• 1
  • 2
2012-12-20, 20:49
Medlem
Mellbergans avatar
Jag brukar alltid börja med att försiktigt nudda hennes läppar lite lätt. Alltså inte inte dra ut tungan direkt och köra kung och fosterland. Många nämner också att du inte ska ta in tungan för långt första gången vilket jag också tycker är ett bra tips.
Senast redigerad av Mellbergan 2012-12-20 kl. 20:49. Anledning: fel
Citera
2012-12-20, 20:49
Medlem
Colonials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigTomte
Du kan inte göra det sämre än en tjej jag strulade med, hon använde tungan ungefär som Ace Ventura och som att hon ville fiska upp mat som jag ätit med tungan, var så äcklad att jag inte kunde kyssa någon på flera månader efter det så ta det lugnt bara och överdriv inte med tungan, använd knappt någon tunga alls i början, om hon vill ha mer kommer hon att trycka in sin mer!

I feel you bro. Det finns inget osexigare.
Citera
2012-12-20, 21:07
Medlem
Katzyns avatar
Hmm min första kille började med att köra in tungan långt i min mun och sen monotont rulla den runt, runt, runt. Dont do that. Försök även att hålla din saliv för dig själv.
Citera
2012-12-20, 21:40
Medlem
adays avatar
Har en litet tips på vad man kan tänka på som jag funderat lite på! Har du liten eller stor mun? (Alltså ICKE storleken på läppar eller plut. Utan mer längden från kind till kind eller gapet så att säga.) Och har hur ser din partners mun ut? Varför jag frågar beror nämligen på att du kan ha det i åtanke när du kysser personen.
Har själv varit med om när man blivit kysst av en person med väligt stor mun att det var som om han han skulle sluka hela min mun. Vilket inte är särskillt najs efter ett tag. Man vill ju att det ska vara läppar mot läppar och tunga mot tunga. Inte läppar mot "området runt läppar" (I alla fall inte hela tiden ) Hoppas du förstår! Hehe
(Men oroa dig inte, det går rätt fort att hitta det där "hångel-samspelet")
Citera
2012-12-20, 22:45
Medlem
Loveaffairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exosst
Text

Kommer förmodligen inte bli någon hit. Brukar inte vara den som är dum men du har redan byggt en så laddad spänning kring det plus att första kyssen för de flesta inte brukar bli så fantastisk som de föreställt sig.

Men somsagt, det sista du ska göra är väl egentligen att sitta och diskutera här. Min erfarenhet är i alla fall att allt som har med kyssar, sex och smek att göra bygger på avslappning. Passion och eventuellt hur man kysser (som är en smaksak) är steg 2.
Citera
2012-12-20, 22:52
Medlem
Ät under inga omständigheter upp henne. Kyss henne lugnt och följ bara med i samspelet sen. Hellre för lite tunga än för mycket tunga som tidigare sagts i tråden.

Jag säger det igen; Ät inte upp henne. Det är så fruktansvärt osexigt och oskönt på alla sätt.
Citera
2012-12-20, 22:54
Medlem
negetes avatar
Man märker jävligt snabbt hur tjejerna gillar det på hur dem beter sig. Jag "började" väldigt sent men gick ändå galant första gången.
Vissa tjejer gillar öppen mun med tungor som snurrar runt varann, vissa gillar att "slafsa runt" så mkt det bara går, vissa gillar kyssar utan tunga, vissa gillar hur man verkligen gräver runt i deras mun och andra gillar att gräva i din.

Du fattar när du provar.
Citera
2012-12-21, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Hmm min första kille började med att köra in tungan långt i min mun och sen monotont rulla den runt, runt, runt. Dont do that. Försök även att hålla din saliv för dig själv.
Ah, den berömda tvättmaskinen, en utmärkt teknik.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in