Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-04-25, 22:59
  #1
Medlem
-Q-s avatar
Ringde nyss upp en snubbe på Skype till mig, men jag sket i att svar för jag kände inte igen namnet.
Så jag frågade vem det var å han försökte få mig att ringa upp "call me. I am old your friend 'Mitt förnamn'".
Å jag fattade ju att det inte var ngn jag kände eftersom han snackade engelska. Så vi tjafsade lite å han började snacka rappakalja, å jag blockade han tillslut, å kollade hans profil och det enda som ståd om honom var att han kom från litauen.
(lite onödig info där, men här kommer frågan)
Tänkte tom nu ställa en annan fråga*, men jag kollade upp grejen och hittade svaret men fick en annan fråga; eftersom jag fick reda på att man inte var så anonym på skype tog jag bort mitt efternamn och mitt mobilnummer, men när jag sökte på mig själv så stod endå både mitt efternamn och mitt mobilnummer där, ngn som vet varför?
(sen undara jag vad nx betyder på litauiska?)

*Frågan var om hur han hade kunnat hitta mig, såg att man hittar alla med det namnet om man söker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback