Det dummaste jag sett i hela mitt liv när den där Anna helt utan att ifrågasätta drar snaran över huvudet. Fan hon skulle ju tillåtit sig bli skjuten istället. Och sen när systern springer och räddar hennes jävla klantiga syster som snubblar bakåt med en snara runt halsen WTF?!
Det fanns så mycket dumt i det här så det blev mest bara komiskt. Förhöret polisen hade med Claudio Gallis syster (polis förhör sin svägerska i ett mordfall?!), morden, historien, slutet med snaran osv. Det kändes mest som en parodi. Synd på skådisensemblen som egentligen är rätt bra, men TV-grejer är ett bra knäck.
Hur knäcker man också idén med en kopia på Antikrundan som heter Antik i kubik. Det känns som Läckberg har kollat på Antikrundan, låtit fantasin rulla iväg lite och sedan tror hon att hon sitter på grym deckarhistoria. Den kvinnan är en sådan jävla bluff...
Senast redigerad av mishima 2012-12-26 kl. 23:34.
Det va så fruktansvärt dåligt så jag vet inte vad jag ska börja!
Start mordutredning innan dom vet att det är mord, polisens fru är med i förhör. Nyckeln kastades bort hela 1 meter under en annan bil. Inspelningen fortsätter även fast ett dödsfall. Där är ju några iaf.
Programmet var otroligt dåligt. Det fanns inte ett uns av realism eller trovärdighet. Det var skrattretande och pinsamt uselt.
----
Citat:
Ursprungligen postat av Guts
[...] Det var inte läckberg som skrev manuset.
Förstår vad du menar, men...
Citat:
Serien bygger på originalmanus med Camilla Läckbergs karaktärer och är skrivna av Charlotte Leche, Maria Karlsson, Karin Gidfors och Pernilla Oljelund. Camilla har själv varit delaktig i hela manusprocessen.
Detta var den sämsta skit jag sett på länge. Fy fan vad genomrutten! Alla dessa löjliga intriger och horribla skådespelarinsatser gjorde att jag led mig igenom det, aldrig mer