Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-19, 16:23
  #1
Medlem
Igår kväll vid 23 la jag en order hos netonnet och paketet ska komma till postens utlämningsställe, men nu fick jag se att det tar upp till 5 arbetsdagar innan den kommer. Den stora frågan är om jag då kommer hinna få den innan jul? I år jobbar posten visserligen nu på lördag, men det blir knappt om tid eller? Någon som har erfarenhet av netonnets leverans? Brukar de skicka ut ett mejl när paketet väl är utskickat?
Citera
2012-12-19, 16:31
  #2
Medlem
Halmbals avatar
Vad valde du för frakt, gratis eller express?

Valde du express så ska du få ditt paket innan julafton, då de själva går ut med att senaste beställningsdagen med expressfrakt är 21 december.

Men valde du gratis frakt får du fan hålla tummarna, har du tur så får du ditt paket. Kan gissa att personalen jobbar rätt hårt, och vill få iväg så mycket av alla beställningar som möjligt.
Citera
2012-12-19, 17:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halmbal
Vad valde du för frakt, gratis eller express?

Valde du express så ska du få ditt paket innan julafton, då de själva går ut med att senaste beställningsdagen med expressfrakt är 21 december.

Men valde du gratis frakt får du fan hålla tummarna, har du tur så får du ditt paket. Kan gissa att personalen jobbar rätt hårt, och vill få iväg så mycket av alla beställningar som möjligt.
Valde gratisfrakt pga snålhet tyvärr. Egentligen är det inte så viktigt att det kommer innan jul eftersom det endast är en klapp till mig själv, men vore ju kul att slippa vänta tills efter julhelgen eller när börjar posten jobba igen?
Citera
2012-12-20, 04:08
  #4
Medlem
Marlboromans avatar
Posten borde väl vara igång den 26:e? Onsdag nästa vecka då!
Citera
2012-12-20, 12:44
  #5
Medlem
Fick ett mejl idag att de skickat den. Då är den på väg iallafall
Citera
2012-12-22, 17:44
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creps
Fick ett mejl idag att de skickat den. Då är den på väg iallafall
Fick den igår
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback