Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-04-15, 21:15
  #25
Medlem
Matsisms avatar
Tåg från Delhi till Goa kostar bara 370 rupier (45 kronor) i General Class. Köp biljett innan du kliver ombord och res!

Tåg från Mumbai till Goa kostar bara 170 rupier (21 kronor) i General Class. Köp biljett innan du kliver ombord och res!
Citera
2013-06-02, 19:09
  #26
Medlem
Dexter007s avatar
Så jävla gött, bokat enkelbiljett till Mumbai, turkish airlines och 12 timmar total restid. Gick på 2800kr, sjukt bra antar jag. Blir första resan till Indien

Har inte planerat exakt hur länge jag tänkt vara i landet, men ett par månader iaf. Hur tycker ni jag ska göra med hemresan? Ska man börja kolla på det typ nu eller är det bättre att köpa hemresan när man väl vill hem, vad blir billigast?

Vill inte behöva passa något datum för hemresa.
Citera
2013-06-03, 03:10
  #27
Medlem
Matsisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Så jävla gött, bokat enkelbiljett till Mumbai, turkish airlines och 12 timmar total restid. Gick på 2800kr, sjukt bra antar jag. Blir första resan till Indien
GRATTIS!

Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Har inte planerat exakt hur länge jag tänkt vara i landet, men ett par månader iaf. Hur tycker ni jag ska göra med hemresan? Ska man börja kolla på det typ nu eller är det bättre att köpa hemresan när man väl vill hem, vad blir billigast?
Köp biljett när du vet när du vill resa. Billigast är att köpa tur och retur i god tid innan men då måste du ju veta exakt när du vill resa och det är hur trist som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vill inte behöva passa något datum för hemresa.
Visumet anger när du måste vara ute ur landet. Du kan inte vistas i Indien utan giltigt visum.
Citera
2013-06-03, 03:13
  #28
Medlem
Resan till Indien kostade mig 3500 kr fram och tillbaka men man måste boka i god tid
Citera
2014-11-12, 15:07
  #29
Medlem
heinos avatar
gillar cleartrip.com och deras sökmotor. men köp genom dom fungerar bra eller?
__________________
Senast redigerad av heino 2014-11-12 kl. 15:10.
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2037491

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback