Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Men du fattar inte att det är inte brudarna som tagit mest illa upp. Det är blatte grabbarna och deras familjer som inte kan gå med på att en del deras döttrar är precis lika lösaktiga som de lösaktiga svenska. Brudar växer fan upp med att kolla på big brother från att dem är tio år klart dem tar efter. Föräldrarna har inte koll på någonting. Ja är bekantade mig med FIN 17 årig brud som snacka om att hon gilla ATM. (viket inte jag gör sådär direkt) En del tjejer är redan porrskadade innande fyllt 18.
Jag ber fan till "GUD" att jag inte får en dotter. Även om risken är liten att hon blir en skadad mardröm. En galen snubbe som är ganska välkänd i gbg har tryckt över 150 brudar mestadels från 18 och ner och det är ingen underdrift. "Alla" känner till honom.
Går det en ORRE på tio tjejer så finns det bra många.
Notera att det inte var jag som körde på donken

Verkar ju varit en del tjejer med i mobben som misshandla den där flickan iaf. Självklart förstår jag att blattefamiljerna tar illa upp av att få se att deras döttrar/systrar hängas ut på nätet som lösaktiga slynor. De tycker ju våra svenska tjejer är riktiga luder och tror sååå bra om deras egna tjejjor.
Så jo tack, jag är mycket väl medveten om hur porrskadade de flesta ungdomar är nu för tiden. Dock så har detta pågått ett bra tag. Som tidigare nämnts, fjortisfylla, fjupp och lunarstorm var ju sidor där många tjejer/killar hängdes ut osv. På den tiden fanns det långtifrån lika stora mediala verktyg som instagram och facebook, där allting sprids hur snabbt som helst.
Hehe, trodde inte heller det var du som körde på donken.