2012-12-26, 22:36
Medlem
Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker inte att det var så bra alls..

Vad tycker ni?
Citera
2012-12-26, 22:39
Medlem
knokkelmanns avatar
Det dummaste jag sett i hela mitt liv när den där Anna helt utan att ifrågasätta drar snaran över huvudet. Fan hon skulle ju tillåtit sig bli skjuten istället. Och sen när systern springer och räddar hennes jävla klantiga syster som snubblar bakåt med en snara runt halsen WTF?!

Dock är producent-tjejen sjuuuukt söt
Citera
2012-12-26, 22:49
Medlem
mishimas avatar
Det fanns så mycket dumt i det här så det blev mest bara komiskt. Förhöret polisen hade med Claudio Gallis syster (polis förhör sin svägerska i ett mordfall?!), morden, historien, slutet med snaran osv. Det kändes mest som en parodi. Synd på skådisensemblen som egentligen är rätt bra, men TV-grejer är ett bra knäck.

Hur knäcker man också idén med en kopia på Antikrundan som heter Antik i kubik. Det känns som Läckberg har kollat på Antikrundan, låtit fantasin rulla iväg lite och sedan tror hon att hon sitter på grym deckarhistoria. Den kvinnan är en sådan jävla bluff...
Senast redigerad av mishima 2012-12-26 kl. 23:34.
Citera
2012-12-26, 22:50
Medlem
Gutss avatar
Jag ger det 2/5.

Sämre än böckerna. Inte så bra jämfört med många andra svenska kriminalserier. Men inte totalt värdelöst.

Till den ovanför mig: Det var inte läckberg som skrev manuset.
Citera
2012-12-26, 22:58
Medlem
Det va så fruktansvärt dåligt så jag vet inte vad jag ska börja!
Start mordutredning innan dom vet att det är mord, polisens fru är med i förhör. Nyckeln kastades bort hela 1 meter under en annan bil. Inspelningen fortsätter även fast ett dödsfall. Där är ju några iaf.
Citera
2012-12-26, 23:03
Medlem
Någon som läst boken och kan säga hur lik boken är filmen/serien?

Dagens avsnitt var ju iaf katastrof
Citera
2012-12-26, 23:06
Medlem
Jag kan säga såhär att jag aldrig kommer kolla på detta program igen.
Citera
2012-12-26, 23:13
Medlem
scarfaceswes avatar
Svart polisbil ????? varför!!!?
Citera
2012-12-26, 23:16
Medlem
Yazmans avatar
Det var ju dock kul att den andra polis-tjejen kör en gammal 80-tals Buick av alla bilar i världen, mycket förvånande, men kul!

Okej serie annars, många amerikanska liknande serier är ju på samma nivå kvalitetsmässigt så jag gråter inte blod över det.
Citera
2012-12-26, 23:24
Medlem
neguins avatar
Programmet var otroligt dåligt. Det fanns inte ett uns av realism eller trovärdighet. Det var skrattretande och pinsamt uselt.

----

Citat:
Ursprungligen postat av Guts
[...] Det var inte läckberg som skrev manuset.

Förstår vad du menar, men...
Citat:
Serien bygger på originalmanus med Camilla Läckbergs karaktärer och är skrivna av Charlotte Leche, Maria Karlsson, Karin Gidfors och Pernilla Oljelund. Camilla har själv varit delaktig i hela manusprocessen.
http://www.svt.se/fjallbackamorden/camilla-lackbergs-fjallbackamorden
Citera
2012-12-26, 23:29
Medlem
Sliskas avatar
Detta var den sämsta skit jag sett på länge. Fy fan vad genomrutten! Alla dessa löjliga intriger och horribla skådespelarinsatser gjorde att jag led mig igenom det, aldrig mer
Citera
2012-12-26, 23:33
Medlem
MeMajks avatar
Det var rent pinsamt dåligt!
Retar mig på att det är SVT som köpt in skiten för mina licenspengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem