Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
haha vad i helvete tror du tråden har med mitt liv och självförtroende att göra? Jag är ett riktigt svin och har fått ligga, varit riktigt svinig mot tjejer i mitt liv, i dag jobbar jag mycket med mig själv för att i framtiden kanske kunna ha en vettig och givande relation med en tjej, men när det gäller knulla och jag relation är i time-out och kommer antagligen vara det länge. Fattar inte ens varför jag skriver det men du verkar tro att jag vill diskutera hur jag ska få tjejer etc, läs tråd-starten, det handlar om ett fenomen bland kvinnor, att kasta skit på dessa killar är vad tråden handlar om, så egentligen är din närvaro intressant.
När du själv måste identifiera dig själv som ett svin skulle jag nog ändå våga säga att det är något som felar hos dig, du försöker bli någon du tror du vill vara istället för att jobba på ditt självförverkligande.
Är du säker på att du vill vara ett svin eller är det bara en kuliss du sätter upp för att bli omtyckt?
För att kunna ha en meningsfull relation måste du först kunna tycka om dig själv och respektera dig själv, det kan bli svårt om du identifierar dig själv som ett svin, bli någon du verkligen tycker om innan så kommer andra människor tycka om dig därefter ska du se, självförtroendet säger du ju redan att du har så då är det inte så långt kvar.
För att gå ontopic tycker jag felet "snälla killar" gör är att de gärna lägger offerstämpeln på sig själva istället för att ta itu med problemet, det värsta jag hört en tjej säga om "snälla killar" är att de inte vågar ta för sig eller att det helt enkelt är för fega och ibland tror jag det är det de behöver höra istället för "du är för snäll för mig", man kan inte göra något åt sig själv om man inte får höra sanningen om det.
Att kasta skit på dessa "snälla killar" skulle faktiskt kunna hjälpa dem men bara om de verkligen tar åt sig av kritiken och inte bara utnyttjar det för att göra sig själva till offer igen.