2012-12-21, 16:45
  #5545
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Det skrevs i tråden att en polis fick en flaska i huvet. Men det var väl bara snack? Har inte hittat nån bekräftelse på det ännu i alla fall. Hittar inte ens inlägget men det var under torsdagens bråk som nån skrev det. Det hade tytt på att riktiga vänsterdrägg var med i gänget också.
Va? Torsdagens bråk? Det där är skitsnack. Vänsterdrägg fanns säkerligen på plats, men det var inga våldsamheter överhuvudtaget igår.
Citera
2012-12-21, 16:49
  #5546
Medlem
epiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Kan du utveckla detta, för jag begriper inte?
Kan (antagligen) vara jag som är korkad iofs., men ändå.
Dabb = stryk, jag antar att HIET skall egentligen vara SHIET.

SHIET DU FICK DABB = Shit, du fick stryk
Citera
2012-12-21, 16:50
  #5547
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nig
tror ni hon blir dömd?

Med tanke på hur låg misstankegraden är i målet så är det svårt att säga, men ärligt talat tror jag hon går fri tillslut. Även om jag innerst inne tror att det är fitta Merima som ligger bakom kontot.
Citera
2012-12-21, 17:10
  #5548
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Med tanke på hur låg misstankegraden är i målet så är det svårt att säga, men ärligt talat tror jag hon går fri tillslut. Även om jag innerst inne tror att det är fitta Merima som ligger bakom kontot.
Vad du tror är ju ganska irrelevant. Hon nekar, någon annan tar på sig ansvaret och polisen har inte (vad vi vet) något som kan fälla henne. Så det mesta talar för att hon är oskyldig.
Citera
2012-12-21, 17:46
  #5549
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad du tror är ju ganska irrelevant. Hon nekar, någon annan tar på sig ansvaret och polisen har inte (vad vi vet) något som kan fälla henne. Så det mesta talar för att hon är oskyldig.

Han frågade vad vi trodde. Så jag svarade på hans fråga. Sen hur relevant det är för tråden som helhet att vi gissar blint hit och dit låter jag vara osagt, för det var inte heller mitt mål med kommentaren.

Sen vet vi inte hur mycket polisen har på henne heller. Allt vi vet är att misstankegraden är låg.
Citera
2012-12-21, 17:56
  #5550
Medlem
doris123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Snälla kan någon översätta ?

hiet ska ju såklart vara 'shiet'... s råkade väl bli övermålat när bilden cencurerades. haaalååååå
Citera
2012-12-21, 17:57
  #5551
Medlem
Tegelstens avatar
Är någon på plats nu? Det var väl 18:00 som protesten mot polisens övervåld skulle hållas
Citera
2012-12-21, 18:19
  #5552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nig
tror ni hon blir dömd?

Ja hon måste bli dömd för att blattarnas känslor ska lugna ner sig. Så tänker rätten iaf.
Citera
2012-12-21, 18:28
  #5553
Medlem
Jag tror inte att hon kommer att bli dömd i svensk rättegång. Därimot kommer hon att vara/bli dömd i utlänningarns ögon.

Det är nog värre...
Citera
2012-12-21, 18:40
  #5554
Medlem
Inget kurr alltså? Inte ens lite bråkstakar som kaxar sig?
Citera
2012-12-21, 18:59
  #5555
Medlem
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1171818--det-borjar-klarna-

Har den här varit uppe? Merima frias snart, eller ja, misstanken kvarstår iaf tills den tekniska undersökningen är klar..
__________________
Senast redigerad av moonglobe 2012-12-21 kl. 19:02. Anledning: tillägg
Citera
2012-12-21, 18:59
  #5556
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haralltidundrat
Inget kurr alltså? Inte ens lite bråkstakar som kaxar sig?
Väldigt få i mobben firar väl jul så julhelgen kan bli tuff för ordningsmakten som väl redan är decimerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in