Citat:
Ursprungligen postat av KBAragger
kollar man på det som Charles Darwin sa så fans det tre ras grupper. den europida, den mongolida och negroida. sedan finns det grupper i de olika ras grupperna. i den europida finns tre st: arier, semiter och hamiter.
du kan själv läsa om det jag länkar längre ner, ta gärna en titt på den övre kartan en bit ner på sidan
http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A4nniskoraser faktiskt rätt användbart för att vara ''anti vit Wikipedia''

Jo, det är väl de tre stora. Även om det också finns två mindre grupper, capoider och australoider. (Bushmän och aboriginer typ) och sedan en hel drös med undergrupper för de olika raserna. Araber är visserligen närmare släkt med oss än med negrer och kineser, men det innebär inte att de är tillräckligt lika oss för att inte utgöra något hot om de i stora antal bosätter sig i Sverige. Många av dessa folk har ju också blandats betydligt med negrer och annat under århundradena vilket kanske till viss del kan förklara deras beteende. De gamla grekerna och egyptierna exempelvis var ju betydligt vitare än dagens diton, och samma sak gäller nog också för många andra folkslag.
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
lol, detta borde väl gälla för svartmuskiga svenskar också, för det finns många sådana, vem vet det kanske har lite tattar blod i sig. Jag skulle föreslå att man låter sig testas innan man lägger sin röst på nassarna, annars så kan man nog åka ut ur landet.
Svartmuskiga svenskar är i regel heller inga svenskar utan just zigenare och annat slödder. Det beror förstås på din definition av "svartmuskig", men jag har då aldrig stött på en pursvensk som är att mista för en turk, kurd eller arab. I de kretsar som du umgås i förstår jag dock att det är vanligt med allsköns oidentifierbara rasbastarder.