Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-12-23, 11:33
  #1
Medlem
Overminds avatar
Funderar på att registrera mig där och försöka få någon knullkompis. Är denna sida seriös? Eller sitter det en massa finniga tonåringar i en grupp hos en av dem varje Lördagskväll och utger sig för att vara kvinna? Lurar män på att de är unga kåta tjejer? För det verkar vara som det finns en hel del luder där (enligt deras annonser).

Kan man lita på den sidan? Någon som har egen erfarenhet? Jag antar det är gratis medlemskap?
Citera
2012-12-23, 11:37
  #2
Avstängd
Six10s avatar
Klart som 17 det finns kids som trollar det gör det väll på alla forum?
Citera
2012-12-23, 11:39
  #3
Medlem
Overminds avatar
Självklart. Tänkte mera det är större risk att folk trollar just på sådana forum där man är i princip bara ute efter att göka.
Citera
2012-12-23, 12:47
  #4
Medlem
Power41s avatar
Men om du träffar någon är det väl bara att kolla upp personen innan du gör något? Går vidare till nästa, och nästa, och nästa, och nästa tills du till slut avregistrerar dig
Citera
2012-12-23, 12:58
  #5
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power41
Men om du träffar någon är det väl bara att kolla upp personen innan du gör något? Går vidare till nästa, och nästa, och nästa, och nästa tills du till slut avregistrerar dig


Haha. Avregistrerar mig? Är det så illa? Egna erfarenheter? Antar medlemskapet är gratis som i princip alla möteplatser är. Jag hittar ingenting där det står att det kostar iallafall. Seems legit, som man brukar säga.
Citera
2012-12-23, 14:28
  #6
Avstängd
Zoomaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Haha. Avregistrerar mig? Är det så illa? Egna erfarenheter? Antar medlemskapet är gratis som i princip alla möteplatser är. Jag hittar ingenting där det står att det kostar iallafall. Seems legit, som man brukar säga.
Testa bodycontact.se
Betydligt bättre sida för sexsajt än knullkontakt

De ansvariga på BC är rätt stränga vad gällande troll än knullkontakt
Citera
2012-12-23, 15:40
  #7
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomalier
Testa bodycontact.se
Betydligt bättre sida för sexsajt än knullkontakt

De ansvariga på BC är rätt stränga vad gällande troll än knullkontakt

Jaså? Aldrig hört talats om den sidan. Skall kolla in den snart. Är så trött på tjejer som aldrig svarar på ens meddelanden. Kan ju tro att dem använder dejtingsidor för att få sin dagliga eboboost av alla trånande killar....
Citera
2012-12-23, 18:08
  #8
Medlem
swebarbs avatar
problemet med alla desssa gratis kk sidor är att det går 1 tjej på 1000 killar ... do the math
Citera
2012-12-23, 20:42
  #9
Medlem
Overminds avatar
Inte bra. Inte bra. Sett samma med porrigast.se. 5000 tjejer. 20000 killar. LOL! Känns fan bögigt att registrera sig där så det har jag icke gjort.
Citera
2012-12-23, 21:33
  #10
Medlem
WaS-ToYs avatar
Bodycontact och Klubb6 är väl de som jag anser vara något mer seriösa eller hur man nu ska säga om dylika sidor. De tar ia f inte betalt för att man ska kunna läsa brev man får och man kan söka och skicka brev själv även det utan att betala.

Finns själv på båda och tycker K6 är bättre, men som tjej har jag ju inte samma problematik,med att få kontakt som killar har kanske

Och det blir ju inte sämre av att jag ser bra ut och har fina bilder heller

Ett tips; Ha fina bilder, inte enbart kukbilder och skriv en vettig press!
Citera
2012-12-24, 00:01
  #11
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaS-ToY
Bodycontact och Klubb6 är väl de som jag anser vara något mer seriösa eller hur man nu ska säga om dylika sidor. De tar ia f inte betalt för att man ska kunna läsa brev man får och man kan söka och skicka brev själv även det utan att betala.

Finns själv på båda och tycker K6 är bättre, men som tjej har jag ju inte samma problematik,med att få kontakt som killar har kanske

Och det blir ju inte sämre av att jag ser bra ut och har fina bilder heller

Ett tips; Ha fina bilder, inte enbart kukbilder och skriv en vettig press!


Hmm... Intressant. Bodycontact får det bli. Skiter i Knullkontakt.se.
Citera
2012-12-24, 00:52
  #12
Avstängd
Zoomaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hmm... Intressant. Bodycontact får det bli. Skiter i Knullkontakt.se.
Du kommer att behöva ha de tipsen för att lyckas i BC
https://www.flashback.org/t1518583
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback