Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad du tror är ju ganska irrelevant. Hon nekar, någon annan tar på sig ansvaret och polisen har inte (vad vi vet) något som kan fälla henne. Så det mesta talar för att hon är oskyldig.
Han frågade vad vi
trodde. Så jag svarade på hans fråga. Sen hur relevant det är för tråden som helhet att vi gissar blint hit och dit låter jag vara osagt, för det var inte heller mitt mål med kommentaren.
Sen vet vi inte hur mycket polisen har på henne heller. Allt vi vet är att misstankegraden är låg.