Ja är 19 år, kille snart 20. För att min identitet inte ska läcka ut så försöker jag hålla de ganska kort
Är en av de populära killarna som har ganska mycket det tjejerna vill ha, men jag har aldrig rört en tjej för att jag inte haft ett särskilt bred kompiskrets - kräsen har jag också varit.
Men men, nu har det kommit till en punkt då är jag på G me en tjej som många känner i min stad, saken e den att det skulle vara RIKTIGT pinsamt om det läckte ut att jag aldrig kysst någon innan eller om jag fan skulle göra bort mig för att jag tänker för mkt, så därför vill jag bara få en sak klart för mig:
Jag vet att när man hånglar så finns det 100 olika sätt, inget rätt o fel och att "allt kommer automatiskt" som många säger - men när man tittar på videos så ser det helt olika ut än det som jag har sett i verkligheten:
På videos: Man kysser på munnen för att sen öppna munnen lite, tungorna snuddar varandra hastigt för att sedan ta in tungan smått igen och bilda en "kyss".
In reality: Munnen är helt öppna och munnarna rör sig inte.
Jag fattar fan inte? Krävs det skills eller vadå? Från skala 1-10, hur svårt är det egentligen om 1 är skitenkelt?
tyvärr e jag seriös
fuck.