Citat:
Ursprungligen postat av icekube
Anti-polisdemonstration? Vet folk inte hut? Människor från kulturer (inte etniciteter) med ett skambegrepp (sluta kalla det för heder för det handlar inte alls om heder utan om skam - mäns skam över att inte ha pli på sina fruntimmer!) lever rövare. Tokiga idioter beskyller "högerextremister" och får, i princip, nada uppslutning (fackeltåg, WE shall overcome etc) och nu en anti-polisdemo?
Dom inblandade i dessa upplopp vet nog ingen som helst hut, nåns kusins syrras kompis kanske blev uthängd och vips har dom anledningen att slå sönder och misshandla som dom konstant letar efter. När Polisen tar tag i det blir det givetvis "övervåld, övervåld!" och ny demonstration mot det.
Citat:
Ursprungligen postat av Camogli
Men har de ändrat plats?
Götaplatsen 18 idag är det enda jag hört, men vet du annat så delge för all del!