Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
När SD skulle hålla tal då jävlar var Aftonbladet på plats med sin livestream men nu när invandrarna löper amok i Göteborg så sitter dom bara med en jävla chatt.
Det börjar även strömma in rapporter på Facebook om folk som ser kravaller och skadegörelse både här och där. Mycket oroligt kring Nordstan och delar av centrala GBG.
Julshoppande svenskar springer för livet och söker skydd i affärer och på restauranger.
Ja, det är konstigt hur gammelmedia silar mygg och sväljer kameler.
Dock så kommer upprorsmakarnas utländska härkomst komma fram till den svenska befolkningen och SD ökar med ytterliggare några procent.