupper. den europida, den mongolida och negroida. sedan finns det grupper i de olika ras grupperna. i den europida finns tre st: arier, semiter och hamiter.
du kan själv läsa om det jag länkar längre ner, ta gärna en titt på den övre kartan en bit ner på sidan http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskoraser faktiskt rätt användbart för att vara ''anti vit Wikipedia''
Jo, det är väl de tre stora. Även om det också finns två mindre grupper, capoider och australoider. (Bushmän och aboriginer typ) och sedan en hel drös med undergrupper för de olika raserna. Araber är visserligen närmare släkt med oss än med negrer och kineser, men det innebär inte att de är tillräckligt lika oss för att inte utgöra något hot om de i stora antal bosätter sig i Sverige. Många av dessa folk har ju också blandats betydligt med negrer och annat under århundradena vilket kanske till viss del kan förklara deras beteende. De gamla grekerna och egyptierna exempelvis var ju betydligt vitare än dagens diton, och samma sak gäller nog också för många andra folkslag.

Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
lol, detta borde väl gälla för svartmuskiga svenskar också, för det finns många sådana, vem vet det kanske har lite tattar blod i sig. Jag skulle föreslå att man låter sig testas innan man lägger sin röst på nassarna, annars så kan man nog åka ut ur landet.
Svartmuskiga svenskar är i regel heller inga svenskar utan just zigenare och annat slödder. Det beror förstås på din definition av "svartmuskig", men jag har då aldrig stött på en pursvensk som är att mista för en turk, kurd eller arab. I de kretsar som du umgås i förstår jag dock att det är vanligt med allsköns oidentifierbara rasbastarder.
Citera
2012-07-05, 22:21
  #1426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
lol, detta borde väl gälla för svartmuskiga svenskar också, för det finns många sådana, vem vet det kanske har lite tattar blod i sig. Jag skulle föreslå att man låter sig testas innan man lägger sin röst på nassarna, annars så kan man nog åka ut ur landet.

vilka tänker du på då? sånna som har tattar föräldrar? du gör mig förvirrad för jag har då aldrig sett den typen av svensk... menar du typ solarie-bögar?
Citera
2012-07-06, 11:25
  #1427
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KBAragger
nämen om man bortser ifrån antisemitismen så är allt annat likt SD

DÅ har du knappast läst SD:s och SvP:s program.
Citera
2012-07-06, 23:35
  #1428
Medlem
Tycker denna text av SvP:s Dan Eriksson på Radio framåts hemsida var rätt bra.
Angående frågan om demokrater eller inte och hela den svängen.
http://www.radioframat.se/2012/07/06/varfor-skulle-jag-kalla-mig-demokrat/
__________________
Senast redigerad av MbNa 2012-07-06 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in