2012-12-20, 23:23
  #5413
Medlem
Hoppas nu att dessa tjejer och killar har fått sig läxa och ta det lite lugnare med bilder
och snack på nätet.
Att en sån liten grej kan bli så stort var nog ingen som trodde.

Jag har själv ungar och jag har pratat med tösen om att man får inte skriva vad man
vill på nätet, förutom på flashback då...
Citera
2012-12-20, 23:25
  #5414
Medlem
Alltså tror ni ärligt på Aftonbladet artikeln? På instagram skriver han inte med stor bokstav, inga punkter eller något, och en jävla massa utropstecken...
Tror inte ett skit på Aftonbladet.
De gör endast det här för att "rädda" flickan.
Citera
2012-12-20, 23:25
  #5415
Medlem
Eller

Eller så är det tjejen som ljuger och utger sig för att vara denna "kille" för att försöka få folk att hon är oskyldig...
Citera
2012-12-20, 23:26
  #5416
Medlem
Parkours avatar
hittat massa länkar och namn, men det mesta är dött.
finns det något instagramkonto kvar? isåfall vilket namn? pma tack
Citera
2012-12-20, 23:32
  #5417
Medlem
EthanMarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av google123
Eller så är det tjejen som ljuger och utger sig för att vara denna "kille" för att försöka få folk att hon är oskyldig...


Detta finner jag högst troligt. Självklart är det så


Trodde att kontot va ner stängt sedan länge.
Citera
2012-12-20, 23:33
  #5418
Medlem
The-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micrealist
Alltså tror ni ärligt på Aftonbladet artikeln? På instagram skriver han inte med stor bokstav, inga punkter eller något, och en jävla massa utropstecken...
Tror inte ett skit på Aftonbladet.
De gör endast det här för att "rädda" flickan.

Jaså? Så du förväntar dig att han ska skriva i "gatuspråk" till en reporter på Aftonbladet?
Citera
2012-12-20, 23:34
  #5419
Medlem
Parkours avatar
länk till instagram någon??
Citera
2012-12-20, 23:34
  #5420
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Jaså? Så du förväntar dig att han ska skriva i "gatuspråk" till en reporter på Aftonbladet?
Ja faktiskt. Annars kan han väl skriva som en civiliserad människa annars också.
Citera
2012-12-20, 23:38
  #5421
Medlem
The-Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Ja faktiskt. Annars kan han väl skriva som en civiliserad människa annars också.

Så du skriver på exakt samma sätt oavsett vem det än är? Rätt udda måste jag säga.
Citera
2012-12-20, 23:39
  #5422
Medlem
elastikmandens avatar
Egentligen skall inte en sådan här tråd behöva ha SÅ många inlägg, men tydligen är det någonting som berör? väldigt unga personer?? Är det här forumet till för trams? Ni borde skämmas allihopa!

Även om denna jävla länken: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15965639.ab

Har varit inne ett x antal gånger, så tycker jag att det här forumet har "flippat ur nu"! Vem fan bryr sig liksom? Föräldrarna byrr sig inte, de har ju redan sitt på det torra. De visar sig inte ens.

Men dem som "fighter nu", är dem som måste försöka hitta en dialog, i stället för att fightas i sandlådan??

Om inte era föräldrar kan hjälpa er, så får ni fan söka hjälp hos andra vuxna!

Inget mera krig okay? Gör en sammanslutning i stället; Där alla ungdomar har ett enda mål: En gemensam framtid tillsammans! Eller skall ni slakta varandra, och spy galla? Det duger inte för någon.

Nu är vi samlade i lilla Sverige alla världens nationer, ni måste helt enkelt lära er att leva tillsammans, i samma generation, som råder nu. För alla er här, och alla lever vi här.
Citera
2012-12-20, 23:44
  #5423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Johnny
Så du skriver på exakt samma sätt oavsett vem det än är? Rätt udda måste jag säga.
Det är väl ganska normalt. Varför skulle jag ändra min stil att skriva på när jag skriver med någon som inte ens kan stava sitt namn? För att han förstår bättre då? Knappast.

Jävla småungar som inte kan skriva normal Svenska.
Citera
2012-12-20, 23:44
  #5424
Medlem
Som många andra säger så ska nog vi medlemmar låta bli att gräva efter ett namn på GM. Det är för GM:s bästa. Kommer hens namn upp så lär hon styckas i småbitar och lär återfinnas på ett julbord inom en snar framtid. Tror knappast att det är GM som ab har snackat med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in