• 30 669 online
  • 1 183 797 medlemmar
  • 61 179 695 inlägg
  • 1
  • 2
2012-12-20, 19:43
Medlem
Ja är 19 år, kille snart 20. För att min identitet inte ska läcka ut så försöker jag hålla de ganska kort

Är en av de populära killarna som har ganska mycket det tjejerna vill ha, men jag har aldrig rört en tjej för att jag inte haft ett särskilt bred kompiskrets - kräsen har jag också varit.

Men men, nu har det kommit till en punkt då är jag på G me en tjej som många känner i min stad, saken e den att det skulle vara RIKTIGT pinsamt om det läckte ut att jag aldrig kysst någon innan eller om jag fan skulle göra bort mig för att jag tänker för mkt, så därför vill jag bara få en sak klart för mig:

Jag vet att när man hånglar så finns det 100 olika sätt, inget rätt o fel och att "allt kommer automatiskt" som många säger - men när man tittar på videos så ser det helt olika ut än det som jag har sett i verkligheten:

På videos: Man kysser på munnen för att sen öppna munnen lite, tungorna snuddar varandra hastigt för att sedan ta in tungan smått igen och bilda en "kyss".

In reality: Munnen är helt öppna och munnarna rör sig inte.

Jag fattar fan inte? Krävs det skills eller vadå? Från skala 1-10, hur svårt är det egentligen om 1 är skitenkelt?

tyvärr e jag seriös

fuck.
Citera
2012-12-20, 19:45
Medlem
1.

Herregud. Du kan väl vara lite passiv bara så kommer du märka vad hon gör med sin tunga. Bara att hänga på. Jag tror inte hon förväntar sig att brista ut i en orgasm direkt så ta det lugnt bara.
Citera
2012-12-20, 19:46
Medlem
KloBengans avatar
Ta det lugnt bara, det kommer gå skitbra. Miljoner och åter miljoner människor har lyckats före dig. Hur svårt det är? Det är nog svårt att göra fel. Övertänk det inte bara, ta det lugnt och metodiskt bara, kyss henne på munnen och använd hellre för lite tunga än för mycket. Sen hittar ni en bra balans.

Första gången jag hånglade med någon så bet tjejen mig i ansiktet. Det var nog den enda gången det har varit direkt fel.

Lycka till!
Citera
2012-12-20, 19:49
Medlem
flingaroos avatar
öppna inte munnen för mkt. var inte in för långt och gräv med tungan. dreggla inte. följ hennes tunga. borde räcka.
Citera
2012-12-20, 19:49
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KloBengan
Ta det lugnt bara, det kommer gå skitbra. Miljoner och åter miljoner människor har lyckats före dig. Hur svårt det är? Det är nog svårt att göra fel. Övertänk det inte bara, ta det lugnt och metodiskt bara, kyss henne på munnen och använd hellre för lite tunga än för mycket. Sen hittar ni en bra balans.

Första gången jag hånglade med någon så bet tjejen mig i ansiktet. Det var nog den enda gången det har varit direkt fel.

Lycka till!

Detta är bra att tänka på i början, samtidigt som du tar det lugnt och undvik att äta upp henne.
Citera
2012-12-20, 19:51
Medlem
Preatures avatar
undervik tänder och använd inte tungan för att trycka ner den i halsen på henne då har du ett stort problem med spya i munnen....
Citera
2012-12-20, 19:53
Medlem
Colonials avatar
Jag förstår att det känns som något knepigt men det verkligen otrolig enkelt. Kan aldrig komma ihåg att jag haft några problem

MEN du ska få ett tips med dig i framtiden. Många människor använder mycket tunga, en del betydligt mindre.
Det är betydligt sexigare att använda mindre. Det tyder på en viss kontroll. Jag blir personligen störd på tjejer som är inne med tungan för mycket.
Det är även snyggt om du kan reta henne lite. Att smeka håret men en hand är också en riktigt hit!

Men nu är det första gången! Så tänkt inte så mycket. Det är i princip omöjligt att misslyckas även om man kan bli bättre.
Citera
2012-12-20, 19:58
Medlem
Anledningen till att det ser olika ut i film och i verkligheten är väl för att det inte är samma slags kyssar.

Att stoppa in tungan och att inte stoppa in tungan är ju helt olika saker.

Men vet du vad? Så länge du och tjejen inte kommit överens om en specifik kysstyp så är det bara att köra på Jag slår vad om att du kommer att använda en av alla "hundratals" kysstyper vare sig du vill eller inte

Min brud hatar tungan. Andra tjejer jag hånglat med har tryckt ner hela tungan i munnen på mig. Så du har ungefär lika stor chans att göra den perfekta kyssen för din specifika tjej som alla oss andra skulle jag tro.

Ett tips kan jag dock ge. Var inte för snabb. Kör långsamt så blir det mysigare.

Eller också så kan du göra som jag gör på min brud ibland när jag vill jävlas Där kan jag ge dig massa roliga tips! Man kan kraftigt blåsa in luft i munnen på henne så att hennes mun fylls med luft, du kan suga ut all luft, du kan låtsas att missa hela tiden, du kan bita (löst) och hålla fast och mycket mer
Citera
2012-12-20, 20:01
Medlem
Nyrms avatar
Ta't lungt, det faller sig ganska naturligt, skall du se. Hade det inte gjort det hade folk på olika håll hånglat på väldigt olika sätt, eller hur?

Chilla och ta det lugnt, bättre med för mkt än för lite tunga.
Häng på tåget när du fattar vad hon gör. Det kommer du göra!

Glöm inte av att lämna rapport här efteråt! ;D
Senast redigerad av Nyrm 2012-12-20 kl. 20:04.
Citera
2012-12-20, 20:05
Medlem
Limberjs avatar
jag brukar blåsa in luft genom hans näsa så han låter "hnnnnnggg!" haha det är alltid lika kul.
men du ska nog inte göra det första gången ;D
Citera
2012-12-20, 20:07
Medlem
Skyishs avatar
Det är jättelätt och ingenting du behöver "lära" dig. Däremot så tar det ett tag att bli bra på det. I början så kanske ni båda gör lite småfel men ingenting som kommer kommer förstöra stämningen. Glöm inte att andas genom näsan bara! En andedräkt som luktar gott är ett enormt + för mig.

edit: Vissa tjejer/killar gillar att köra tungan långt ner i halsen på partnern. Börja lugnt och om du märker att tjejen gillar att köra med mycket tunga så är det lugnt, annars så låter du bli.
Senast redigerad av Skyish 2012-12-20 kl. 20:10.
Citera
2012-12-20, 20:19
Awaiting Email Confirmation
Du kan inte göra det sämre än en tjej jag strulade med, hon använde tungan ungefär som Ace Ventura och som att hon ville fiska upp mat som jag ätit med tungan, var så äcklad att jag inte kunde kyssa någon på flera månader efter det så ta det lugnt bara och överdriv inte med tungan, använd knappt någon tunga alls i början, om hon vill ha mer kommer hon att trycka in sin mer!
Citera
  • 1
  • 2